Vaivalloista koko hankinta: ensin pitäisi avata viesti ja lukea mitä on tarjolla ja sitten vielä avata lompsa.
Kokeillaan. Laitat myyvän otsikon, niin tuskin on ongelma. Se jota GW paidat kiinnostaa niin katsoo varmasti.
Tämä perustuen vanhaan muistikuvaan siitä että sinulta yleensä melkoinen määrä niitä paitoja.
Mietitääs vielä kerran.
Ihan ajatuksena…
Jos avaan ketjun, teen wiki-viestin missä on myytävät paidat ja sen jälkeen ketjuun alkaa tulla viestejä. Jos on lukenut ketjua aiemmin niin joutuu aina kelailemaan ekaan viestiin että näkee mitä on myynnissä.
Onko mielestäsi käyttäjäystävällinen?
Mun mielestä ei ole.
Tuo oikealla oleva scroll-toiminto ei tee sitä kovin vaikeaksi. Käyttäjille, joita ei kiinnosta paidat, on helpompaa, että on vain yksi ketju.
Vaikkei ehkä käytettävintä, käyttäjäystävällisempää on kelailun sijaan kahdella napin painalluksella siirtyä ykkösviestiin. Esim. tässä ketjussa painaa 1843/1843 viestiä ja sitten “joulukuu 2015”.
Noin yleisesti on hienoa, jos infoa tms. pystyy niputtamaan avausviestiin.
Sanoisin että on jopa käytettävämpi. Yksittäiset paitojen ketjut valuvat listauksessa alaspäin, eivätkä kohta enää osu kohdeyleisönsä silmiin.
Omassa myyntiketjussasi voit pitää vaikka minkälaista supermarkettia.
Mun supermarketti taitaa pysyä Huutonetissä ihan sen helppouden takia.
Tämä asia mun puolesta selvä ja hallussa.
Voiskohan laittaa pienen syyn ja heipat omasta mielipiteestä ja syyn kertomukseen liputuksesta.
Tulee vaan mieleen kantelut opelle mikä oli syvältä ja niistäkin selvittiin mutta tuntematon piipitys ja itku on per/ceestä. Mutta tuo liputus on ihan naurettavaa varsinkin jos sen voi tehdä ilman asiaa ja omaa nimeäsi tai merkkiä.
Jos haluat liputtaa niin kerro mikä siinä mättää ja että selkään puukottamasi nimimerkki voi puolustaa itseänsä käsittämättömästä kantelusta.
Toivon että voidaan keskustella asiasta naamatusten ja unohtaa naurettavat kantelut.
Tampereen Tapparan pelaaja ja iso Fani aina.
Onko @ylläpitäjät tehny linjausta siitä, minkälaisia seurantaketjuja tehdään U20-kisoista? Joka Suomen pelistä omansa, vai yks jossa seurataan koko kisoja? Nyt on vaan yleisessä keskustelussa joku ketju kisoista.
Edit. samalla hetkellä aukes seurantaketju, kiitos @Kilo
No jotain yritettiin sopia, muttei oikein saatu sovittua mitään joten tein kaiken kattavan ketjun hätävarana.
Hienon päivän kunniaksi vaihdettu myös foorumille hieno logo! Loistavaa tilannetajua
Minkä ihmeen takia tarvii sulkee Heljanko ketju,?? Asiat sanotaan miten ne on…
Ihan hyvä päätös tuo oli.
Antaa isomman höyryn purkautua koska ennemmin tai myöhemmin ne jutut menevät jankkaamiseksi ja alkavat kiertää kehää.
Hyvä päätös tässä välissä!
Mie olen vanhan liiton miehiä asiat sanotaan miten ne on ja sit se on käsitelty,no tosin jotkut suuttuu siittä.
Asiat oksennellaan sinne tänne miten onkin, ja sitten ne on käsitelty. Uuden liiton meininkiä.
Onhan tuo kieltämättä vähän härskiä sulkea suurimman juuttaan ketju, mutta yritetään nyt kestää.
Postasit puoleen tuntiin kuusi viestiä, joissa aika monessa mainitaan, että “helppoja meni”, “toista peliä putkeen” ja “Garteig”. Konkreettinen esimerkki siitä, miksi ketju suljettiin.
No prkle oon niin saatanan huono kirjoittamaan ja voin sen myöntää ja virheitä sattuu mulle ja myös muille …Eli eni vei asian käsitelty ja matka jatkuu eteenpäin…
Olen varmaankin ylikierroksilla, mutta aika ikävää valittaa offtopicista, jos laittaa ketjun kiinni. En muutenkaan ymmärrä, miksi Heljangon otteista ei saa jutella. Vai pitääkö tuo sylkeä otteluseurantaan?
Noh se siitä. Tuomarit on täälläkin kovassa paineessa.
Päästetään höyryt pois ja analysoidaan aamusta syvällisesti. Yön aikana varmasti tulee enemmän sanottavaa.
Ketju meni itseään toistavaksi oneliner -chatiksi, jonka vuoksi suljin ketjun.
Yhtä paska se Heljungle huomennakin on