Paras biisi juuri nyt

2 tykkäystä

Hanoista yks muisto. Melkein nähty livenä… Bändillä piti olla keikka Perniön Seurojentalolla joskus -80 luvun alussa. Kaverini pääsi jopa roudaamaan niiden kamoja, kun hänellä oli käsi kipsissä, eikä ollu lentistreeneissä kuten mä.

VPK:n palomestari sitten kielsi esiintymisen, koska niillä oli niin järeät kamat, että pelkäsivät sähköjen sytyttävän koko paikan tuleen.

No, paikka paloi sitten muutaman vuoden päästä kuitenkin…

2 tykkäystä

Kasaria

Kyllähän silloin tehtiin hyviä videoita ta i näin jälkeen päin katsellen osa melko huvittaviakin.

4 tykkäystä

Ja yksi vähän tuntemattomampi, tää video iski joskus lujaa, nyt en enää tajua miksi :slight_smile:

5 tykkäystä

Hyvä nosto. Tämä biisi pyörii mun soittolistalla edelleen. Ja video on hyvä.

2 tykkäystä

Kaveri importtas aikanaan C-kasetin Briteistä kun oltiin aikuisiän kynnyksellä. Siitä alkoi musiikillinen tuttavuus Prodigyyn. Nimen omaan tällä biisillä:

2 tykkäystä

On tyylilajeja musiikissa mistä en juuri innostu. Tämä lienee poikkeus siihen.

Ja sitten kun on ollut ysäri ja kasari kappaleita jaettu viime aikoina niin ysäriltä eräs kappale.

1 tykkäys

Suomalainen metal alkoi ysärillä lyödä itseään läpi maailmalla.

2 tykkäystä

Peer Günt! Tämä täältä puuttui. Lisätään yksi, minulle se paras biisi heiltä nyt ja aina:

Oli just 80-luvulla yksi tärkeitä bändejä itselleni. Mutta keikalle pääsin vasta 2000-luvulla. Sitten niitä olikin monta. Ja vielä siihen aikaan Teijot Erkinharju ja Kettula olivat mukana.

4 tykkäystä

Vähän tämmöistä alternativea taas väliin:

3 tykkäystä

Nyt aikamatkataan 70 -luvulle ja vuoteen 1976.
Alice Cooper on niin paljon muutakin, kuin Poison.
Tuon Trash -levyn myötä Alice Cooper hypähti musiikillisesti enemmän popahtavaan, mutta hänen uransa on täynnä rikasta, monipuolista musiikkia jo monelta vuosikymmeneltä.
Tässä Goes To Hell -levyltä avausraita Go To Hell.

“You’re something that never should have happened. You even make Your grandmom sick!”

3 tykkäystä

Tiedän että Mamba aiheuttaa usealle Yö(k)- reaktion. Tämä tuli juuri radiosta ja aiheutti minulle jonkinlaisen muistojen tulvan tuolta kasarilta.

1 tykkäys

Kansasin Leftoverture on kyllä tämän proge-genren helmiä ja tässäpä pari omasta mielestäni parasta viisua levyltä.

1 tykkäys

Oon sieltä seudulta kotoisin ja nykyinen rattuksen laulaja - Jouni(jopo) Rantanen on mun hyvä ystävä👍

2 tykkäystä

@a1r6 kielsit postaamasta Oasista :stuck_out_tongue: mutta ihan pakko laittaa tää mashuppi jonka algoritmit äsken mulle suositteli. Ootko kuullut? Aika vänkä :smiley:

1 tykkäys

Armored Saintin vanhat parrat vääntäneet kypsällä iällä kenties uransa parhaan lätyn. Iloinen yllätys.

1 tykkäys

Heh, tuntematon oli, mutta hauska!

Ihan ysärin lopusta:

2 tykkäystä

In the Pines / Where did you Sleep Last Night on niitä biisejä, joka kun äänitetty todella usein. Versioiden laatu vaihtelee, osa on mielenkiintoisempia kuin toiset. Mutta mennään tällä(kin) kertaa Nirvanan tahtiin:

7 tykkäystä

Nirvanan kohdalla tykkään myös siitä kuinka hienon uran Dave Grohl on tehnyt Nirvanan jälkeen.

2 tykkäystä