Paras biisi juuri nyt

Ei täällä. Kaksi Mamban ekaa lättyä oli kyllä tosi kovia. Mamba löi läpi omalla tyylillään ja levyt myi.

Ei tämä Nikkisen kipparoima porukkakaan huono ollut.

5 tykkäystä

Niitä albumeita joilta voisi laittaa minkä tahansa biisin, tänään lähtee tämä.

2 tykkäystä

Tais olla Ahvenlampi Rock 80-90 luvun vaihteen tietämillä kun Sliipparit ottivat kantaa Mambaan ja Tero Vaaraan. Huudattivat yleisöllä että Tero Vaara on ruma. :face_with_hand_over_mouth: :face_with_hand_over_mouth: :face_with_hand_over_mouth:

4 tykkäystä

Itsekin olen kerran tuolla ollut, mutta en käynyt varsinaisella festarialueella kertaakaan, juopoteltiin vaan leirintäalueella…

2 tykkäystä

Voi kuunnella aikamonta kertaa putkeen mutta on siitä huolimatta hyvä biisi.

5 tykkäystä

Yhden hitin ihme ysäriltä:

1 tykkäys

Lisää ysärii

Tää on hieno kappale

Samoin tämä

2 tykkäystä

Molemmat oli kova, mutta jotenkin itsellä 4 Non Blondes ei ole kestänyt kuuntelua vuosien varrella.

Pannaan tähän yhden hitin ihme ysäriltä, joka ei kyllä itsellä kestänyt kuuntelua silloinkaan. Kämppis osti koko cd:n, mutta heitin sen roskikseen ja tarjosin kaljan:

1 tykkäys

Tää 90s one hit wonder kuulostaa mun korvissa paremmalta nykyään.

1 tykkäys

Ja tämä. Oli silloin inhokki, nythän tätä kuuntelee ihan ilolla.

1 tykkäys

No tämä oli itseltä täysin unohtunut, kiitoksia!

Ennemmin menee ranteet auki kuin kuuntelee Hansonia…

1 tykkäys

No pistetään sitten tämä, vaikkakin perstuntuma on että ei kiinnosta täällä. Mutta itsellä tuli noihin aikoihin hengailtua vähän liikaakin yö-ravintoloissa:

1 tykkäys

Mun mielestä tää oli kova albumi, happy nationia tulee vieläkin joskus kuunneltua.

Joo, tykkäsin itsekin, muutama tosi kova biisi, mutta loput oli sitten täytebiisejä. Eikä tainnut ekan albumin jälkeen tulla enää mitään hittejä?

2 tykkäystä

Nippa nappa ysäriä.

1 tykkäys

No nyt oli itselle täysin uusi tuttavuus, kiitoksia!

1 tykkäys

Tää on kyllä kasaria mutta laitan silti kun on jäänyt aikanaan liian pienelle huomiolle.

Alice In Wasteland (2008 Digital Remaster)

1 tykkäys

Ihan ysärin lopusta.
Apulantaa on kuunneltu. :laughing:

3 tykkäystä