Paras biisi juuri nyt

Edit. Onnistuin kopioimaan tähän aivan väärän linkin.

Tunnelma vaikuttaisi olevan ihan ok.

Pitkästä aikaa vähän kaljaa Devinin seurassa

(【ツ】) #983

Illan livemättö:

Mors Subita - Dead Sun:

BRHG - Quiet Complaint:

Melkonen draaman kaari: Vain elämäästä Petokseen.

Diggailen kyllä itsekin Martikaisen touhuista. Pääasiassa näistä vanhoista YUP-hommista:

Tämä menevää musiikkia. Koko levy todella hyvä. Paras kokonaisuus heti Yup:n Toppatakkeja ja toledon terästä jälkeen.

Jokavuotinen suosikkibiisi näihin aikoihin.

(Kolonia) #988

Ja alkuperäinen:

Klamydia on mulle jostain syystä semmonen bändi, että ehkä keskimäärin kerran vuodessa tulee olo kun jaksaa kuunnella sitä enemmän kun yhen biisin. Tänään taitaa olla se päivä.

Kyseinen laulu- ja soitinyhtye on kuulunut henkilökohtaisiin suosikkeihin ihan uran alusta asti.
Pitkän ja kivisen tien ovat jätkät käyneet läpi uransa aikana.

On kyllä kunnon groovaava korvamato.

Star Trekin kapteeni James Kirk aka William Shatner julkaisi ensimmäisen näytteen joululevyltään. Legendaarista.

https://www.soundi.fi/uutiset/tassako-kaikkien-aikojen-kovin-kulkuset-tulkinta-legendaarinen-william-shatner-julkaisi-ensimmaisen-naytteen-joululevyltaan/?utm_source=strossle

The OG.

Kunnon tylyä murjontaa! Kreator oli kyllä aikansa rajuimpia bändejä kahella ekalla levyllään. Nykyään vain varjo entisestään.

Kyllä ”Extreme Aggression” oli SE levy meikäläiselle :muscle:

Kreatorin kohdalla varmaan voidaan puhua siitä, että pojasta on kasvanut mies.
Itse tykkään kanssa noista kahdesta ensimmäisestä levystä juurikin sen mieleipuolisen
koohkaamisen takia. Mutta varsisesti bändi löi itsensä läpi kolmella seuraavalla levyllä
ja Kreatorista oli jopa uutisissa juttu kun tuli keikalle Suomeen…itse olin katsomassa,
soitti muuten pakkahuoneella Deathin kanssa.
Oma diggailuni alkoi Pleasure to Kill ja Terrible Certainty levyistä.