Montako viikkoa pitää olla selvä ennen sopimusta? Vai pitääkö olla absolutisti?
Mutta joo, samaa mieltä. Yksi selkeä vahvistus laituriosastolle olisi toiveissa. Ehkä myös se maalivahti tarvittaessa, riippuen Niken terveystilanteesta.
Montako viikkoa pitää olla selvä ennen sopimusta? Vai pitääkö olla absolutisti?
Mutta joo, samaa mieltä. Yksi selkeä vahvistus laituriosastolle olisi toiveissa. Ehkä myös se maalivahti tarvittaessa, riippuen Niken terveystilanteesta.
Käy kysymässä Liigan pakeilta onko Spede helppo voitettava maalin edustalla.
Siis haaveillaanko täälä nyt Spede Pyörälää Tapparaan vai? Vaikea nähdä tapahtuvaksi.
Pidän itse syynä tuohon vaikeasti voitettavuuteen maalin edustalla Pyörälän kohdalla ennemmin hyvää pelisilmää, sijoittumista, oikeaa ajoitusta liikkeissä (esim. liikkuvat maskit, ohjurit, itsensä vapaaksi tekeminen) ja hyvää mailankäsittelytaitoa ohjureiden osalta kuin puhdasta fysiikkaa.
Extreme-haaveilua, mikä ei tasan tarkkaan ikinä tule toteutumaan, mutta Kari Lehtonen on Jokeri-junioriaikaisessa pelaajaprofiilissaan todennut (huumorilla tai ei) että “Tappara on terästä”. Nyt voisi kokea tämän ihan henkilökohtaisestikin.
Minusta taas tuo oli oikein hyvä haave. ltä kunnon kyykytys alkukeväästä myyntilauseella “ensi kaudeksi KHL:aan”.
Ei tule moista tapahtumaan.
KHL: Ei kiitos
Lehtonen pelasi Dallas Starsissa vuodesta 2010 lähtien. Hänen tasoiselle maalivahdille löytyisi taatusti rahakkaita ruplatyöpaikkoja KHL:stä. Miksei myös frangimaa Sveitsistä.
- NHL on minulle ainoa vaihtoehto, niin olen miettinyt. Täällä olisi halua vielä pelata, KHL ei ole sellainen juttu joka minua kiinnostaa tässä vaiheessa uraa. Ei minun ole pakko lähteä mihinkään. Tilanne on sellainen, että en tee tätä enää rahasta, kiekkopiireissä lempinimellä ”Kärppä” tunnettu helsinkiläinen sanoo suoraan.
“21.11.2018, keskiviikko Aja ilman Bertrandia Siberia Hockey Club ja eteenpäin Charles Bertrand päättivät sopimuksen sopimuspuolten suostumuksella.”
Kääntäjän mukaan Sibir laittanu Bertrandin ulos. Ellei kyseessä ole sarjakuvan Lucky Luke Sarah Bertrand.
Nii haaveillaan ny tätä kiekkoilijaa sitte.
Jepp, kyllä se 16.11. huhu on tänään vahvistettu. Bertrand on menossa jonnekin. Samalla muuten Sibir teki kauden loppuun kestävän sopimuksen 26-vuotias jenkkihyökkääjän Shane Princen kanssa.
Onko siis Bertrandilla jokin vaiva tai muuten ei kulkenut. No, sopisi kieltämättä meille jos kunnossa on, tuskin Kärpät ottaa tähän kohtaa enää lisää miehiä, menisi jos riskin puolelle…
Kelpaisi kyllä ja tarvittaisiin varsinkin yv:lle!
Bertrand vie yhden paikan KHL-ulkomaalaiskiintiöstä ja 23 ottelua tehoilla 1+2=3 eli siinä varmaan perustetta…
Ihmeellinen hyytyminen kyllä eli olisikohan tosiaan jotain vaivaa taustalla?
Viimekauden näytöillä kyllä kelpaisi - ei siinä mitään
Joku heitteli kommentteja että Charles olis ollu vaimon kans katsomassa asuntoja Tampereelta. Sitä en tiedä onko Charlesilla edes vaimoa, oliko oma, kiinteistö pörssi, Tapparan toimiston sihteeri, vaiko oliko muutoin vain Charles look a like.
Eli ankkaa kuivana, kunnes toisin uutisoidaan
Just piti tulla tänne kyselee mikä Ilves-trollaus tämäkin taas on
Jatkoajassa oli jotain läppää Kärppä osiossa että menis sinne jos tulee Kenkää Kohelosta, jos nyt edes Liigaan päätyy, ja jos meille tulisi, johon en itse usko, olisi hauska tietää kuinka suuri osuus Benillä olisi tässä siirrossa ja tietysti Peltolan Jukalla.
Ihan mielenkiinosta kysyn, että mitenkä Ben Blood liittyisi siirtoon, kun ei ole ollut edes Bertrandin joukkuekaveri?
Varmaan inhimillinen virhe. Luulin itsekin, että Blood olisi ollut kaksi kautta Ässissä, mutta de fakto onkin ollut vain yhden.
Viime vuoden uutinen Kärpistä. Sanotaan Bertnardilla olevan kahen vuoden sopimus Kärppiin.
Ei kai sillä mitään merkitystä ole, jos sopimus purkaantuu KHL-pykälällä. Tietenkin, jos sopimuksessa ei semmoista ole ja Kärpät on vuokrannut Charlesin Sibiriin, niin tilanne muuttuu.
Joo toivottavasti ei tuu. Saapa nähä tuleeko Suomeen ees.
Hyvä huomio @S.T , meni kaudet sekaisin ehtoolla töiden jälkeen. Kävi pikku käpy
Blood ehkä uhannu vetää turpaan, jos ei siirry Tapparaan?