Pelaajahaaveilut 2016-17

Ei mielestäni huhuketjun arvoinen, mutta kuulin jokavuotisen jutun, että Anssi Salmela saattaisi tulla. Koska haaveiluketjussa ollaan, niin tulispa.

1 tykkäys

Tässä vois olla ihan kokeilemisen arvoinen kaveri.
On siis 190 senttinen puolustaja, joka on tehnyt Norjan liigassa tällä kaudella 32 otteluun 22+22=44. Oli myös jo yliopistoliigassa aikanaan ihan hyvä ainakin statsien perusteella.
Vaikka meille on kyllä noita pakkeja huhuttu aika paljon.

Pistän nyt tämän tänne haaveilun puolelle, koska ihan hienolta tämä kuulosti, mutta
toisalta oli myös huhukin tuolta pukukoppikäytävän uumenista meidän ensikauden pakiston osalta:
Rantakari, Kemiläinen, Bonsaksen, Plastino, Saravo,Elorinne,Rouhianen olisi se porukka
jolla lähdettäisiin kauteen…Mäkisestä ei vielä mitään tietoa.
Itse kyllä pitäisin Mäkisen vielä meillä, nuori oma junnu, niin miksi laittaa kiertoon.
Tuollainen pakisto kelpaisi kyllä itselleni :slight_smile:

4 tykkäystä

Kyllä mä kausarin noilla nimillä ostaisin.

2 tykkäystä

Elorinne - Kemiläinen
Bonsaksen - Rantakari
Saravo - Plastino
Rouhiainen

Siinä olisi melkein kolme ykköspakkiparia. Selvä upgrade hyökkäävämpään suuntaan.

Huhu tai ei, sattumaa tai ei - tuo kombo on tismalleen tämän hetken huhutilanteen summa, kuten Teemu Aallon ketjussa jo hahmottelinkin:

Tällainen pakisto olisi kyllä aivan käsittämättömän kova tähän sarjaan, suorastaan unelma. Varsinkin Kemiläinen on kuitenkin pelannut niin vahvasti, että KHL-peikko on aika suuri uhka.

Siis onko Saravolla jo sopimus? Itse ollut siinä muistissa että saravo ja aalto kirjoitti molemmat 1+1 mallisen sopimuksen?

Peksin optio on pelaajalla, kuten Ojasellakin. Pelaa niin kauan kuin haluaa. :wink:

1 tykkäys

Jos seuraavalla kaudella pelataan pakkikuusikolla Kemiläinen-Rantakari-Elorinne-Bonsaksen-Plastino-Saravo niin hyvin on pullat uunissa.
Tuo kuusikko on melkein yhtä hyvä kuin Tapparan pronssikauden 2007-2008 pakisto (Aalto-Benoit-Salmela-Pikkarainen-Grönvall-Halme) joka teki 149 pistettä.
Pronssikauden pakiston liigapelien pistekeskiarvojen keskiarvo oll 0,37 ja tuon haaveilukuusikon 0,33.
Liigan taso on laskenut ja tuossa kuusikossa on monta kehityskelpoista pelaajaa joten tuosta kuusikosta voisi olla vielä enemmän apua kuin ABS-vetoisesta pakistosta.

Dufva heittä ruudun haastattelussa että Lukosta lähtee kauden jälkeen 17 pelaajaa. Jatkoajan keskustelusta napattuna lista näyttäis tämmöseltä: Gagnon, Lahti, Nurmi, Asplund, Vauhkonen, Piitulainen, Riska, Sipiläinen, Lähde, Mikkola, Brookbank, M.Koivisto, Jaatinen, Tommila, Zapolski, Rinne ja Malkamäki.

Haaveiluna mulle kelpais vallan mainiosti Gagnon, Vauhkonen ja Zapolski.

Käyköhän niin, että haaveet kaatuu ja tulee Nurmi, Jaatinen ja Lähde. Kaikki ois tuttuja ja turvallisia.

1 tykkäys

Mistä toi Rantakari huhu on tullut?
Itse olen saanut tietoa että menis ihan muuhun seuraan!

No voithan sääkin sen “tietosi” ja lähteen kertoa.

Tuttuja bluesin junnuvalmennuksessa.

Twitterissä huhuillaan, että Vitjazin tarina KHL:ssa olisi tulossa tiensä päähän kauden jälkeen. Olli Palola kävi “kirjoittelemassa nimmarikortteja” tms. toimistolla joku aika sitten. Leinonen puhui aikaisista joululahjoista, joista piti kuulua vasta keväällä. Onko tässä 1+1+1=3 vai jotain muuta? Minun puolesta Tapparaan tervetullut takaisin.

“Hansen”-Lajunen-Kuusela
Laine-Ilomäki-Karjalainen
Haapala-Järvinen-“Palola”
Savinainen-“Green”-Peltola

Honkanen-Rauhala (13)-Heikkilä
Tanus-O.Mäkinen-Levtchi

“Mäntylä”-“Kemiläinen”
Elorinne-“Rantakari”
Bonsaksen-Plastino

Saravo(7)-Salonen
Rouhiainen-Mäkinen

“Metsola”
Hrachovina

Dixon → “Green”
Kankaanperä → “Mäntylä”
Aalto–> “Kemiläinen”
“Hansen”
“Palola”
“Rantakari”

Edit. Maalivahdit unohtuivat

1 tykkäys

Siis hetkonen, todellako haaveilet, että maajoukkueeseen noussut Elorinne 7 pakkina ens kaudella? Sahaako Lekin ja Tapparan väliä?

No tuo on nopeesti kyhätty. Elorinteenhän voisi heittää vaikka Bonsaksenin tilalle, Bonsa kolmoseen ja Saravo 7.pakiksi.
Ja miksi seiskapakin pitäis sahata Tampereen ja Lempäälän väliä? Jos on laittaa Bonsa/Peksi/Allu seiskapakiksi niin kaikkia voi ihan rauhassa kierrättää kaikissa pareissa. Lempäälä olis sitten Mäkisille Rouhiaisellle jne.