Patrik Laine

Draftin yhteydessä eli vuonna 2013 Sashan painoks ilmotettiin 92kg (205lb).

(🌴🎅©) #3245

Paten maalit alumniottelusta:

Kuka Nemon ja Laineen kanssa pelasi samassa kentässä? Ja kuka antoi ton viimesen syötön vikaan maaliin?

Barkov.

(Kolonia) #3248

Karmean kuuloinen tuo show’n ääniraita. :grin:

Patea ja Winnipeg-kentällistä (Teppo, Niku, Selänne, Ketola) ym. ottelun tiimoilta:

(Mika Koivunen) #3249

Komeita maaleja. Tulee vielä niin selkärangasta…

Muistiin Paten läppä:

Winnipeg Jets pelaa marraskuun alussa kaksi NHL-ottelua Helsingissä Florida Panthersia vastaan.

• Totta kai innolla odotan. Ihan huikeat matsit varmaan tulossa - vielä kun “Sashan” joukkuetta vastaan pääsee vetämään, Laine viittasi hyvän kaverinsa Aleksander Barkovin Panthersiin.

• Koti-Suomessa vielä. Totta kai sitä mieluummin olisi Hakametsässä pelannut, vaikka Haka-kolmosessa, Laine veisteli.

Patrik Laine paljasti olleensa laihdutuskuurilla – ”Olen laihtunut aika paljon”

Viime kaudella Laineen elopainoksi ilmoitettiin virallisissa tilastoissa 94 kiloa. Tänä kesänä painoa ei ole pyritty nostamaan. Ensi talvena jäätä rouhii solakampi maalinsylkijä.

– Olen laihtunut aika paljon viime kauden lopusta. Olen ollut laihdutuskuurilla. Sitäkin kautta tulee lisää nopeutta, Laine virnisti.

Laine on aikaisempien kesien tapaan harjoitellut viikot Turussa fysiikkavalmentaja Hannu Rautalan valvovan silmän alla.

– Viime kesänä tuntui, että olen vahvassa kunnossa, mikä näkyi myös kauden aikana. Minua ei heitelty kulmissa miten sattuu ja pystyin suojaamaan kiekkoa paremmin. Aina voi toki olla vahvempi, mutta isompi minun ei enää tarvitse olla, Laine totesi.

Laine on isokokoinen ja ulottuva pelaaja, jonka voimatasot riittävät kamppailemaan NHL-askissa isojakin körmyjä vastaan.

Tänä kesänä isoimmaksi painotusalueeksi nousi nopeusominaisuuksien kehittäminen. Ensimmäisiin luistelupotkuihin on haettu lisää räjähtävyyttä.

– Olen pyrkinyt saamaan lisää sähäkkyyttä ja nopeutta. Sitä on tehty enemmän tänä kesänä, Laine kertoi.

Pari nuorta kaveria olis tän viikon tryoutilla, katotaan mahtuuko vai tartteeko laittaa maitojunalla atlantin yli.

Voi jo melkein varmaksi todeta että ei nyt vaan riitä. Laitetaan viikon päästä eka koneeseen, ja kahden viikon päästä seuraava.

It’s in the game - Patrik Laine kokonaisarvo 89… Pientä trimmausta voisi EA kuitenkin tehdä partaan ja tukkaan:

4 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Tappara treenaa – mitä, missä ja milloin?

Pate pelaa Fortniteä YouTube -lähetyksessä: “Toi jätkä on pieni turisti!”

Pate ja Hope.

“NHL-jääkiekkoilija Patrik Laine, 20, on mukana Hope ry:n hyväntekeväisyystoiminnassa Shadeshares-aurinkolasimyynnin kautta. Lasit ovat kenialaisten slumminuorten käsialaa. Myyntituotoista ohjataan Hope Tampereen toimintaan 10 prosenttia ja Keniaan 20 prosenttia. Slumminuoret valmistavat lasit.”

Ei päivää ilman Patea.

Tässä tärkein.

"Kysymys siitä, kenet ruotsalaispelaajan Laine haluaisi nyt Enströmin tilalle joukkueeseensa, ei ollut suomalaispelaajalle ollenkaan helppo.

• Onko pakko valita? Laine murjaisi ennen kuin aloitti pitkän mietinnän.

Lopullinen vastaus oli hieman yllättävä.

• Sanotaan (Rasmus) Dahlin. Hän on aika hyvä."

(Mukahauska juttu) #3260

Laine katsellut tarkemmin mitä suuhunsa pistää.

Olisi nyt vaan kuunnellut Solmua viime kesänä. :muscle:

Paten tulevat sopimuskuviot mietityttävät Winnipegissä:

Voisko tätä avata yhtään? T. Klikinsäästäjä, joka ei itse osaa.

Vaikea lainata juttua - siinä pähkäillään, että olisiko sopimus edullisempi, jos se kirjoitettaisiin nyt vai myöhemmässä vaiheessa. Lisäksi muutaman muun pelaajan sopimus mietityttää palkkakaton kannalta.

Pointti jutussa on, että Patrik Laineen tulokassopimus Winnipeg Jetsin kanssa päättyy ensi kesänä ja jotain täytyisi tehdä ennen sitä.