Pelaajahaaveilut 2022-23

Simon Stransky Jukureista voisi ottaa sen seuraavan stepin liigan kärkihyökkääjiin ensi kaudella sinioranssissa puserossa.

2 tykkäystä

Jukureista vois kanssa Petrus Palmu hypätä sinioransseihin. Toivoisin myös kiekollista osaamista puolustukseen Topi Niemelän muodossa, vaikka hänellä vissiin on sopimus kärppien kanssa.

Palmulla myös sopimus ensi kaudeksi Jukureihin. Myös Niemelällä on soppari Kärppiin.

1 tykkäys

Niemelä nyt muutenkin lähtee tämän kauden jälkeen lähes takuuvarmasti Ontarion suuntaan.

8 tykkäystä

Maalivahtien sopimukset ovat katkolla. Jatketaan nykyisillä tai sitten Juha Metsola voisi palata lopettelemaan uraansa pariksi kaudeksi.

En tiedä sopimus tilannetta mut Veini Vehviläinen

Omaan silmään näyttänyt varteen otettavalta kaverilta ens kaudelle mitä oon Ässien pelejä katellu? En tiedä onko sopimusta ens kaudesta Ässiin?

Näyttää olevan. Ja tuskin Ässät luopuu.

Contract 22/23

1 tykkäys

Barach on parhaimmillaan, kun saa kiekkoa. Siihen nähden, kuinka paljon pitää kiekkoa, pisteitä voisi tai pitäisi olla enemmän. Toki pelaa paljon junnujen ja hermannien kanssa. Olisiko sitten sellainen sentteri, joka elevoisi Tapparan seuraavalle tasolle, en tiedä. Parempi ehkä, jos elevoi Ässiä.

1 tykkäys

Viesti siirrettiin uuteen ketjuun: Huhu: Eetu Laurikainen, Otto Latvala HPK:sta Tapparaan 2022-23?

Taitohyökkääjää AHL:n tulosketjuista. Suht identtisiä statistiikkoja mm. Daniel Audetten kanssa.

1 tykkäys

Finkelstein pelasi viime keväänä/kesänä ECHL:n pleijareissa vastakkain muuan Les Lancasterin kanssa ja jäällä nähtiin melkoiset kiekollisten pakkivirtuoosien iloittelut.
Lancaster lähti kauden päätteeksi Ilvekseen ja olishan se siistiä jos samat herrat järjestäisivät sirkuksen ensi kaudella Nokia-Areenalla erivärisissä nutuissaan.

Minä täällä olen useempaankin otteeseen hekuttanut ja haaveillut Aapeli Rässäsen paluusta kotiin ja Tappara paitaan. On sälli tehnyt jo uuden piste-ennätyksensäkkin 10+15=25 kaikessa hiljaisuudessa, eli paremmin on mennyt kuin meidän toisella ulkomaalaissentterillä Platzerilla ja toisestakin on vain pisteen päässä.
Eli jatketaan haaveilua Aapelin paluusta…

7 tykkäystä

Sinähän olet myös Aapelia tänne huhunnut. Itsekin olen sillä linjalla että on tervetullut takaisin👌

3 tykkäystä

Juu minä nyt vähän pidän täälläkin meteliä, jos vaikka toimistolla seurattaisiin… :grin:

6 tykkäystä

Samaa mieltä Aapelista. Lisäksi on jo ehtinyt näyttää luonnetta ja oikeaa kovuutta playoff peleissä. Tänne vaan!

1 tykkäys

Jos Morleylle ja Platzerille ei tule jatkoa niin unelmoin Lehterästä ja Räsäsestä. Laidalle voisi hommata Erik Thorellin. Pelaa aika tykkikautta Tsekeissä. Vaikka Callen tilalle jos hän mielii pois.

3 tykkäystä

Tapparakaan tuskin pidättelee, jos halukkuutta on sopimuksen purkuun. :slight_smile: