Pelaajahaaveilut 2016-17

Ylempänä haaveilemani Bud Holloway on ilmeisesti tehnyt sopimuksen Moskovan TsSKA:n kanssa ■■■■■■■■■■■■■■■ :n mukaan eli haaveilun voi lopettaa tältä osalta.

Tämä siirto luo puolestaan painetta Pihlströmin suuntaan, kun TsSKA:n vieraskiintiö on nyt täynnä…

HIFKillä on nyt kuulemma paperit vetämässä, mutta tiedätte kyllä mikä on nyt mielessä, kun haaveillaan… :mikki: :fishing_pole_and_fish:

JMJ alkanut tänään instagramissa seuraamaan Jesse Saarista jota täällä huhuiltiin/haaveiltiin.

Saarinen on muuten kotosin Lahdesta ja @Darius sanoi jutelleen pelaajan kanssa lahdessa, mutta ei kyllä enään pelannut MM kisojen aikaan…
Ei siinä kyllä se mulle ainakin kelpais.

Hetkinen muuten, ettei vaan Darius tarkoita että pelaa tälläkin hetkellä,mutta lajina olisikin vain rullakiekko.

E: Darius mainitsee viestissä kuitenkin erikseen että pelaa jääkiekkoa, joten oon varmaan hakoteillä ellei dariuksella ole tullut oikosulku.

Hyvä :mikki: älä tee tätä meille!

Nytkun tekee tarkempia scouttailuja niin Saarinen on seurannut Jmjtä pitkän aikaan(näkee “Seuraajat” osiossa aikajärjestyksessä) mutta saa nähä.

Seuraahan ne pelaajat toisiaan vaikka ei oo joukkuekavereita tai edes entisiä. Ei kannata kauheena tehä niistä johtopäätöksiä

juu, ihan mahdollista ettei tarkoita sen enempää. Aattelin vain ilmoittaa kun huomasin.

Joo ei siinä. Jatka vakoilua :wink: voihan se pitää paikkaansakki :sunglasses:

1 tykkäys

Jospa ovat vaan viettämässä iltaa samoissa synttäribileissä…

Ei kai Jesse Saarinen noin teoriassa mikään ihan huonokaan vahvistus olisi. Ainakaan tilastojen valossa. Pelasi kuluneella kaudella heikohkossa KHL-joukkueessa ja edusti Suomea EHT:lla.

Ei toki olisi kovin Tapparan näköinen hankinta, sillä ei ole kovin puolustusorientoitunut pelaaja.

1 tykkäys

Jonas enlund. Ilman sopimusta, ex tappara. Siinä on meidän mies. Toki varmasti saa helposti sopimuksen khl/sveitsi mut haaveillaan.

2 tykkäystä

Kyllä ottaisin mielelläni yllä mainitun Jesse Saarisen Tapparaan. Pelimies, ei siitä mihinkään pääse… Mutta katsellaan rauhassa mitä Viiksi-Mikko saa aikaan :slight_smile:

Muutama huhu:
Enlund-> HIFK
Rajala->Ilves
Spina->Tappara

Varmaan luotettava lähde, kun Spina ainakin teki jo sopimuksen TPS:n kanssa…

Tps on etsinyt kauan jo Spianalle uutta seuraa.

Minkä ihmeen takia TPS sitten teki miehen kanssa jatkosopimuksen, jos näin on? Edit: olin väärässä ja kyseessä olikin jo ilmeisesti valmiiksi kahden vuoden sopimus.

Mikään sinun tälle palstalle kirjoittamistasi huhuista (mm. Fagerudd-JMJ -vaihto päikseen, KHL-hyökkääjä Tapparaan siirtorajan kynnyksellä, Partanen Ilvekseen jne.) ei ole toteutunut, joten en pidätä hengitystäni nytkään näiden huhujen toteutumista odotellessa.

Hallihuhuja raportoidessa olisi ihan suotavaa tsekata itse ko. pelaajan sopimustilanne ja miettiä vähän huhun toteutumisen mahdollisuutta ennen kuin niitä palstoille kertoo. Mä kuulin hallilla, kun eräs äijä sanoi vakavalla naamalla, että Allu Tuppurainen on tulossa Tapparaan. Vilkaisu miehen sopimustilanteeseen (sopimus 16-17) ei kovin paljon innostanut asiasta täällä huhuilemaan.

En tiedä. Tilanteet voi muuttua hyvinkin nopeasti esimerkiksi riidan synnyttyä…

Tps teki Spinalle vuosi sitten 2vuoden sopparin ja haluaa eroon, koska luonteeltaan erittäin vaikea huhujen mukaan…Samasta syystä istui Saipassa viimeisen kevään poppareilla, vaikka oli pelikunnossa…
Ei missään nimessä Tapparaan, jos on luonteeltaan henkeä tuhoava…

Pelaaja joka riitaantuu toukokuussa joukkueensa kanssa, otetaan varmaan kiljuen vastaan muissa joukkueissa. Enlundin palatessa kotiliigaan, on varmasti kasvattajaseuransa yhtä todennäköinen mahdollisuus, kuin Tapparakin :neutral_face:

Ahaa, okei. Mä olin siinä käsityksessä, että teki juuri jatkosopimuksen. Ja Jatkoajan TPS-osion mukaan todella saattaa olla myynnissä.

Siitä samaa mieltä, että ei tosiaan Tapparaan tällaista vaikeaa tapausta, enkä kyllä usko sekuntiakaan Mikin olevan kiinnostunut.