Pelaajahaaveilut 2019-20

Pari Tapolalle Kiinasta tuttua molaria on myös vapaalla:

Kokenut:

Vanha tuttu:

Sitten patakakkosena hihasta ei-kenellekään-tuttu satunnainen klikkihooveri Eliteprospectsista, kun oli vapautunut seurastaan:

Näistä Karhusella on parilla viime kaudella seura vaihtunut useammankin kerran ja pelit jääneet hieman vähiin… Mitähän lienee taustalla?

1 tykkäys

Tuota Karhusen tilannetta olen itsekin miettinyt, kun täällä pärjäsi kuitenkin aikas hyvin.

Itse en KHL tai muita sarjoja niinkään seuraa, joten ei hajuakaan mitä voisi olla ongelmana.

Sen mitä itse olen Karhusen pelejä viimeksi nähnyt, niin kelpaisi minulle oikein hyvin.

Jos sen torjuntatyyliä koittaa Tuonosen lisäks muutkin mv-valmentajat muokata, ja sitten kun ei suju, saa jatkaa matkaa? Toki KHL:ssä voi syitä olla monia ihan jo pelaajan kotimaasta alkaen

2 tykkäystä

Chris VandeVelde joka pelasi Lukossakin nyt ilman seuraa, siitä sentteri.

Kelpais kyllä. Nyt joku stalkkaamaan että seuraako tinderissä Tapparaa.

1 tykkäys

@Sabai66 Vieläkö voidaan “haaveilla” “jokeri” kortista vai pääsikö verkosta läpi?

Ping @keyman myös.

4 tykkäystä

Aina pitää haaveilla :slight_smile: Juuri vkl asiasta lähteeltäni kyselin treeneissä niin ihan positiivista kaikua sieltä tuli.

2 tykkäystä

Vaikuttaa siltä että kauteen lähdetään niin ettei juuri tarvi ketään hankkia kauden aikana ellei joku loukkaannu isommin.

1 tykkäys

Itse ainakin haaveilen että tämä Pellaaja tulis meille Pellailee.
Elitessä siirtynyt Huhu osioon ja jotain läppää oli jo keväällä että johonkin lähtee Zugista.
Harmi kun ei tiedä mitä vammaa ollut, jos olis polvi niin olis jo melki varma :joy:

2 tykkäystä

Tuossa swisshockeynews-sivustoon linkkejä joista ei irtoa oikeastaan kuin tapahtumahetki:
julkaistu: 22 September 2018
julkaistu: 12 January 2019
Jälkimmäisessä taisi olla taklaustilanne jossa loukkaantunut. EV Zug yrittää kahta ulkomaalaissentteriä, jos toteutuu niin McIntyre saa kenkää. (EP huhulinkki sport.ch )
McIntyrestä en ole innoissani, rikkonainen kausi ja iso riski että tämän kanssa menisi yksi kausi kuntoutukseen.

1 tykkäys

Kun haaveilla saa, niin haaveilen Antti Suomelasta. Vuodeksi tänne ja uusi yritys rapakon taakse. Joo, ei liene järin todennäköistä.

3 tykkäystä

Jos Luodosta sitä rahaa nyt vapautuu palkan lisäksi kasvattajakorvauksen muodossa niin Leinonen laita nyt se please kiinni sentteriin sitten :slight_smile:

Toki ihan pelkkä raha on tuskin sentterijutuissa ollut se este vaan este tulee myös siitä, että Kärpät & IFK heiluttelee isompaa rahatukkua nenän edessä kuitenkin.

8 tykkäystä

Yksi sentteri tekisi tuohon rosteriin kyllä terää ja eiköhän sellainen hankita viimeistään kauden aikana. Tapolan toteamusta ei sovi unohtaa.

@S.T esiin nostama Chad Rau olisi kyllä kova haku. Pystyy pelaamaan sekä keskellä että laidassa eli olisi juuri sellainen pelaaja, jota tuohon tarvittaisiin.

Mihinkä toteamukseen viittaat?

Tapola sanoi Aamulehden videohaastattelussa, että viisi sentteriä on oltava.

3 tykkäystä

Luodosta tulevat kasvattajakorvaus rahat tulee vasta vuoden päästä eli ei palkkaa kummempaa vaikutusta tulevaan kauteen.

Investoidaan sitten :wink:

1 tykkäys

Niin onhan sielä “Kontiolan” rahat vielä käyttämättä :smiley:

10 tykkäystä

Taisi Tapolakin lausunnossaan myös vain siteerata klassista menestystä tavoittelevien joukkueiden peruslakia.

Mies on tietty yleisemminkin ansaitussa profeetan asemassa - mutta eikös näillä kohdin muutoin Vähä-Ruohola ole viime vuosina (yhdessä muun johtoryhmän kanssa) pitkälti vastannut joukkueenrakenteluista Tapolan tuuraajana? Nyttemmin tuokin tilanne on tietty taas muuttunut.

Olipa miten vaan, Liigan kokoonpanotilanteista voi taas toteilla, etteivät nuo keskikaistat niin häikäiseviltä toistaiseksi näytä muissakaan leireissä, jos täälläkin vahvisteluja aina vielä toivotaan.

Tarujen ihmeellinen ykkössentteri on kuin haihtuva legenda, josta ei melkein ole enää absoluuttista varmuutta, onko moista Sampoa milloinkaan reaalisesti ollutkaan?!

Kyllä esimerkiksi Ojasen Janne minun kirjoissa nippa nappa täytti ykkössentterin kriteerit. Ja Lajusen Jani.

3 tykkäystä