Pelaajahaaveilut 2018-19

Zaborsky-Rauhala-Kuusela
Peltola-JMJ-Palola
Savinainen-Järvinen-Karjalainen
Luoto-Jasu-Ojamäki
Mäkinen, Alanen

Vittasmäki-Lehtonen
Elorinne-Rantakari
Mäntylä-Salonen
Robin Salo(Sport)
Utunen

Hrachovina
Heljanko

Rautakorpi
Nieminen
Ojanen
Tuononen

3 tykkäystä

Taitaa Niemisen Ville valmentaa Lahessa ens kaudella.

5 tykkäystä

Jukka ja Ville. :heart_eyes:

Jormakka, Palola, Bailen, Tömmernes, Erkinjuntti, Lajunen, Savinainen, Mäntylä, Kontiola, Koskiranta, Lehterä, Enlund.
Kovia paluumuuttajia, eikä olisi edes mahdotonta jonkun toteutuminen.
Lehterä ja Enlund lähti maailmalle jo 7 vuotta sitten, aika kuluu nopeasti.

1 tykkäys

Tuukka kotio ja ura pakettiin Tampereen Tapparassa.

6 tykkäystä

Hyvin todennäköistä että niin tapahtuu. Jostain syystä siltikin itse odotan tiedotteen Lahdesta eka.

Edit. Haaveilla saa edelleen :slight_smile:

Mieluiten se kolmen vuoden pahvi.

Jos nyt edes 1+1 alkuun…
Montako vuotta Tuukka vielä aikoo pelata…?

Jos pakistosta on useampi lähtijä niin Mikki voisi kysellä Salmelan Anssin kuulumisia.:rolling_eyes:

Uusitalon Ville olis sellanen jota olen aina joskus haikaillut Tapparaan.
Vois olla kova tekijä kun pääsis vielä Rautakorven valmennukseen.

Tosin tää on sen tyyppinen pelaaja joka varmasti jakaisi mielipiteitä.

Ude tais lopettaa viime kauteen?

1 tykkäys

Uusitalon Ville. Ville Uusitalo. Lopettanut uransa jo, vai meinasitko, että vielä kaivaisi hokkarit naftaliinsta?

1 tykkäys

Eikös kyseinen kaveri ole lopettanut jo pari kautta sitten?

1 tykkäys

Jos Domille ei jatkosopimusta tehdä, niin on kyllä mielenkiintoista nähdä
kenet Heljankon pariksi tulisi…hiukan olen antanut itselleni kertoa, että erästä
Juhaa kiinnostaisi välillä kotimaahan päästä pelailemaan. Tämä nyt ei ole varsinainen huhu, mutta
minulle kelpaisi kyllä.

4 tykkäystä

Voisin kuvitella, että eräs entinen Tapparan veska Venäjältä voisi haluta palailla. Puhutaan hänestä vaikka Meha Jutsolana (nimi muutettu). Lapsi kuitenkin kasvaa ja useinhan perhekuviot ja lapsen kasvu kasvattaa haluja palata kotiin.

5 tykkäystä

Ja varmasti haluaa kirkastaa mitallinsa. Se olisi vain Heljangolle sääli koska jumittuisi kakkoseksi.

1 tykkäys

Tavallaan totta. Heljango voisi halutessaan seurata Tapparan nykyisen ykkösen polkua ja kasvaa rauhassa siihen, että on valmis pelaamaan sen lähes 90% peleistä Liigassa. Metsola lisäksi sen tason äijiä, joille ei voi sanoa ei.

1 tykkäys

Metso 10 vuoden sopimuksella “franchise playeriksi”, sehän passaa. :thumbsup:

1 tykkäys

Zaborsky-Sentteri-Kuusela
Peltola-JMJ-Rauhala
Savinainen-Järvinen-Karjalainen
Luoto-Jasu-Ojamäki
Mäkinen

Vittasmäki-Lehtonen
Elorinne-Rantakari
Utunen-Mikkola

Metsola
Heljanko

Tuossa sopimuksen alaisena olevia pelaajia heitettynä ketjuihin, lisänä pari huhua joista on ollut juttua täällä.

Pakko lisätä I.Kangasniemi listaan ja kun Miska Siikosella loppuu sopimus niin olisi täydellinen jatkumo isoille senttereille Tapparassa.

2 tykkäystä

Kangasniemeä huhuttu tepsiin ainakin Jatkoajan tps osiossa…Itse haaveilen sportin M.Nenosesta ja Kalpan S.Lukasta…Lukkaa huhuttu ainakin jyppiin/kärppiin…