Pelaajahaaveilut 2017-18

Luulin kauden alla, että Tapparalla olisi vaikka kuinka YV:llä sitä ja tätä. Ei oo ollut juuri mitään. :smiley: Negatiivinen puoli itsestäni sanoo, että Tapparassa Nenonenkin hyytyisi nopeasti yv:llä.

2 tykkäystä

No kohtuu tehokasta se on kuitenkin ollut. Onhan siellä vaikka mitä. Muutamien yksilöiden tehottomuus 5-5 pelissä on heijastunut myös ylivoimaan tiettynä paineena. Jonkinlainen kierre, kun ei ole flowta.

Leftin laukojaa siellä ei kyllä ole ollut, joka voi suoraan syötöstä laukoa. Siis poikkisyötöstä.

Tapparalla oli vielä vähän aikaa sitten liigan tehokkain ylivoima. Nyt on kerho ja muutama muu mennyt ohi ainakin. Mutta joo, Patekin varmaan niin tehottomassa yv:ssä hyytyis. :thumbsup:

Laivalla oli joku “käki” tsirputtanut, että Savi ja Rissanen tulee. Ens kaudeksi Karhunen.
Edit. ottakaa joku talteen.

2 tykkäystä

Savinainen JA Rissanen? En usko hetkeäkään.

Mä uskoin hetken. Koin jonkinlaisen uskonnollisen tuntemuksen, kunnes heräsin todellisuuteen.

Edelleen olen sitä mieltä, että joku pelaaja tulisi olym.kisojen jälkeen. Siinä on 5-6 peliä jäljellä… Toki pääseehän siinäkin nyt ns. sisälle ja kun on ns. pelituntumaa pelaajalla/pelaajille, niin sillä tavalla pitäisi olla kunnossa… Mutta onko ns. liekeissä? Jos pelaaja/pelaajat tulevat kisoista, niin aika raskas taakka heillä ollut… Siitä vähän lepoa ja sitten 5 peliä joukkueen kanssa… Ne on aika tiiviillä aikataululla… Toki lepoa tulee sitten kun varsinaiset 8 joukkueen pleijarit alkaa…

Ei siinä, saa tulla vaikka kuka pelimies - Savi, Rissanen, Nenonen, keitä muita hyviä olisi tarjolla…

Ehkäpä olisi ollut paras vaihtoehto, että pelaaja olisi tullut viikko/kaksi sitten… Kertooko tämä siitä, että markkinat ovat kuivat, tullut jotain ongelmia matkaan - muutkin kiinnostuneita, ns tarjouskilpailu, tai pelaaja mennytkin muualle…

Keskustaan toiveina yksi ja vasemmistoon tai oikeistoon…

Sekin olisi ollut jos Salosen olisi jo laittanut lihoiksi, kun kerran menee muualle, ja tilalle joku “varmempi” ukko alakertaan…

Noh aika näyttää - ehkä Jukurit ottelussa tulisi jotain, ehkä - tai sitten on vain juhlaottelu…

Kukas siellä laivalla olleista organisaatioon kuuluvista oli kännissä kuin käki tai huppelissa kuin harakka?

Ei mulla mitään tietoa ole tuleeko vai ei, mutta pari kautta olen tuota Nenosta toivonut Tapparaan.

Se ranne meinaan on aika noheva.

3 tykkäystä

Mulle on tämä Nenonen vähän tuntematon kaveri. Ei ole hirveesti tullut kiinnitettyä huomiota.

Kukas juippi tää on ja minkälainen potentiaali?

Tällä kaudella Sportissa 45 matsiin 16 maalia. Maaliennätys toissakaudella Liigassa 18 maalia. Potentiaali on aika hurja, kun voisi rannelaukauksensa ansiosta tuplata nykyisen maalimääränsä. Ikää on pojalla 25 v., joten kovin kauaa ei enää voi puhua pelkästä potentiaalista, mutta hyvässä ketjussa 30 maalia täysin realistinen. Sportissa tullut nähtyä vähemmän, mutta JYP:n vaativan pelaajapolun käyneenä perusasiat varmasti kunnossa.

Mulle tulee Opa Palola jotenkin mieleen. Ehkä siksi kun omaa todella hyvän laukauksen. Ylivoimalla ja myös suorista hyökkäyksistä pommittanut Hakametsässäkin yläpeltiin. En osaa sanoa onko Opan kaltainen muuten.

Rissanen sopis haaveiluihin, ja vähä kuulopuheisiinkin…

2 tykkäystä

Sentterikin saattaa tulla, mutta laituri tulee vielä varmasti. Uskoisin.

Näitä huhupuheita rupee kuulumaan siellä täällä, eikä koskaan voi tietää, onko ne ollu alunperin toiveita tai spekulaatioita.
Rikkinäinen puhelin ilmiöllä haaveesta tulee helposti totuus.
Niin tai näin, klubilla sentteristä puhuttiin…

Ja laiturista. Mutta mennään eteenpäin ja katsellaan.

En tiedä onko tuttava (ilvesfani Ylöjärveltä), lukenut foorumia vai onko muu lähde, mutta äsken laittoi snapchatin, " Voi *****, teidän rosterissa on pian liigan kaksi parasta rannelaukausta" . Huhu Nenosesta saa näin siis lisää virtaa!

Kuka on se toinen ?

Eiköhän sillä Repoa tarkoiteta ?

Näin luulen.

Miksa Järvinen. No joo.

En kyllä ymmärrä, mitä Nenosella tehtäisiin, jos Savinainen tulossa. Toki pidemmällä sopparilla tulisi Nenonen varmasti, silti.

1 tykkäys