Saas nähdä lähteekö
Ei periaatteessa tarvitsisi, mutta mulla ainakin menee tunteisiin jonkin verran esimerkiksi sellainen että joku on valinnut ammatikseen oman unelma-ammatin niin joidenkin pitää sitä dissata. Tuohon ammatinvalintaan saattaa vaikuttaa ihan muut asiat kuin palkkataso, ja hyvin usein ne on nimenomaan noita matalapalkka-alojen töitä joita ääneen dissataan.
Samoin menee tunteisiin se että joillain on tapana kirjoittaa jotain, ja kun huomataan että on tullut sammakko suusta niin aletaan selittelemään ja muuntelemaan sanomisiaan, tai pyyhkimään juuri noita viestejä pois.
Edit. Enkä ole itse matalapalkka-alalla, mutta arvostan niiden työtä ihan yhtä paljon kun paremmin palkattujenkin töitä.
Taas olis asiaa työelämä- ja politiikkaketjuun. Vaan ei auta , ole poika hiljaan ja käy nukkumaan
Nyt on pakko kysyä, että missä näin on tapahtunut? Multa vaan mennyt ohi?
Työelämä-ketjussa eilen.
Joo, en minä idiootti ole…Tarkoitin, että esimerkiksi missä viestissä.
En pidä sua idioottina, enkä välitä kaivaa asiaa enempää.
Mistä nää tunnukset saa poistettua??
Jos ei saa itse sitä tehtyä, niin voitteko ystävällisesti poistaa ne mun puolesta. Kiitos.
Nyt riittää tää jankkaaminen.
Mikä noin huuruun veti? Ilmeisesti Kontiolan ketju hiertää. Mielestäni sinä tulit aika vahvoilla ulostuloilla sisään, niin ihmekö tuo että aiheuttaa keskustelua?
Etsi nyt hyvänenaika iltalehdestä ja twitteristä ne Kontiolan vuosien takaiset puheet siitä että “jumalauta mitä kohtelua Nemoa kohtaan”. Niin kauan en Tapparaan tule kun Rautakorpi on sielä jne jne jne… lista on loputon. Vai meinaatteko toisiaan että Tapparassa ollaan niin sokeita, että jos Kontiola olisi itse tarjoutunut meillä pelaamaan, niin sopparia ei olisi allekirjoitettu jo?
Korona-aikaan ei saa tunnuksia poistaa. Mielipiteisiin ja ennenkaikkea tyyliin kuinka mielipiteet esitetään vaikuttaa nyt oma mielentila niin vahvasti, ettei kenenkään kirjoituksista kannata hernettä nenään vetää. Itsellä oli vähän samanlaiset fiilikset muutama viikko sitten. Päätin pitää viikon tauon ja luin omia viestejäni. Aika monta viestiä olisin kirjoittant eri tyylillä hengähdys tauon jälkeen.
Rauhotu nyt vähän. Ota viikonloppu vapaata ja palaa takaisin. Ei ole Kontiola-gate sellainen asia, joka olisi arvoasteikolla siinä pisteessä, että sillä perusteella foorumilta pois pysytään. Tietysti voit hankkia aina bannin ja sitä kautta tunnuksen poiston, mutta paljon se jättäisi tyhjää tänne foorumille. Omaehtoista taukoa voit pitää, mutta sinä mihinkään ole lähdössä. Jäitä hattuun ja kohti uusia pettymyksiä. Konna-gate ei ole tuon arvoinen.
Mikäs homma tämä on? tai että miten korona tähän asiaan ylipäätään vaikuttaa? Voin toki kirjautua ulos ja palata tähän asiaan elokuussa uudestaan, ei ongelmaa.
Pystyykö liputusta perumaan, jos sen tekee vahingossa tai viesti editoidaan sopivaksi?
@henkilökunta oliko tämä mahdoton kysymys?
Edit: olikin näköjään viikonloppuna kysytty, niin ei ihme ettei kukaan vastannut. Ite lomilla niin päivät sekaisin…
Ei oo mahdoton. Ei pysty perumaan, muttei sillä väliä. Henkilökunta katsoo hiiren klikkauksella lipun aiheettomaksi ja asia on sillä selvä.
Mikä ero on ketjuilla “Paras biisi juuri nyt” ja “Foorumilaisten mielimusiikki”? Onks joku tietty linja vai riippuuko enemmänkin henkilökunnan jäsenestä ja hänen mielipiteestään?
Mulla tuntuu toistuvasti olevan näkemyseroja henkilökunnan kanssa näiden ketjujen kanssa, nii jos tulevaisuudessa saisin ykkösellä oikeeseen ketjuun.
Olen miettinyt täysin samaa. Eikö nämä voisi vaan yhdistää yhden ketjun alle?
Raja on vähän hämärä, mutta toivoisi vähän syvempää avautumista ja miksi on lempimusiiikkia “Foorumilaisten mielimusiikki” -ketjuun pelkän YouTube -linkin sijaan. Tässä ketjussa voi käsitellä useampia genrejäkin mistä tykkää.
Lisätään vielä, että tähän ketjuun sopii paremmin keskustelu lempimusiikista ylipäätään.
“Paras Biisi” - juuri nyt ketjuun on läiskitty pelkkiä linkkejä ilman selityksiä. Toivoisi kyllä siihenkin pientä kuvausta mitä tuleman pitää.
Tämä. Just vastailin Paras biisi ketjuun ja kohta se viesti oli irrallisena Foorumilaisten mielimusiikki ketjussa.
Taisi mennä toisinpäin sillä siirsin “Paras biisi” -ketjuun muutaman videolinkin (ilman selitystä). Taisi mennä @Treppu -videot samassa.