Mistäköhän johtuu, kun mm. ketjut: Liiga C Morella: Sovellukset ja tilausvideopalvelu, Liiga Dplayssa: Sovellukset ja tilausvideopalvelu ja Liiga C Morella: Sisältö, selostajat ja studiotiimit
eivät aukea minulla, vaan tulee pelkästään viesti
Tunnettu vakava bugi, josta oli puhetta taannoin tuolla:
Liittyy erikoiseen tapaan, jolla nuo ketjut loin. Korjaus pitäisi olla aivan tuloillaan.
Nyt on kakku ohitse niin saa sanottua mielipiteensä.
Sain vajaan 2kk kakkua siittä että olen kirjoitellut ahkeraan korona ketjuun (oli yksi syy… Eli olin osallinen siihen että sinne tuli joskus se 1h vastaus aika).
Mielipiteissäni olen ollut siellä erimieltä ja nyt asiat nähdään mihin ollaan menty.
Toinen syy oli valvojille annettu turha työ liputusten johdosta… Hmmm yksi liputus mikä koski yhden valvojan viestiä. (Tuon jälkeen tuli kyseinen 2kk banni)
Ja siinäkin kyse oli siittä että kohdeltaisiin kirjoittajia samalla lailla.
Nyt katselin hätäseen ketjuja niin esim kyseinen korona ketju on mitä muuta kuin jankkaamista?
Eli mihin se on muuttunut esim sinä aikana kun olin veks? Tuntuu että siellä on oikeus olla sitä mieltä mitä enemmistö on. Itse olen ollut erimieltä ja sen on nähnyt kakuissa
Edit. Jos henkilökunta pystyy poistamaan tämän tunnukseni helposti ja maksutta niin saa poistaa.
Meni maku tähän
Taisi lähteä viesti ilman liputusta katselukoodi-ketjusta, onko tuossa niin tiukka linja että sinne ei voi mitään kirjoittaa?
En tiedä että olisi mitään linjaa.
Kerhon fanit tarvitsevat kyllä kaiken mahdollisen tuen.
Opiksemme, ettei ylläpidolle näköjään parane antaa näin napakasti ladattua pyssyä käteen…
En osallistunut tän päivän kuumaan keskusteluun ollenkaan. Ihmettelen vaan miksi tahalliseen provoamiseen ei puututtu. Hetkellinen ketjun sulkeminen ei auttanut vaan sama Provo jatkui. Tässä tuli hyvä esimerkki siitä että säännöt ei ole samat kaikille. Jos tietyt nimimerkit olisi tehnyt tuosta edes puolet olisivat he lentäneet pihalle kuin leppäkeihäät.
Ööö, kai niillä tietyillä nimimerkeillä on sitten pidempää historiaa vai miksi sinäkin osaat heittää tällaisen konseptin kuin “tietyt nimimerkit”?
Joo oli ehkä huono heitto tuo tietyt nimimerkit. Mutta on täällä vuosien saatossa ns puhtaalla tilastoilla olleet saanut paljon pienemmistäkin syistä sanktioita. Mut en jää tähän roikkumaan. Vaihtelee se linja Liigankin kurinpidossa. Siihen pitää vaan tottua. Itse toivoisin tiukempaa linjaa noiden tahallisten provojen suhteen. Pysyisi palsta paljon lukija ystävällisempänä.
Ketjusta poistettiin useampikin viesti. Liputa jos näet mielestäsi jotain sääntöjen vastaista.
Jeah. Aiheeseen Anton Levtchi kuuluu vääjäämättä solisluun paranemisennusteet, mutta ei niille naureskelu. Peräänkuuluttaisin tässä loogisuutta viestien poistelussa.
Kiitos palautteesta. Rajanveto ei ole ihan yksinkertaista. Tällä kertaa tulkinta oli, ettei ketjun nostaminen jonkun löyhästi aiheeseen liittyvän foorumimeemin vuoksi ollut perusteltua.
Juu nöyrät pahoitteluni lentismuisteloista. Aivan väärässä ketjussa, mutta olkapäävamma yhdistävä tekijä. Ja Anttonin vammalle en naureskellut.
Nousin tuossa muutama aika sitten mestatitasolle. Nyt tuli lippu ja pudotus saman tien konkariksi. Onko tuo noin julma sääntö?
Se on @discobot tekoälyhommia ja siinä onkin tuomari jolla ei käsi tärise. On aina ollut.
Moi! Jos haluat tietää mitä osaan, sano @discobot apua
.
Onks multa mennyt jotain ohi? Tossa yläpalkissa, suurennuslasin vieressä lukee “Päivän tarjoukset”. Ennenhän tossa on tainut olla Upcloudin logo.
CDCK:lle siirtymisen huonoin puoli on se, että UpCloudin kumppanuus päättyy – emme ole enää heidän konesalissaan.
Tällä hetkellä on rakenteilla ja testausvaiheessa uusi yhteistyö hintaopas.fi palvelun kanssa. Toteutus on tällä hetkellä vielä karkea ja koekäytössä vieraspaidan teemassa. Hommaa viimeistellään lähipäivinä ja kerron myös asiasta sitten tarkemmin.
Taas tuli ostettua tuotteita koska sai halvalla?
Tässä pidempi vastaus, kun asia on tullut julki ja huomattu: