quote=“BlueOval, post:238, topic:32160, full:true”]
Oletkos tästä nyt ihan täysin varma?
Minä en ole.
Mielipiteitä riittää ja hyvä niin
Parin olvin jälkeen palataan astialle
quote=“BlueOval, post:238, topic:32160, full:true”]
Oletkos tästä nyt ihan täysin varma?
Minä en ole.
Mielipiteitä riittää ja hyvä niin
Parin olvin jälkeen palataan astialle
Levystä en tiedä mitään, yhden kappaleen kait radiosta kuullut. Jostain ohjelmasta olin kuulevani, että tuottajista löytyy tuottajia, jotka eivät välttämättä ole ihan sitä Ikurin äijän ominta sakkia.
Pate kävi levyn julkaisun aikaan radiolla kertomassa kommenttinsa että mitäs sitä tulikaan tehtyä silloin ainakin kertoi, että alkuun ei kuulemma tuottajien kanssa töitä tehty ihan niin kuin Pate olisi halunnut.
Paten uusi levy kuulostaa ihan köyhän miehen Tauskilta
Kieltämättä vähän sellanen marketin alelaarista löytyvä Tauskin matsku tuli mieleen.
Mutta yks hyvä biisi tolla Paten levyllä mun mielstäni oli. Loput sitten ihan tusinatavaraa ja tosi kertakäyttöisen kuuloista. Jokainen biisi täynnä kliseisiä ”muka syvällisiä” jargoneita elämästä, mitkä on kirjotettu biiseihin jo miljoona kertaa.
Mutta onneksi Paten ääni ja biisien soundi on ihan jees edelleen.
Ei kuitenkaan kokonaiskuvassa jatkoon tämä platta.
Eli juuri sitä mitä radiossa muutenkin soitetaan. Listojen kärjessä biisejä, mitä kukaan ei muista enää muutaman vuoden päästä.
Pate jyrää albumilistalla
Pate Mustajärvi – Pelkkää Patee, Tavara-asema, lauantai 26.4.2025
Mustajärven sooloyhtye oli tiukassa soittokunnossa ja ennen kaikkea toiseksi itse Mustajärvi näytti hyvinvoivemmalta lavalla kuin vuosikausiin. Popedan keulilla tuli loistavillakin keikoilla monesti mieleen viimeisinä vuosina, ettei Mustajärvellä ollut hyvä olla lavalla. Nyt hän vaikutti nauttivan täysin siemauksin joka ikisestä hetkestä.
On voinut myös tauko “rokkikukkoilusta” tehdä hyvää. Ja myös se seikka, että saa olla taas täysin yksin tähtenä lavalla.
Vähän sellaset fiilikset tulee, että Popeda oli ihan hyvä, jos olisi saanut vaihtaa soittokaverit ja laulaa välillä vähän laajemmalla skaalalla muitakin kappaleita soolotuotannosta. Kunnon sekoiluksi menee, jos ensi kesänä maata kiertää kaksi Popedaa
Siis eikö näitä ole nyt jo kolme: Costellon ja Hermanin Popeda, Paten Raswaa koneeseen alkuperäis-Popeda, sekä nyt tämä artikkelin Paten soolobändi, joka soittaa myös Popedaa.
Vetääköhän Paten varamiehenäkin Popedassa olleen sukulaispojan Jussi Aaltosen Mustat Enkelit vielä kans Popeda-materiaalia.
Aika vähän taitaa Mustat Enkelit bändinä keikkailla nykyään. Duona vetävät pääosan keikoista.
Kätilö & Pojat soittaa myös Popedaa