Kun Stefan Elmgren HammarFallista lähti, perusti hän yhden levyn tehneen Full Strike -yhtyeen. Joskus aikoinaan ostin tuon Full Striken levyn Uppsalasta lomareissulla 99 kruunulla. No, nytpä aloion kuunnella tätä levyä ja nyt on menossa tämä biisi:
Törkeän kova levy, onneksi Elmgren ei laittanut pillejä pussiin kokonaan, vaan on tehnyt myöhemminkin musiikkia. Itse pidän myös Fullforcen parista levystä. Muistaakseni Elmgren on siviiliammatiltaan lentäjä.
On muuten suosikkibiisini Fullforcelta. Ja oikein muistit Stefanin ammatin. ![]()
Ensimmäinen minulta ja tätä nyt ehkä ei keltään ole tänne tullut.
Katsotaas onko kiinnostuneita ja onnistuuko multa toi linkkaaminen
AYBABTU
Mennyt tämä internetmeemin uudelleenversiointi aivan täysin ohitse. Hitsit mikä klassikko, tästä tulee mainiot perjantaifibat.
Mikäli jonnet ei muista niin Zero Wing siis kyseessä ja yksi internetin isoja meemejä. Ohessa selitys suomeksi.
Olin itse alueen ulkopuolella kuuntelemassa Heepin. Acceptin ja Deep Purplen Smoke On The Wateriin asti. Sitten lähdin ratikalla kotiin.
Hyvät oli kyllä iltamat, vaikkei alueen ulkopuolella ihan niin hyviin fiiliksiin päässyt kuin olisi varsinaisella alueella päässyt.
Blind Guardianilta seuraava sinkkubiisi ja video julkaistu…kyllä tuleva levy ihan lupaavalta vaikuttaa.
Ai että, vähän kun kaivelee muistin suloja niin löytyy kyllä melkoisia helmiä tuolta ysärin saloista.
Harras hetki uuden Testamentin musiikkivideon parissa…
…biisi toki tuttu pari vuotta vanhalta albumilta. Tulossa siis uusi CD + Bluray videoalbumiversio.
YouTubesta tuli eteeni, harvoinpa tulee kuunneltua pianon soittoa, mutta tämä liki 16 minuuttia meni hyvin. Hauskan kuullosta!
Olin p*rkele unohtanut kyseisen Balladin mut onneksi menneiden muistelu toi meidät taas yhteen🙂
On kyllä kaunis biisi🤘