Palautetta palstan henkilökunnalle

Osaisiko näppärä ja viisas kaveri tehdä Rikard Grönborgille oman emojin?
Oletuksena hänellä on sopimusta vielä yli 2,5 kautta Tapparan penkin takana ja käyttöä varmasti olisi.

5 tykkäystä

Asiaa voidaan harkita, mutta toistaiseksi vain Mikki Leinonen on saanut tämän kunnian. Ei edes Tapola tai Rautakorpi. :mikki:

23 tykkäystä

@ljpp Eli suoriltako huhuketjua jos tulee vähänkään epäilyttävää seuraajaa? Vai mitä? Ei noista kaikista viittis aina avata :smiley: Ymmärrän kyllä pointin että ei tukita haaveiluketjua, mutta silti.

1 tykkäys

Hmm…tuotta tuokin. Pitääkö perustaa joku some-stalking/scouting ketju? :thinking:

Toisaalta niin moni siirto on paljastunut juuri lähipiirin someilun kautta, että haaveiluketju lähtee välittömästi laukalle, jos yhtään varteenotettavaa siirtoideaa löytyy.

Minullapas ei olekaan yksiselitteistä vastausta. Onko jollain ideoita asian hanskaamiseksi?

1 tykkäys

Yleensä näistäkin suurin osa lienee kuitenkin päätynyt valmiiseen huhuketjuun/ kipinään. Näin mutulla heittäisin, mutta yhdestäkään ei ole erikseen ketjua avattu. Paha pulma. :smiley:

Yksi vaihtoehto on tehdä koko kauden kestävä kipinä, joskin vie sitten taas pohjan siltä että pitäisi aina perustaa erillinen huhuketju. :grin:

Mikäs muuten se syy oli ettei voi olla yhtä huhuketjua per kausi, kuten tappara.infossa oli aikoinaan?

1 tykkäys

Hyvä kysymys. ozzi kysyi samaa 2015.

Perusteluita oli monia, alkaen Discoursen toimintalogiikasta ja päättyen huonoihin kokemuksiin .infossa.

Nämä maailmanajat ja geopoliittinen jännite kyllä puoltaisivat sitä, että olis koko kauden kestävä kipinä… (Ja juu, ei ei rinnastu sota ja hoki, tietenkään.)

Mun mielestä tämä systeemi on parempi. Jos miettii ylläpitoa niin yhden ison ketjun moderointi vaatii paljon ja yhtenäistä pelisilmää ketjun siivoojilta. Sama huhu myös toistuu helpommin, ei siinä mitään väärää ole. Mutta lisää viestien järjestelyä ja siivousta. Kyllä se iso yksi huhuketju olla voisi kunhan siitä saisi turhan paskan pois. Askel kirjoittaa joku huhu olisi isossa ketjussa pienenpi kyllä, tai jokin asiaa vahvistava yksityiskohta.
Myös tavallaan avoin kysymys, mitä me teemme huhuketjulla, osa pahoittaa mielensä jos neuvottelu pelaajan X kanssa ei tarkoita automaattisesti 3v varmaa lappua, joku kirjoittaa huhunsa vahingossa pienellä, yhteisö liputtaa kun daiju ei osaa kirjoittaa ja jos ei ole muuten kirjoittaja mieleen niin tulee sanktioo(vaikkakin usein aiheesta).
Pitäisikö olla esimerkiksi, Huhu; vastuu on kuulijalla, löyhällä moderoinnilla-ketju missä olisi näitä pikku asioita, some havaintoja, mailakassit sun muut ennenkuin asia muuttuisi oikeaksi huhuksi kuten tämä Juolevi.
En tiedä, alan nauttimaan kansanperinne juomaa :grin:

2 tykkäystä

Tällä hetkellä tämä on pääasiallinen tapa, millä uudet pelaajavahvistukset tulevat ilmi. Lähes järjestäen joku pelaajan lähipiiriläinen alkaa seurata pelaajan tulevaa joukkuetta hieman etupeltoon, mikä on ihan ymmärrettävää some-aikana. Joitain hassutteluja/trollailuja on toki tällä saralla nähty.

Mielestäni nämä on paikallaan avata omiksi ketjuikseen heti, kun perusteet ovat riittävät. Esimerkiksi pelaajan lähisukulainen alkaa seurata joukkuetta, pelaaja on ilman sopimusta ja joukkueella on tarve kyseisen profiilin pelaajalle.

Sen sijaan en kannata mitään 24/7 kipinävahtia, sillä näiden keskustelun taso on keskimäärin ollut heikko. Aika pian näissä puidaan vain samoja asioita yhä uudelleen ja samat keskustelut leviävät eri ketjuihin.

Yksi vaihtoehto on perustaa rinnalle somebongaukset-ketju, jos tälle nähdään olevan aihetta. Haaveiluketjuun nämä eivät joka tapauksessa kuulu.

6 tykkäystä

@Kilo miksi Heljanko-ketju meni kiinni? En jaksanut nyt uudestaan kirjoittaa koko tilastosettiä vaan linkkasin siihen.

Mielestäni on ihan aiheellista keskustella siitä että Heljanko ei pelaa omalla tasollaan Ilvestä vastaan, vaikka keskustelu tapahtuisikin tuoreeltaan pelin jälkeen. Kemiläinen on eri asia kun ei nyt varsinaisesti ole profiloitunut sulamaan Ilvestä vastaan vaikka tänään oli puolustussuuntaan heikko peli.

2 tykkäystä

#CAMA!

Saisiko tuon Kemiläisen ketjun auki ja viestejä poistoon vain, jos niissä haisee liikaa väkijuoma? Ei ole aikuisella miehellä aikaa odotella aamuun asti. :pleading_face:

1 tykkäys

Pistä otteluketjuun jos hoppu. Siirrät myöhemmin pelaajaketjuun jos viesti timanttia.

1 tykkäys

Lähinnä ongelma tässä yhtälössä on yhteisö. Ketjuun valuu paskaa, kun se nostetaan tuoreeltaan ylös ja ollaan vähän pettyneitä. Jostain syystä pelaajaketjut on muotoutuneet tuollaisiksi otteluketjuiksi. Jos sinne on jotain sanottavaa, ei se sisältö vanhene yhdessä yössä. Älylaitteissa on useita tapoja tallettaa tekstiä tulevaa varten.

9 tykkäystä

Mun mielestä menee hieman yli tämä pelaajan ketjujen lukottaminen.

4 tykkäystä

Ostan pointin. Lähinnä kun kyseessä ei ole yksittäisen pelin suoritus vaan trendi niin tuo olisi sinänsä aiheellista mut eipä tuo asia huomenna ole vanhentunut.

1 tykkäys

Ketjut täyttyisivät sellaisesta ottelun jälkeisen pettymyksen kuonasta, että ihan oikein.

1 tykkäys

Näin se menee, fiksut kärsii muitten hörhöilyistä. Niitä kun voisi laittaa sinne peliketjuun ilman liputuksia.

1 tykkäys

Mitä se on väliä. Täällä on kyllä lippu herkkiä kavereita hoitamassa asiaa.

1 tykkäys

Tuo Itäraja kiinni - ketju alkaa olla niin tärkeä, että se voisi näkyä kaikille. Ei tuo aihe voi mitään salatiedettä olla.

4 tykkäystä

Sen verran palautetta, että melko uutena käyttäjänä tämä on melkoisen hieno kokonaisuus. Pidän tuosta että kuumpimpia ketjuja aktiivisesti jäädytetään ja meno pyritään pitämään - vastoin yleistä nykykäytännettä - positiivisena ja rakentavana.

Maailma on niin täynnä eri alustoja, joissa tärkeintä on päästä henkilökohtaisesti tölväisemään, niin tämä on ensipuraisulla kyllä ollut hermoja lepuuttava paikka.

32 tykkäystä