Paras biisi juuri nyt

Itse olen kyllä enimmäkseen tuollainen populäärimusiikin kuuntelija.
Aikoinaan kun melkein kaikki oli fiftareita tai punkkareita, minä olin aito hile ja annoin diskoissa kansalle tahdit.
Olin siis nuorena komistuksena ihan pesunkestävä dj.
Tällä hetkellä sanoisin että rytmivarpasta liikuttaa mukavimmin tälläinen kevyt poljento.
Tätä olisin varmasti pistänyt aikoinaan soittaen.

3 tykkäystä

Jatketaan - edellä erittäin hienoja biisejä, kiitos niistä, mutta nyt heitän kehiin kasaria.
Tämä biisi ei ehkä ole mielestäni sinänsä sitä kirkkainta kärkeä, mutta kuitenkin jotenkin vaan hyvä ja varsinkin sellainen ikimuistetttava.
Saksa on minulle hyvin tuttu monestakin syystä, ja siellä tämä tulee edelleen vastaan.
Meine Damen und Herren: Nena. Tässä hieman uudemmassa kokoonpanossa ja suhteellisen tuore taltiointi.

Nena - 99 Luftballons (Live)

1 tykkäys

Taas on sen aika.
Täädä däddä däddä tädädä täädä däddä tättä dädädä dää däää däää

8 tykkäystä

Insomnium - While We Sleep

6 tykkäystä

Onhan tämä vähän heviä taas, mutta Netta Skogin hanuri, taistelukirveitä ja mestaruussauna.

Ps. Vai pitäisikö olla sittenkin: “Way of the Bauer” :innocent:

5 tykkäystä
4 tykkäystä

Ei kahta sanaa :sunglasses:

3 tykkäystä

Disturbedin pariin tulee aika ajoin palattua. Tämän lyriikat kiinnittivät huomion tällä kertaa hieman häiritsevämmin…

1 tykkäys

Kohta mennään taas Liigaa… Reilu pari viikkoa odotusta :tappara:

:grinning:

5 tykkäystä
3 tykkäystä

Megadeth-kausi menossa

3 tykkäystä

Syksyllä Mansessa.

4 tykkäystä

Tää kolahtaa taas kovaa.

2 tykkäystä

Kotiteollisuus julkaisi tänään Helvetin Hieno Matka -singlen. Toimii. Varsinkin kertsi. Ei toki yllätä ketään, että Hynynen osaa tehdä tarttuvia pop-kertsejä.

Spotifystä ainakin löytyy biisi.

1 tykkäys
3 tykkäystä

Hitusen Speedy & Saku meinikiä Mastodon - Streambreather -videolla:

2 tykkäystä
3 tykkäystä

Ei nyt yksittäinen biisi, vaan koko keikka. Varmaan 10v sitten oon katsonut tän viimeksi. Still rock!

7 tykkäystä

Mahtavat melodiat. Kauan ei petä koskaan :sunglasses:

Sitten vielä toinen kova samalta bändiltä :sunglasses:

1 tykkäys