Mulla oli pitkään tämä ketjunavaus luonnoksena, mutten oikein löytänyt tälle ajankohtaa. Vielä ei tiedetä valmentajaakaan. Haaveiluketjut on menneet vähän roiskimiseksi, eikä tämäkään aloitus paljon siitä eroa. Totuus kuitenkin on, että
a) monta tapparalaista sopimusta on katkolla
b) avoin paletti on uhka ja mahdollisuus
c) jotain uudistumista täytyy tehdä, muttei vain uudistumisen ilosta
d) uudistuminen voi olla kivuliasta.
Ei meidän pelaajistossa ole juurikaan pelaajia, joille en tekisi jatkosopimusta, jos sivuutetaan talouspuoli.
Posia ketjun avaajalle siitä että nyt tämä ainakin erottuu tämän kauden ketjusta. Kiitos capsien, pitäkää capsit sen aikaa kun kuluvan vuoden ketju on auki. Kiitos
Mulla oli vähän samansuuntainen viesti kirjoitettuna, mutta kumitin pois. Itsekään en keksi ketä en pitäisi tän kauden joukkueesta. Väkisin lähtee iso osa nuoremmista läpimurto pelaajista, ei vaan saada pidettyä.
Minä haaveilisin 4-6 nuorehkosta tuntemattomasta pelaajasta, joista kaikille tai lähes kaikille halutaan marraskuun jälkeen jatkosopimusta pariksi vuodeksi, koska heillä on tosi hyvä potentiaali ja ovat lähes tähtiainesta.
Silleen kiva, että olen aika varma tämän toteutumisesta, kuten vähän joka vuosi.
Lehterää pidän ihan realistisena haaveiluna. Olisi tälläkin kaudella saanut ihan varmasti vielä paljon isommat rahat muualta Euroopasta, mutta halusi tulla kotiin. Ikää on ensi kauden alkaessa muutamaa kuukautta vaille 36v, lähtisikö vielä uudestaan kierrokselle? Haaveilen, että Tappara on se uran päätepysäkki. Ja jos tänä vuonna voittaisi mestaruuden (tai 2-3) uran kruunuksi, niin en pidä poissuljettuna sitäkään että hokkarit menisivät naulaan. Epätodennäköisenä kylläkin.
Pahoittelen jos teillä on ollut hyvät avausviestit tehtynä @Wrathchild
Mutta mielestäni tämä ketju on hyvin ajankohtainen nuorten hyvien esitysten takia.
Tämä kausi on kesken ja itsessään mielenkiintoisessa tilanteessa. Mielestäni ensi kauden miettiminen tässä samalla ei syö ollenkaan tämän kauden hohtoa.
Itse en oikeastaan osaa edes haaveilla meidän tulevan kauden maalivahtia, Metsola, Heikkinen, Heljanko, Säteri, toinen toistaan parempia nimiä…