Hanoista yks muisto. Melkein nähty livenä… Bändillä piti olla keikka Perniön Seurojentalolla joskus -80 luvun alussa. Kaverini pääsi jopa roudaamaan niiden kamoja, kun hänellä oli käsi kipsissä, eikä ollu lentistreeneissä kuten mä.
VPK:n palomestari sitten kielsi esiintymisen, koska niillä oli niin järeät kamat, että pelkäsivät sähköjen sytyttävän koko paikan tuleen.
No, paikka paloi sitten muutaman vuoden päästä kuitenkin…
Kasaria
Kyllähän silloin tehtiin hyviä videoita ta i näin jälkeen päin katsellen osa melko huvittaviakin.
Hyvä nosto. Tämä biisi pyörii mun soittolistalla edelleen. Ja video on hyvä.
Kaveri importtas aikanaan C-kasetin Briteistä kun oltiin aikuisiän kynnyksellä. Siitä alkoi musiikillinen tuttavuus Prodigyyn. Nimen omaan tällä biisillä:
On tyylilajeja musiikissa mistä en juuri innostu. Tämä lienee poikkeus siihen.
Ja sitten kun on ollut ysäri ja kasari kappaleita jaettu viime aikoina niin ysäriltä eräs kappale.
Peer Günt! Tämä täältä puuttui. Lisätään yksi, minulle se paras biisi heiltä nyt ja aina:
Oli just 80-luvulla yksi tärkeitä bändejä itselleni. Mutta keikalle pääsin vasta 2000-luvulla. Sitten niitä olikin monta. Ja vielä siihen aikaan Teijot Erkinharju ja Kettula olivat mukana.
Nyt aikamatkataan 70 -luvulle ja vuoteen 1976.
Alice Cooper on niin paljon muutakin, kuin Poison.
Tuon Trash -levyn myötä Alice Cooper hypähti musiikillisesti enemmän popahtavaan, mutta hänen uransa on täynnä rikasta, monipuolista musiikkia jo monelta vuosikymmeneltä.
Tässä Goes To Hell -levyltä avausraita Go To Hell.
“You’re something that never should have happened. You even make Your grandmom sick!”
Tiedän että Mamba aiheuttaa usealle Yö(k)- reaktion. Tämä tuli juuri radiosta ja aiheutti minulle jonkinlaisen muistojen tulvan tuolta kasarilta.
Kansasin Leftoverture on kyllä tämän proge-genren helmiä ja tässäpä pari omasta mielestäni parasta viisua levyltä.
Oon sieltä seudulta kotoisin ja nykyinen rattuksen laulaja - Jouni(jopo) Rantanen on mun hyvä ystävä👍
@a1r6 kielsit postaamasta Oasista mutta ihan pakko laittaa tää mashuppi jonka algoritmit äsken mulle suositteli. Ootko kuullut? Aika vänkä
Armored Saintin vanhat parrat vääntäneet kypsällä iällä kenties uransa parhaan lätyn. Iloinen yllätys.
Heh, tuntematon oli, mutta hauska!
In the Pines / Where did you Sleep Last Night on niitä biisejä, joka kun äänitetty todella usein. Versioiden laatu vaihtelee, osa on mielenkiintoisempia kuin toiset. Mutta mennään tällä(kin) kertaa Nirvanan tahtiin:
Nirvanan kohdalla tykkään myös siitä kuinka hienon uran Dave Grohl on tehnyt Nirvanan jälkeen.