Tätä mä tässä vähän hain. Itselle kelpaisi tuosta episodista huolimatta.
Jo silloin.
Kyllähän tuo koko peli herätti monessa meissä mielipahaa, itsessäni ainakin ;D
Sopisi kyllä, aika kova olisi setti.
Kuriositeettina vielä että ykkösketjussa olisi ”kolme ämmää”
. 3M eli Scotch-ketju.
Kerran tämä on haaveiluketju, niin:
Metsola/ X.X /Kohonen
Luoto-Lehterä-Kuusela
Levtchi-Virta-Merelä
Tanus-Räsänen-Ratinen
Puhakka-Rauhala-Peltola
Moilanen, Salonen, Rönni
Vittasmäki-Kinnunen
Seppälä-Rantakari
Jurgens-Tuulola
x.x
Hamara, Pärssinen
En usko että olisi tulossa Eurooppaan vielä ensi kaudeksi. Tulokassopimusta jäljellä vielä ensi kausi Devilsin kanssa, joten uskon että pysyy AHL:ssä ja kääntää jokaisen kiven mitä on käännettävissä NHL unelmaa varten pysyen rapakon takana.
Tekee Björkqvistit ja tulee lainasopimuksella Europpasta hakemaan uuden nosteen ja siitä sitten takaisin P-Amerikkaan.
Huhu? Mutu?![]()
Haave. Tämä on haaveiluketju.
Jos Talvitie tekisi Björkqvistit, niin hänen olisi pitänyt tulla jo täksi kaudeksi Liigaan. Vikaa ja ehkä viimeistä NHL-sopimus kautta ei kannata riskeerata tulemalla Liigaan, sillä sen jälkeen saat lyödäkin kunnon näytöt tiskin ettei sua unohdeta Devilsin puolelta. Hän on tällä hetkellä kokoajan näytillä ja kutsua vaille valmis korkkaamaan NHL:n puolella.
Mä olen vähän sitä mieltä, että Jukureista olisi ihan hyvä jossain välissä kotiuttaa Patrik Laineen tutkapari. Kyse siis Otto Mäkisestä.
Lähes aina, kun ehtii ja näkee Jukurien matseja, niin Mäkinen esiintyy edukseen. Nuori kaveri puhkeamassa kukkaan pikkuhiljaa. Ikää siis vasta 23-vuotta.
Samoja havaintoja. Kamppailupelaamiseen on tullut paljon lisää ruutia. Pelikäsitys ja -taidot sinänsä riittävät laadukkaaseen liigapelaamiseen.
Ehkä ensikauden jälkeen sitten…toivoisin, että hänen optionsa olisi Mikkelissä käytetty ja antaa miehen tuosta vielä vähän kehittyä, kun vauhtiin on päässyt.
Itte haluisin nähdä jopa ilveksen oman Antti Saarelan seuraavalla kaudella Tapparassa. Vois hyvin pelata Tanuksen ja Luodon kanssa (mikäli luoto jatkaa).
Luoto - Tanus - Saarela
Sopimuskin loppuu saarelalla tähän kauteen, joten miksipä ei.
Eiköhän Antti matkaa rapakon taakse tulevana kautena. Sopimuksen tekee ainakin Blackhawksin kanssa, saattaa pelata lainalla Suomessa mutta eiköhän silloin kyseessä ole Ilves.
Haaveiluketjuhan tämä toki on.
Haaveilen, että Topi Rönni ja Tomas Hamara saa kunnon näytönpaikat.
Ensikaudelle voisi haaveilla tällaista sentteriosastoa, joka saattaisi olla aika realistinen toteuttaakkin:
Morley,Virta,Räsänen,Rauhala, Rönni,Virolainen… ![]()
Otto ajaisi Räsäsen ohi nopeasti.
Nooh, en ajatellut minkäänlaisena ykkös,kakkos tai sellaisena sentterijärjestyksenä…mutta taitaa olla niin, että Rönni ajaa noista kaikista vielä ohi. Se miten nopeasti jää nähtäväksi. ![]()
Onko tosiaan, että kaikki huhut ovat tässä?
Jatkot
Heljanko
Henriksson
Puhakka
Uudet
Ratinen
Räsänen
Jos näin on niin ollaan kyllä lörpöttelijät laitettu kuriin, vai oliko itse mikki kovin juoruaja ![]()
Räsänen
Mutta joo, hiljasta on ollu. Johtunee vallitsevasta tilanteestakin varmaan ![]()