Pelaajahaaveilut 2019-20

Mitä kituutetaan?

Varmaan valmentajaa tarkoitetaan. Mutta jotenkin on semmoinen mutu että jotain pelisuunnitelmassa muuttuu ensi kaudelle. Valkku ei muutu.

Ei manit riitä, ei sitten millään.

Tän kauden jälkeen lähtee moni alisuorittaja ja huhujen mukaan kovia äijiä tulos tilalle ni se jo pelkästään parantaa joukkuetta

5 tykkäystä

Ja rahallisesti ovat varmaa aika samaa tasoa nykyisten kanssa.

Tuntuu ettei Rautakorven joukkueeseen paljon imua ole nykyään

1 tykkäys

Ens kaudelle panostetaan ku Jukan ja Mikin viimeinen kausi jollei Jukka hyppää jo ens kaudeksi Utj:ksi ja Tapola penkin taa

Mun käsityksen mukaan vasta 2020. Toivottavasti jo elokuussa. Avatarin vaihdan jos mestaruutta ei tule :smiley:

Kuka tuollaista haluaa pelata? No ei hlvetti kukaan. Tämän takia kaiken maailman Järviset roikkuu mukana vuodesta toiseen.

1 tykkäys

Aika väsynyttä oneliner-sonnanheittelyä. Useampi viesti edes ilman pistettä perässä. Hävetkää.

Ketju avattiin ajastetusti 11 tunnin kuluttua.

Harvoin tulee raapusteltua mitään fantasiarostereita, mutta eilen tuli sellainen tehtyä. Sitten, kun sain sen valmiiksi, niin ketju oli laitettu lukkoon. Ei kuitenkaan heitetä työtä hukkaan.

Eli tässä vähän omia ajatuksia tulevasta:

Levtchi-Kontiola-Kuusela
Puistola-Morley-Ojamäki
Karjalainen-Malinen-Vauhkonen
Simontaival-Rauhala-Luoto
Vanhatalo

Tässä skenaariossa Jan-Mikael lähtee käymään maailmalla. On myös paljon mahdollista, että laituri osastolle tulisi yksi tekijä vielä mukaan.

Puolustuksen suhteen alla oleva taitaa olla lähimpänä toteutumista. Suhosen jatkon pitäisi olla varma. Kemiläinen ilmeisesti myös. Lopuilla onkin sitten jo sopimukset. Paljon riippuu tietysti Utusen tulevaisuuden suunnitelmista ja miten Tappara näkee Rautasen tulevaisuuden. Ehkä tuohon yksi tekijä ja yksi leveyspakki voisi mahtua.

Vittasmäki-Suhonen
Blood-Kemiläinen
Mäntylä-Utunen
Rautanen

Jotenkin uskon, että ensi kaudella maalivahtikaksikko tässä.

Heljanko
Rautiainen

Siinä nyt minun pohdintaa tulevasta ja koitin miettiä mahdollisimman realistista mallia, yhdistellen huhuja ja sopimuksia yhteen.

13 tykkäystä

Kokolailla sama rosteri ja ketjusommitelmat, joita itsekin olen mietiskellyt/haaveillut (realistisesti).

Tosin tuosta meillä taitaa vielä puuttua se “viides sentteri”, joka pelaa laidassa, mutta on täysin kykeneväinen pelaamaan myös keskellä.

Pakistoon ei kait ole huhuttu uusia tulijoita, eli tuossa se totuus on aika lähellä. Ihan hyvin on näillä pärjätty, mutta miten liikkuvuus ensi kaudella? Kyllä tuohon yksi “valmis ja jalkava” parhaassa iässä oleva monitaituri mahtuisi. Mitkä on suunnitelmat Fälthin suhteen ja hänen oma jatkohalukkuutensa? Parantanut pleijareihin roimasti, mutta itse en ehkä kallistuisi jatkon kannalle. Kenties tuohon joku uusi nuorehko kotimainen kehitysprojekti on tulossa.

Maalivahtiosastolle toivon ja uskon Chrisun jatkosopparia, Rautiainen varmaan kuvioissa mukana, mutta kolmosena. Kyllä tuohon joku muu kakkoseksi hankittaneen. Larmi-huhu lienee ihan asiaa, mutta en usko, että kaveri meillä ensi vuonna pelaa. Tässä huhussa hieman huolettaa myös tuo Chrisun kohtalo, eli onko sitä jatkoa tehty… jotenkin samaan joukkueeseen turhan kova kaksikko tuolla iällä, kun molemmat parhaassa kehittymisvaiheessa ja mielestäni molempien urakehityksen tarpeissa on juuri nyt se selkeä ykkösmaalivahdin paikka ja iso pelimäärä.

Tässä on se millä pitäisi lähteä, Jan-Mikael on saamani tiedon mukaan lähdössä ja myös Luoto saattaa tuosta poistua. Suhosen sopimus on varma ja yhtä laituria vielä kaivataan.
Fälthille voisi vielä sopimuksen tehdä, on ollut parhaita pakkeja viime peleissä.

1 tykkäys

Muuten samoilla linjoilla, mutta Jormakan tullessa Tapparaan pelaisi hän varmaankin ykkösessä oikeana laiturina ja Kuusela vasemmalla. Tai näin olen ainakin itseni antanut ymmärtää kun kerran Jormakan tulevaa seuraa ei ole vielä julkaistu ja vahvat huhut ovat tälläkin palstalla liikkuneet.

Mielelläni näkisin Tapparan ykkösessä muun kuin Jormakan…

Itse nään, että Puistola tulee ensikaudella pyörimään 3-4 kenttää tarvittaessa. Muuten vielä Lekissä.

Rautiainen oli huono Mestiksessäkin niin ei todellakaan kakkoseks tänne. Valitettavasti.

4 tykkäystä

No…yhtälailla tuosta voi siirtää Vauhkosen kummalle laidalle tahansa ylempiin hyökkäyskoostumuksiin, mutta olen epäileväinen että Levtchi vielä ensi kaudellakaan kärkiketjuissa pelaisi vakituisesti.

Jotta ei nyt mene ihan ohi aiheen, niin haaveilen pelaajistosta, jolla voidaan hyökätä suoraviivaisesti maalia kohti vältellen pitkiä kulmaralleja ja vastuunsiirtelyä. Eli ihan ”pikkuisen” raikkautta koko joukkueeseen. :slight_smile:

2 tykkäystä

Mää haaveilen kaikkien mahdollisten huippupelaajien lisäksi valmennustiimiin hyökkäyspelin erikoisosaajaa.

3 tykkäystä