Pelaajahaaveilut 2018-19

Riippunee paljon keväästä ja pääseekö Olympialaisiin tai mm-kisoihin. Tällä hetkellä tuskin lähdössä, koska Tapparasta tuskin Ruotsiin tai Sveitsiin lähtee.

Minen hyväksy sitä että Juhani olisi ruokkimassa Nenosta JMJ:n sijasta. En kuuna kullanvalkeana.

1 tykkäys

Mää miätein asiaa kans hetken, pitkän. Sitten katsoin Sporan kokoonpanoja ja totesin että pisteet on tullut sentteristä viis. Mutta;
Nenonen-JMJ-Peltola Olisi aika makoisa ketju!
M.Järvinen-Jasu-Luoto Tähän en ole keksinyt ratkaisua, kumpi olisi “ongelma” Jasu vai Massi?Luoto on ongelma ylempien kenttien laitureille piakkoin :smiley:

Kyllä. Joona Luoto ei enää ensi vuonna pelaa nelosketjussa. Tämä kannattaa kaikissa haaveiluissa ja ketjusommitelmissa muistaa.

4 tykkäystä

Eiköhän Luoto ota tuon Revon paikan sitten kokoonpanosta ensikaudella, ei tarvitse
siihen kallista ulkopaikkakuntalaista hankkia :wink:

6 tykkäystä

Mulla ei ole mitään tietoa siksi kysynkin täällä. Luin tuolla Salosen siirtymisketjussa 18-19 Mäntylän Tuukasta muutaman maininan koskien ensi kautta. Onko tästä ollut jotain haaveilua suurempaa liikkellä?
Toki mua ei sitten pätkääkään haittaisi jos patukka ottaisi ja tulisi ensi kaudeksi.

Mites Enlund :D? Onko soppari viel khl:ään ens kaudesta? Siihen päälle vielä Lehterä takas nii alkaa ole aika makia ykkösketju :smiley:

Kyllä. Nyt näen sen. Kaikki on selvää. Ensi kauden ensimmäisen ottelun avauskentällinen:

Enlund-Lehterä-Lucenius
Mäntylä-Saravo
Metsola

10 tykkäystä

Onko Juti-Löki sitten toisena pakkiparina?

5 tykkäystä

En tiedä onko kukaan muu haaveillut pakiksi Kousaa kuin minä, mutta näyttää tehneen jatkosopparin Kaanoissa…en kyllä ymmärrä miksi niin teki.

Mulle kelpaisi tuo Palve, kakkosen keskelle.

3 tykkäystä

Tepsiin menossa ensi kaudella.

Haaveiluketju, kai sitä haaveilla voi kunnes soppari julkaistaan virallisesti? Huhut todella vahvoja kyllä. Eikä Tapparaan kyllä mahdu oikein millään kun löytyy Järviset, Rauhala ja Jasu.

Massin ja Rauhalan ohittaminen ei ole itsestään selvää, todennäköisesti heidänkin ohi Palve meillä menisi ja olisi se selvä ykkönen.

Palve ja Vesalainen olisi todellakin varsinainen jackpot. Tuskin tulevat, mutta haaveissa vain ovat mun!

Oon ollut siinä kuvitelmassa että Vesalainen suuntaisi Pohjois-Amerikkaan. Olisi vahvistus mille joukkueelle tahansa. Eilen ainakin pelasi hyvän pelin, ja vaikka sen Krissen maalin saikin puhtaasti Vesalaisen piikkiin, niin tuntui että sai vaan isomman vaihteen silmään tuon mokansa jälkeen.

Kuluvalle kaudelle ei taida herrasmiessopparin vuoksi olla mahdollista(??), mutta ensi kaudella olisi kiva nähdä Masi Marjamäki Tapparassa.

Edit… Siis nimenomaan haaveilukaudella 18-19.

2 tykkäystä

Onks tietoa, onko tää Juti-Löki -comeback kuinka vankalla huhupohjalla vai enempi vaan unelmaosaston hommia?

Sopis hyvin tähän liikkuvampaan pelitapaan.

Itsellä ei itse asiassa sen kummempia unelmia. Aattelin katsoa, riittääkö Kontiolan olympianäytöt ensi kauden Tapparaan, ja jos riittää, alan ehkä unelmoida sitten hänestä.

1 tykkäys

Kyllä kait se 80-luku meni jo, ja 90-lukukin. Ei siinä mikään auta. Ja onhan tuossa KHLään kadonneiden, ikääntyvien ex-tapparalaisten kaihossakin vaaranpaikkansa. Meinaan jos paluumuuttaja onkin jo ohittanut parasta ennen -päivänsä. Silloin tuppaa katoamaan se jo saavutettu tähtipölykin nopeasti. Joskus olisi parasta pitää vaan ne muistot.

2 tykkäystä

Johtunee tästä:

Tapparalla on hyvin sopimuksia kasassa myös ensi kaudeksi. Lisäksi Tapparassa otettiin opiksi, kun sopimuksia vuosi julkisuuteen hyvissä ajoin. Mm. Lehtonen, Mikkola, Rantakari, Kemiläinen jne… Nyt ollaan aika hiljaa näistä asioista.

8 tykkäystä