Patrik Laine

Winnipegin valmentaja sanoi haastiksessa että heillä on nyt useampi pelaaja joka voi pelata molempia laitoja ja heitä tullaan siirtelemään eri puolille jotta nähdään mikä on paras ratkaisu joukkueen kannalta.

Eikös Marjamäki peluuttanut Patea hänelle ominaisemmassa vasemmassa laidassa? Olen pomminvarma, että jos Patelta kysytään, niin haluaa vasenta kaistaa pelata.

Vastaan itselleni: “Patrik Laine kertoi maanantaina Leijonien harjoitusten yhteydessä saaneensa uudelta päävalmentajalta Lauri Marjamäeltä komennuksen vasempaan laitaan, jota hän myös Tapparassa pelasi. Viime kevään MM-kisoissa Laine pelasi samojen ketjukaverien Aleksander Barkovin ja Jussi Jokisen kanssa, mutta silloin päävalmentaja Kari Jalonen peluutti Lainetta oikealla laidalla.
– Mieluummin vedän vasemmassa, hyvä kun vaihdettiin niin päin, Laine kiitteli eilen.
– Marjamäki sanoi, että mä olen vasen ja Jussi oikea. Eipä siinä hirveästi kyselty sen jälkeen. Ihan mielelläni sen päätöksen kuulin.”

Hyvä, että sai maalin heti. Suomessahan toi olis hylätty, maskimies on maalialueella,

5 tykkäystä

Ihan muuten totta! Mutta toi änäri on tollanen höntsyliiga, ei osaa tuomarit edes sääntöjä!

5 tykkäystä

Treeneissä vetänyt Ehlersin paikalla ykkösketjussa, eli Laine-Scheifele-Wheeler. La-su -yönä Finnesota - Finnipeg klo 02!

8 tykkäystä

Taisi Marjamäki valittaa Suomen liigan tuomarilinjasta juuri noissa tilanteissa, että jos luistin käy maalialueella niin heti vihelletään peli poikki, vaikka mitään kontaktia ei olisikaan maalivahtiin. Ei ssaada puolustavia puolustajia eikä maalille ajavia hyökköääviä, jos pelätään koko ajan, että peli vihelletään poikki. Eikö Järvisenkin maali juuri hylätty tuon takia Lukko-pelissä.

2 tykkäystä

Toisaalta keskusta puolustetaan aina ja haaste onkin saada se kämmen auki riittävästi keskelle. Oikealta on siis helpompi saada laukaus maalia kohti kuin vasemmalta. Mutta Laine itse haluaa pelata vasemmalla, niin se lienee tärkein tekijä - ellei sitten oikealla ala kulkemaan jostain syystä vielä paremmin.

King Laine… Winnipegistä.

2 tykkäystä

Kiikaritehot viimeyönä. Peliaika vedot?

Laukauksista en tiedä, mutta tehotilasto +2. Eli ihan ok.

Viime pelin mietteet.

@soosi,tästä tarkemmin

Kiitos

1 tykkäys

Jumala… ei mulla muuta sanottavaa

7 tykkäystä

Sanovatten viisaat, että pojan hehkutus on mennyt jo liian pitkälle :astonished: onkohan noin? V-tut, löylyä vaan lisää, poikahan on ylistyslaulunsa ansainnut!

9 tykkäystä

18 v. kaveri, joka pelasi puolitoista vuotta sitten Lekissä. Ihanaa, Pate, ihanaa! Tämä on ihanaa!!!

2 tykkäystä

Huh huh tota Lainetta.

1 tykkäys

Pate vähän näytti taas… Saa kyllä median ja foorumit sekaisin näillä näytöillä :wink:

Maaleista videota täällä:

Mitähän Laine vihaajat seuraavaksi keksivät? Itsekin pääsen tuollaiselle tänään kuittaamaan.

Mikä parasta Patrik on vasta 18-vuotias. Ei millään osa-alueella valmis pejaaja ja jälki on jo murhaavaa.

9 tykkäystä