Expressenin mukaan ei jatka SHL:ssä, kelpo pisteet takonut AHL:ssä. RW/C
Onhan siellä viime kaudella jokunen peli Levtchin kanssa samassa ketjussakin vedetty.
Mutta melko nopeasti Oskarshamn on purkamassa nuoren hyökkääjän kaksivuotisen pahvin. Toisaalta mistä sitä tietää onko pelaajasta lähtöisin tämä.
Ei vissiin ole sopeutuminen Euroopan kaukaloihin ihan onnistunut, mutta ehkä jossakin toisessa osoitteessa ja roolissa homma lähtisi paremmin.
Bostonin yliopiston poikia ja vahva potentiaalihan hänessä piilee. Ei kuitenkaan ihan sitä, mitä ehkä täällä tarvitaan tällä hetkellä.
Lisäksi pelannut laituria Oskarshamnissa, erittäin hyvä luistelija. Saa nähdä minne päätyy
Mielelläni näkisin Hutskon Tapparassa.
Joku umpi C ois kivempi
Joni Ikonen Hifkistä ei näytä oikein lähtevän siellä
Kyllä minä antaisin vielä mahdollisuuden näyttää tuon oman osaamisen. Ritchien viimeisin kunnon peli on kuitenkin ollut viime keväänä joten pieni tovi on viime peleistä vierähtänyt.
Ps. Aika harvalla p-amerikan pelaajalla on samantien natsannut iigassa kaikki heti kohdalleen, toki poikkeuksiakin on, mutta antaa ajan näyttää.
Ruohomaalla ei taida kulkea Ruotsissa. Napataanko loppukaudeks?
Joko on mailat nähty?
Surullista jos “Lehterää parempi sentteri” huhu kulminoituisi tähän.
- Sentteriksi , Leinosen neuvottelemalla palkalla , Tobbe maksaa erotuksen eli puolet .
On nähty mutta Hakamettässä.
Hutskon kanssa voi olla sekin, että rosteriin ja rahakirstuun pitäisi saada tilaa lisää, jos Jiri Smeijkal tekee paluun Oskarshamniin, tästähän on ollut huhuja.
Lias Andersson voisi olla myös hyvä haku. Viime kaudella Ahl 62 pinnaa, 25v ja pitkä ura vielä edessä. Tämä ei ole kanukki niinkuin on huhuttu, mutta en tiedä onko se varmaa että juuri kanukki pitää olla. Ahl:stä tämä silti olisi.
Mä oon ymmärtänyt, että ei välttämättä kanukki, mutta Ahl:stä tulee.
Samat nimet pyörii näissä haaveissa nähtävästi.
Lias Anderssoniakin on haaveiltu jo ennen kauden alkua ainakin kesäkuulta saakka - Montreal teki sopimuksen, mutta ura tainnut jatkua AHL:ssä.
Nyt olisi kova sentteri tarjolla, Metallurgin kanssa sopimus on purettu tänään…voisin hiukan haaveilla.
Olkoon kuinka kova tahansa, mutta Putinin kätyrit pysyköön poissa Tapparasta.
Eli ihan Ookoo kun meni KHL:ään pelaamaan…?
KHLssä juuri pelannut sentteri. Olkoon miten hyvä tahansa, niin ei tarvitse Tapparaan tulla.