Sveitsin Jugi myös itse on sanonut paikaksi mihin joskus haluaisi pelaamaan. Nyt jos joskus siihen on hyvä sauma tulossa. Tekee muutenkin varmasti hyvää uudet tuulet kun tripla on alla
Onhan Peltola julkisestikin sanonut, että esim. Sveitsissä olisi kiva käydä pelaamassa.
Pari kautta ulkomailla ja takaisin Tapparaan - veikkaan.
Jugin menettämiseen ei ole hyvää saumaa. On vain tosi huonoja ja vielä huonompia. Vaikka kyllähän Jugille eläkefyrkat soisi.
Niin siis tarkoitinkin nimenomaan että Jugin itsensä kannalta paras mahdollinen hetki lähteä. Eihän me Tapparalaiset ikinä olla valmiita luopumaan mutta suodaan kuitenkin muitaki elämyksiä Jugille ja sitten taas uudella innolla takaisin.
Voisin kuvitella, että Peltolan pääkopalle tekee ihan hyvää käydä jossain tähän väliin. Varmaan aika raastavaa aikaa ollut, vaikkakin hienoja tuloksia.
Kyllähän Tapparan on pärjättävä ilman Peltolaakin ja onhan tuolla muitakin johtavia pelaajia.
Kyllä näiden huhujen jälkeen alkaa taas hopeiset keväät palaamaan mieleen…
älkää pelotelko enempää, ainakaan metsolalla, puhumattakaan mäntylästä!
Miten Metsola pelottaa? Ne oli pomppu sinne tai tänne. Tuskin nykyinen Dominik tai Karhunen olis muuttanu tulosta.
Voisin porin viimeisen finaalin maalit esimerkiksi tähän linkata, mutta säästän siltä sekä teidät, että itseni… lisäksi hänen varmuutensa ei ole ollut toivotulla tasolla, sillon kun sitä oltais tarvittu… (lue finaalisarjat) eli mun mielestä hän ei ole voittava maalivahti.
No Pori oli ja meni, mutta on silkkaa idiottimaisuutta väittää että Kärppiä vastaan kaaduttiin Metsolaan. Niin ja Metso on kuitenkin olympiakoneessa.
Niin kyseessä on kuitenkin olympiajoukkueen maalivahti.
@Donizimo kyllähän Karhunen muutti tulosta ihan faktuaalisesti. On Tomin suoritus keväällä edelleen vertaansa vailla. Paljon sai roskaa kauden aikana, mutta keväällä otti kaiken - maholliset ja mahdottomat. Suurin yksittäinen syy, että Tappara voitti IFK:n.
Metsolaan ei tosin oo koskaan kaaduttu missään finaalissa. Kyllä Ässiäkin vastaan kaaduttiin enemmän siihen, että hyökkäyksestä puuttui kuin siihen, että Metsolalle olis mennyt liikaa. Metsola on aina tervetullut mun Tapparaan. Varmempaa veskaria saa hakea.
Joo Karhunen muutti paljon kyllä, mutta kyllä mun papereissa Metsola on paras maalivahti 2010 luvulla Tapparassa.
jos johdat sarjaa 3-1 ja häviät sen 3-4
niin vikaa löytyy muualtakin, se on totta.
Mutta ei poista tosiasiaa että Metsolakaan ei ollut niin varma kuin esim muissa ottelusarjoissa.
Vaikeaa Metsolaa on oikein kehenkään vertailla, kun sai olla koko sen kolme vuotta sellaisena kukkulan kunkkuna Tapparassa, ettei kukaan edes saanut haastaa. Domi on teknisesti aika samanlainen torjuja kuin Metsola ja löytyyhän Domiltakin se mestaruus takataskusta.
Se, mitä eniten Metsolasta kuitenkin kaipaan on se liuku. Karhunen ei osannut liukua ollenkaan ja Domi on aika staattinen kanssa. Metsola otti Kärppiä vastaan aika monta sellaista, joita kukaan ei ota.
Unohtamatta kuitenkaan sitä, että kahdessa ensimäisessä pelissä Nordiksella upposi kuitenkin yhteensä 10 maalia selän taakse.
Joo Hyviä mokkeja kaikki tottakai.
Ja kaikki aina tervetulleita mun Tapparaan.
Minä uskon, että Metsola on myös kehittynyt näinä kausina ulkomailla.
Olen jopa vähän yllättynyt, että jo ensi kaudeksi Tapparaan tulisi. Ainakaan rahan takia ei tarvitse tulla.
Kehitystä en ole kyseenalaistanutkaan missään vaiheessa,
etkä tällä kommentilla varmasti sitä tarkoittanutkaan.
Hyvää keskustelua aiheesta jokatapauksessa kaikinpuolin
No miten sen katsoo, 4 ensimmäistä peliä päästettyjen keskiarvo oli 2,25 ja 3 viimeisen 2,0
Tappara teki 4 ensimmäisessä keskimäärin 2,75 ja 3 viimeisessä 1,0.
Harmi ettei Metsola käynyt tekemässä sitä maalia mitä muut ei saanut tehtyä
No tuskin on vielä eni kaudeksi tulossa. Kontiola kyllä voisi jo palata kierrokseltaan.
Joo en tarkoittanut sinulle. Ihan yleisesti vaan mietin.