Patrik Laine

Väärin harjoiteltu. Ei se pysy enää pystyssä siellä.\

5 tykkäystä

“Laine tekemässä suurta virhettä harjoittelun kanssa? Kesä Turussa voi surkastuttaa lihakset niin ettei maalitykki jaksa kantaa enään edes mailaa.”

Minä en siis noin ajattele. Kuvittelin vain mielessäni Solmu Salmisen seuraavan lööpin.

10 tykkäystä

Santtu tai Solmu ottaa kyllä kopin noin hyvästä lööpistä. Wait for it…

Täälläkin esillä ollut taiteilija Saari luovutti Patelle Paten kuvan.

4 tykkäystä

Jäätävän taitava kaveri ! Ja tällä kertaa en tarkoita Patea ! Huhhuh, luulis olevan tilausta vähän enemmänkin noille taidoille

3 tykkäystä

Pate piipahtaa Venäjällä höntsäilemässä.

2 tykkäystä

Ei kuulemma piipahda:

– Patrik keskittyy täysillä tulevaan kauteen eikä ole lähdössä Sotshiin pelaamaan mainittua ottelua. Enempää aiheesta on turha puhua, sillä näitä niin sanottuja uutisia ilmestyy lähes päivittäin, [Laineen agentti Petteri] Lehto sanoo.

4 tykkäystä

Haha, hyvä kuitti Lehdolta Patrik Laine -otsikoijille. :+1:

4 tykkäystä

https://www.instagram.com/p/BmdBJ0Ohvxw/?utm_source=ig_web_copy_link
Patrik Laine ja Aleksander Barkov ovat päättäneet järjestää hyväntekeväisyysgolf-tapahtuman vuonna 2019. Tapahtuma tullaan järjestämään Nokialla. Kaikki tuotot lahjoitetaan hyväntekeväisyyteen.

23 tykkäystä

Barkov on muuten aika jässikä verrattuna Pateen, vaikka Patekin on nykyään jo iso mies. Mutta onko Barkov pidempikin kuin Pate?

Barkov on enempi rintamasuunta kameraan, Laine seisoo varmaan montussa.

Pate om jokusen sentin pitempi (Eliten mukaan n. 3cm, joukkueidensa sivuille merkattujen mittojen mukaanpituuseroa on 2 tuumaa eli n. 5cm mutta se voi johtua ihan pyöristyksistäkin).

Suurin kokoero tosin selittynee ihan vaan ikäerolla. Sashalla on ollut kolme vuotta aikaa enemmän nostella puntteja ja tuossa parinkympin tienoilla se on aika pitkä aika.

5 tykkäystä

Minua ei todellakaan kiinnosta, Laine tokaisi.

4 tykkäystä

Lainaan vähän pidemmin.

Laine itse ottaa maltillisemmin, tyylilleen uskollisesti.

- Ei ole mitään syytä kiirehtiä, koska minulla on edelleen sopimus, hän kommentoi NHL:n verkkosivujen mukaan.

- Luonnollisesti se on asia, jonka haluan hoitaa kuntoon samoin kuin he (seurapomot).

Laineella käynnistyy viimeinen kausi kolmen vuoden sopimuksesta. Kulisseissa taatusti tunnustellaan, kenties jo neuvotellaankin.

- Minua ei todellakaan kiinnosta, Laine tokaisi.

- Voin tehdä sen (sopimuksen) ensi kesänä tai tänä kesänä. Ei sillä ole väliä.

Eiköhän se Pohjois-Amerikka oo ens kauden jälkeen nähty. Tuu kotiin jo!

13 tykkäystä

Laine pisti Raumalla Alumni All-Starsissa esimakua tulevasta. Pelissä 3+1 tehot (Rannelaukaus, läpiajo ja tyhjiin puttaus) ja lämärikisassa 166 km/h kertaa kaksi. Niskalalla oli toisiksi kovin 162 km/h. Lisäksi lähti tapahtuman parhaan pelaajan palkinto taskuun.

9 tykkäystä

Barkov oli satakiloinen jässikkä jo Tapparassa pelatessaan… Nyt alle sadan kuulemma luistin kulkee paremmin.

Laine tykitti kahdesti 166 kilometriä tunnissa. Siihen ei pystynyt vastaamaan sen enempää Janne Niskala, Kimmo Timonen kuin Sami Salokaan.

Vertailun vuoksi NHL:n All stars -kisassa vuonna 2017 kovimman laukauksen esitti puolustajajätti Shea Weber. Tulos oli tuolloin 165 km/h. Tänä vuonna Alex Ovechkin tykitti “vain” 163 km/h.

Laine arvioi Selänteen olleen pelaajana itseään nopeampi ja sähäkämpi.

  • Pääsi paljon läpiajoihin. Ite oon niin hidas, etten kahden vuoden aikana ole kertaakaan päässyt vielä läpiajoon. Niitä odotellessa, hän virnisti.
    Jos Laine saisi ottaa Selänteeltä tämän huippuvuosilta yhden ominaisuuden, hän ottaisi juuri sähäkkyyden - ja sen eteen Laine on paiskinut kesäisin töitä.

  • Kyllä. Sen takia olen painanut hommia, että tulisi vähän sähäkämmäksi. Pitkä ja painava kaveri, niin ei se ihan helppoa ole.

2 tykkäystä

Draftin yhteydessä eli vuonna 2013 Sashan painoks ilmotettiin 92kg (205lb).

Paten maalit alumniottelusta:

18 tykkäystä

Kuka Nemon ja Laineen kanssa pelasi samassa kentässä? Ja kuka antoi ton viimesen syötön vikaan maaliin?