Paras biisi juuri nyt

RIP EVH

11 tykkäystä

Tää ralli sai mut aikoinaan alottaan kitaransoiton tosissaan.

Veti oikeesti hiljaseks tää lähtö.

3 tykkäystä

Omaan makuun YÖ:n paras on tässä!
Vaikka ei sieltä kyllä montaa huonoa edes löydy.

1 tykkäys

Hieno cover-veto!

5 tykkäystä

Uusi tuttavuus itselleni ja kohtuu menoa🤘

1 tykkäys

Amaranthe on kyllä aivan hirvittävää kuraa… mutta hyvällä tavalla :grin:

Kun naitetaan euroviisut, metalcore sekä naurettavuuksiin saakka viety glam rock -tyyppinen show-meininki, saadaan lopputuloksena kutakuinkin Amaranthe. Homma menee jo niin överiksi, että kokonaisuus on varsin viihdyttävä. Tosin Amaranthea kuunnellessa on koko ajan sellainen pieni voisiko sanoa vastenmielinen tietoisuus siitä, että nyt minua kuuntelijana uunotetaan ja lujaa, niin hävyttömän poppia on meno :joy:

Olen nähnyt bändin neljä kertaa livenä. Kyllähän tuota Elize Rydiä katselee oikein mieluusti ja meno on muutoinkin hyvää.

3 tykkäystä
4 tykkäystä

A.N levy oli aika takuuvarmaa nakutusta. Yksi perinteisempi deathmetal biisi ja yksi At the Gates tyylinen biisi löytyy levyltä, mikä vähän rikkoo edellisen levyjen linjaa. Muuten saa kyllä mitä tilaa.
Vanitas on itselle se lakipiste, mutta hyvin oon viihtynyt senkin jälkeen bändin parissa.

Olipas se hieno ja itselle täysin uusi tuttavuus, kiitoksia.

1 tykkäys

Vanha kun olen niin aina pidin Ultra Brasta ja toki piti Provinssiin 2017 mennä katsomaan:

2 tykkäystä

1 tykkäys

Olin muistaakseni 1997 katsomassa samaa bändiä samalla festivaalilla :older_man:

Korjaus: Se olikin -98. Samana vuonna oli lauteilla mm. Black Sabbath ja Primus, jonka kyseinen keikka on varmaan paras todistamani keikka ikinä :heart:

2 tykkäystä

Moni ei pidä tätä U2:n parhaana vetona, mutta itse tykkään:

Taas klassista brittipoppia:

2 tykkäystä

Brittipopin kulta-aikaan sijoittui kyllä tämän julkaisu, mutta Beck on enemmänkin california-lofi-folk-hiphoppia :slightly_smiling_face: Aika tarkasti tullut seurattua miehen uraa, loistava artisti kyllä :+1:

2 tykkäystä
2 tykkäystä

Ihan vain vitutukseen!!!
Taidan alkaa punnertaa biisin tahtiin…

PS. anteeksi kaikille viimeaikaisten viestieni sisältämä kirosanojen tulva, kannattaa katsoa tulokset Teksti-TV:ltä

3 tykkäystä

Mahtava biisi, ja vielä tärkeämpi sanoma kaikille

6 tykkäystä

Tämä on kyllä loistava kappale. Tulee vähän Lamb of God mieleen puhtaalla laululla höystettynä.

1 tykkäys

Jatketaan nyt, kun runosuoni pulppuaa ja biisiputki on päällä

2 tykkäystä