Pelaajahaaveilut 2022-23

Ei kiitos

23 tykkäystä

Voisin mieluusti kuunnella myös perustelusi että miksi näin?

No mun mielestä ei ole nyt Tapparan näköinen pelaaja. Se juna meni jo.
Lisäksi, jos pitää paikkansa, että teki oharit jo kerran niin ei mun mielestä tarvi tulla enään.
Muutenkin näen, että enemmän näitä pelaajilla joilla draivi päällä ja menossa kohti isompia ympyröitä, kun sitten näitä ”kaudeksi Tapparaan lopettaan ura”

Onko hinta-laatukaan enään ensi kaudella kohdallaan?

24 tykkäystä

Sama itsellä, että ei kiitos. Ei tarvita semmoista ylimielistä neppailijaa mikä Ilves pelissä nähtiin.

Plus jos Tappara ottaa Konnan ens kaudeksi niin pessimistinä sanon, että se (tai ne) kaudet tulevat olemaan Kontiolalta ne huonoimmat kaudet liigassa. Eikä toi tämän kauden Kontiola nyt mikään hirvee vahvistus tämän kauden Tapparaan olisi.

16 tykkäystä

Voihan Konna vielä vertyä vaikka kuinka mut meillä on tällä hetkellä neljä parempaa sentteriä, tai ainakin hyödyllisempää. Nämä nykyiset vois jatkaa ens vuonnakin👍

1 tykkäys

Voisihan sitä haaveilla Salaatti-Säteristä maaliin, jos Helkku jatkaa isompiin ympyröihin.

4 tykkäystä

Minä voisin yrittää puhua, mutta mulla ei oo pörssiä.

4 tykkäystä

Molkken iässä vielä melkein nuorimies ja kiekkokin tarttuu, niin saattaa olla vähä liian kova haave.

3 tykkäystä

Jutteleppa Haapalan kanssa. Mies parhaassa peli-iässä ja unohtuu kaikelta kansalta ku pyörii vaan Jokereiden mukana. No pörssiä siihenki tarvittais aika pino…

8 tykkäystä

Näköjään sopimus vielä ensi kaudesta. Siinä olet kyllä ihan oikeassa, että Jokerit ei tällä hetkellä kiinnosta ketään ja siinä sivussa unohtuu Haapalakin.

Mun Tapparaan tervetullut aina.

3 tykkäystä

Hegellä on viä yksi kausi sopparia jäljellä. Teen parhaani asian suhteen ja olen sitä mieltä, että kannattaa yrittää ja mahdollisuudet ovat hyvät vuoden kuluttua. Otan asian maanantaina puheeksi.:grinning:

37 tykkäystä

Aloitat keskustelun, että kuules kloppi… kyllä se siitä :smiley:

En muista pisteitä mut ei niin näkyvä ole kentällä kuin ennen.
Tanushan vois kans ansaita paikan ykkös tai kakkos sentterinä.

Tanus-Lehterä-Merelä
Levtchi-Virta-Thorell
Ratinen-Räsänen-Kuusela
Moilanen-Rauhala-Bertrand/Peltola

Vähän omaa pohdintaa ja haaveilua.

5 tykkäystä

Aina saa haaveilla, mutta taitaa olla Thorellin hintalappu turhan kova.

4 tykkäystä

Mites mahtaa olla. Morley ja Platzer ei tunnu olevan kenenkään suunnitelmissa. Minä ainakin kelpuuttaisin molemmat jatkamaan Tapparassa. Vai onko jotain tietoa herrojen suunnitelmista

14 tykkäystä

Ehkä asiaan vaikuttaa se että ainakin omasta mielestäni ensi kauden hyökkäys on hyvin levällään.

Kuusela=3?
Tanus=1-leki, joko piste per peli tai 20peliin 30ptsja 40+playoffit 0+2

Bertrand=onko meillä edes ens vuonna?
Levtchi=Kutsuuko isommat liigat…

Mielestäni nimiä minkä päälle rakentaa on;
Virta, Rauhala, Merelä, Moilanen ja Kuusela.

Huhuja jatkoista on Puhakalle ja Henrikssonille. Ja muita tulijoita ehkä Ratinen ja Räsänen.

Mitään jatkoja ei ole julkaistu.
Itsellä on ainakin vaikea haaveilla kun, joko kaikki jatkaa tai joukkueeseen on tulossa hyökkäykseen todella isoja muutoksia.

Mitä Moilasen päälle voi rakentaa, muttei Krisun? Mitä ihmettä?

Tai voi 0+0-ketjun, mutta kun jo mainitsit Rauhalan, niin ei kai jarruketjuun toista “kulmakiveä” tarvita?

1 tykkäys

Mielestäni Moilanen on jo katsottu kortti ja läpimurto jäänee tekemättä.

Haaveilisin ulkomaalaisesta maalivahdista ja hyökkääjästä jotka on taidolla skoutattuja ns low riski high reward.

Huvittavaa, kun Levtchi on nyt kaikkien sankari, mutta Levtchi näytti pelimannin merkkejä vasta käytännössä 23-vuotiaana. Siihen asti sai enimmäkseen epäilyksiä osakseen. Läpilyönti 24-vuotiaana.

Tanuksen 20-vuotiaana paukuttamat 33 pistettä on hieno taidonnäyte Tappara-kasvatilta. Jostain syystä se ei kuitenkaan aiheuta laaja-alaista luottamusta. Oma ajatus, että puhutaan pistepörssin top 5 pelaajasta kauden parin päästä.

Moilanen on vähän kysymysmerkki. En saa otetta. Mutta nuori pelaaja hänkin. Kuukauden päästä 23 vuotta. Silti vetää neljättä kautta Tapparan edustuksessa ja on ehtinyt pelata Mathew Barzalin kanssa samassa joukkueessa. Ensi kausi sopimusta jäljellä.

30 tykkäystä