Paras biisi juuri nyt

Nukkuun siitä? No ei valvo vaan jos siltä tuntuu, tää on ihan huikea video, ylipäätän Twistareilla on rahaa pistetty musavideoihin.

Mites uppoaa Juudaspappi?

Ihan pimeen hieno piisi kuten lähes kaikki heiltä.

5 tykkäystä

Mäen jumalauta pysty tommoseen. Kun se ymmärretty lapsuus ja nuoruus (nyt 46v) on vietetty kasarilla niin ei vaan löydy yhtä voittajaa.

Kun sieltä löytyy tämmöisiä himmeitä biisejä kuten kipale missä nostellaan käsiä

2 tykkäystä

Ei kasarilta voi tätä jättää pois:

Eikä Journeytä

4 tykkäystä

Ja oma suosikkini:

4 tykkäystä

Täytyy sanoa, että mun kaikkien aikojen suosikkibändi on Nirvana, mutta ne tekivät isoimmat hittinsä vasta ysärillä niin niitä ei voi linkata :slight_smile:

2 tykkäystä

Olen hyvin pahoillani, mutta ei voi jättää pois.
Vaikka kakkoseksi se jää k.o. bändin tuotoslistalla:

5 tykkäystä

Olisko ysärit sitten 31.10. klo 21:00 alkaen?

2 tykkäystä

Tää on kova, niin kova. Mutta mä oon tykästynyt uudehkon laulajan tuotoksiin myös ja hyppään nykyaikaan, biisi tuli kuultua Tampereella Sauna Openissa myös:

3 tykkäystä

Toinen ikuisista suosikkibändeistäni (plus CMX) on Depeche Mode ja tämä on kasarilta:

3 tykkäystä

Sovittu!

2 tykkäystä

Mä palaan kasarille. Ilman hattua hiiviskelevät miehet lauleskelee turvalauluja.

2 tykkäystä

Tosi vähän tulee Suomi-musiikkia, tästä levystä eteenpäin aloin itse kuuntelemaan Eppuja, aiemmat levyt olivat vähän liian punkkia:

3 tykkäystä

Jouduin takas seiskarille.

Raidin on ö haivei
Kouin to tu sou
Top in ol tö paiveis
Plein rök n röl

5 tykkäystä

V 85 oli Ilveksen. Sen jälkeen ollut hiljaisempaa… Eppuja mä kuuntelin tuolloin ja aiemminkin. Maximum jee & jee oli jo kova levy ja Akun tehdas.

2 tykkäystä

Tervetuloa joukkoon, heitä joku biisi juutupesta niin mä arvostelen sen. Kasarilla tässä ollaan menty ny mutta sana o vapaa.
Taino mulla tulee kyllä hyppyjä seiskarillekkin :stuck_out_tongue:

1 tykkäys

Live ei ole kasarilta, mutta biisi on, Suomi-rockin klassikoita:

4 tykkäystä

En saa juuri nyt linkitettyä. Mutta Dire Straitsin Sultans of swing kolahti todella

2 tykkäystä

Sehä kelpaa mainiosti!

Pate & kompany vähän kalpenee tän rinnalla kun kantrin supernelikko vetää livenä 1990 vuonna heidän 1985 biisin Highwayman

Johnny Cash, Waylon Jennings, Willie Nelson, Kris Kristofferson.
Hitto mikä biisi, on suomeksi hyvä mutta tää orggis livenä aivan julmettu.

4 tykkäystä

Pakko huomauttaa että Sultans of Swing on 70-luvulta. Mutta hieno bändi.

Tämä on tuoreempi. Sai minulta silmät pyöreiksi, ja Dire Straitsin kuuntelu alkoi.:

Sitten piti ostaa levyt ja keikallakin kävin.

5 tykkäystä

Niin onkin 70luvun lopulta. Kaikki Diren levyt mullakin.