Paras biisi juuri nyt

Tuttu on yhtye, tosin jäänyt vähälle kuuntelulle.

1 tykkäys

Toinen samaan kategoriaan edellisen laittamani kanssa.

Tällä lähdetään musiikkipitoiseen iltaan \o_

1 tykkäys

Sitten vielä illan hidas. Poets Of The Fallin tahtiin. Just otin Signs Of Live levyn kuunteluun pitkästä aikaa.mestariteos, joka tasapainottaa hienosti tuota raskaanpaa musaa. Kannattaa ehdottomasti kuunnella kyseinen levy läpi.

Nokitan tällä yhtyeellä. :wink:

2 tykkäystä

Heh. Olen 5 päivää sitten linkannut saman biisin. Joten tuttu bändi on. Ennen oli harvase päivä soittolistoilla :+1:

1 tykkäys
1 tykkäys

Mannhai on tehnyt hienon version tästä biisistä (Löytyy Spinefarm Hard Covers levyltä). Mutta koska sitä ei taida ytubesta löytyä, on tyytyminen Mötiköiden versioon.

Itse aloin tämän biisin tai pikemminkin sinkun ansiosta kuunteleen To/Die/For bändiä
Ja puhutaan ajasta jolloin tuo julkaistiin

4 tykkäystä
3 tykkäystä

Kova biisi edelleen. Vaikka housut ei enää ehkä roiku, mutta asenne on sama.

1 tykkäys

Nyt on kyllä niin kaukana minun normaalista musiikkimaustani. En tiedä, olisiko tämä pitänyt laittaa arveluttaviin biiseihin. Mutta nautinnollisen bassonsoiton ansiosta laitoinkin tähän ketjuun. Laulajasta tulee vähän mieleen Michael Jackson.

Please, älä laita tänne mitään mistä tulee mieleen se pedofiili :triumph:

Joda on kova.

90-luvulla oli joskus kun julkaistiin. Poltettu CD-levy vieläkin jossain hyllyn perukoilla. Waretuksen kulta-aikaa :smiley: DC++ kovassa käytössä. Tai siis yhellä kaverilla oli. Itse en moisiin rikollisiin toimiin ajautunut :slight_smile:

2 tykkäystä

Siitä seuraava pläjäys.

4 tykkäystä

Pitkä viikonloppu on edennyt siihen vaiheeseen, kun hyppely eri genreihin on ajankohtaista:

Clint Eastwood on yksi Gorillazin loistavista biiseistä

4 tykkäystä

Tänään maistuu mättö… niin ruoka- kuin levylautaselta:

Decapitated - Earth Scar:

Decapitated - Kill the Cult

Puolasta jälleen tärähtää…

4 tykkäystä

Täytyy sanoa, että itselle aivan uusi tuttavuus. Kuulostaa hyvältä :+1:

1 tykkäys

Norher. Ikävä on tätä yhtyettä.

1 tykkäys