Huh…Piti oikein varmistaa että Eme ei ole Tapparan kasvatti.
Kyllä Tapparaan mahtuisi kolmekin Tanusta, kunhan kaikki eivät pelaa.
Huh…Piti oikein varmistaa että Eme ei ole Tapparan kasvatti.
Kyllä Tapparaan mahtuisi kolmekin Tanusta, kunhan kaikki eivät pelaa.
Ei taida tulla niin kauan kun JR on puikoissa… tällaisen olen pukukoppikäytäviltä
kullut, että hiukan siltoja ollaan polteltu.
Mitäs pahaa Tukka hänellekin on tehnyt. Tapola tuolloin on ollut puikoissa kun tehnyt tuloaan miesten peleihin.
Juontuuko jo kaudelle 2012-13 jolloin Jonatan lähti Amerikan junnusarjaan?
Näin minäkin olen sen ymmärtänyt, että jotain aikaisempaa olisi ollut. Mutta saattaahan
nämä olla jo vanhoja juttuja ja voisi mennä eteenpäin. Jonski kyllä sopisi rosteriin
hyvin.
Tuli tarjousta sieltäpäin ja täälä ei edisty mikään kirveelläkään.(Lue: sopimusneuvottelut)
Ollaan varmaan kohta naapureita!
Tuli mun pomolle tollanen viesti sen hyvältä jääkiekkoa pelaavalta kaverilta. (näin viestin)
Vinkki:
Tuttu Tapparan paidasta jo entuudestaan.
ja puhutaan ensikaudesta. Enempää en kerro.
Et varmaan kerro mistä liigasta olisi tulossa?
Enempää en saa puhua valitettavasti.
Ja vaikka oikean nimen joku huutaisikin, niin
joudun vaikenemaan siihen asti kun tietoa tulee ulos. Sanotaan näin että nimi on useaan otteeseen noussut esiin haaveiluissa ja muissa ketjuissa.
Mä olen itseasiassa kuullut samaa yhden välikäden kautta.
Pekka Jormakka taitaa olla yksi jonka perässä aidosti ollaan, jos ei ole tässä yhteydessä hän,
niin saattaa sieltä muitakin tulla… Jormakalla loppuu soppari Jokereissa sopivasti tähän kauteen.
Tänään juuri kuulin hiukan huhuja tällaisen suunnitelman suuntaan.
Onkos Jormakalla kämppä Tampereella odottamassa?
Eikös noilla kaikilla Tapparan entisillä kovilla pelaajilla ole kämpät jo Tampereelta hommattu.
Vanhemmalle Tanukselle en löydä kyllä sopivaa paikkaa rosterissa
Joo… Ei oo paikkaa ens kaudelle.
Se on joko Jormakka tai Palola. Muistaisin että olisit joskus tän vuoden puolella maininnut että Palola saattais olla Tapparassa… E: kaivoin viestin että tarjous olisi jätetty… Onhan tossa noita vaihtoehtoja. Kaikki oikein miellyttäviä sellasia.
Eipäs unohdeta Konnaa ja Jukiakaan.
Konnasta en tiedä mitään mutta Juki on saletti jo tällekaudelle. (ei kuulu tähän ketjuun edes)
Siis kyllä uskon, että kolmikosta
Palola/Kontiola/Jormakka nähdään 1-2 pelaajaa.
Jos vähääkään haluaa tehdä rahaa niin ei pelaa.
Pitäiskö avata huhuketju Jukista, vai alanko jo sovittelemaan tämän kauden rosteriin ja ketjuihin?