Leskisestä erityisesti samaa mieltä. Muutenkin toki. Itse en näe sitä järkevänä, ainakaan jos kaksi puolustajaa tulisi. En ehkä muutenkaan itse hankkisi. Jännä nähdä, mitä Tuomenoksa tekee, jos saatavilla.
Jep.
Itse en ottanut kantaa kahteen puolustajaan. Ainoastaan yhteen. Aika näyttää.
Jep. Itsellä koko spekulaatio lähti siitä, että kaksi puolustajaa, joista toinen voisi olla Niku.
Tää monesti unohtuu, paitsi välillä peliä kattoessa. Juolevi oli todella hyvä haku kesken kauden. Ihan huippu puolustaja Liigatasolle. Kulonumikin antoi hyvät näytöt (en katsonut pronssipelin kolmatta erää). En oikeen tiedä, mistä haaveilisin. Eniten siitä, että kaikki pysyy terveenä. Sen jälkeen joku hyvä sentteri, joka osaa aloittaa. Konnan aloituksiin oon ollu pettyny viime kierroksilla.
Naapurin foorumilla huhuillaan heille kahta pakkia vielä tälle kaudelle. Toisen nimi kantautui myös omiin korviin ja näyttäisi olevan jälleen melkoinen CV änäri pelejä liigan mittapuulla jäätävä määrä….
Ilvesfoorumilla Tapparan ketjussa tuollainen viesti. Ei tuo ainakaan sopisi mielestäni 67 NHL-pelin Nikuun. Joten puhuisko sitten siitä toisesta. En tiedä kuinka luotettava.
Kerta lisää pakkeja niin ykkös haaveni on Santtu Kinnunen.
Joku Markus Niemeläinen voisi olla ihan realistinen nimi. “Jäätävää” määrää NHL-pelejä ei ole vyöllä, mutta omassa päädyssä ihan suhteellisen varmaotteinen pakki.
Suosittelen tutustumaan kyseisen kirjoittajan viestihistoriaan…
(Ja huomioimaan sen sitten tämän jutun uskottavuudessa).
Muutenkin hauskaa, että hetki sitten kenelläkään ei ollut huhuja Tapparan suhteen.
Kun @Mr.Peter kertoi kyselleensä asioista, niin yhtäkkiä ipafoorumillakin on jo nimiä muka kantautunut korviin.
Sekuntiakaan ei kannata uskoa.
Kosolti NHL:ää pelanneita potentiaalisia hakuja voi arvailla vaikka tuosta listalta:
Markus Niemeläistä olen haaveillut, pelannut junnuna täällä.
Hauskaa on se, että huhuja ei ole ja jos niitä olisi niin palsta kyllä opettanut pitämään suunsa kiinni.
Ihan helppoa
Vittasmäki - Kemiläinen
Leskinen - Juolevi
XXX - XXX
Tuulola
Sit vaan kannujahtiin.
Tuli tää Kunyk uudelleen mieleen, kun joukkueeseen hankittiin tanskalaispakki Ruotsista. Joukkueessa nyt 11 ulkomaalaista ml. Blood, Lajunen ja Matushkin. En tiedä DEL:n ulkomaalaiskiintiöstä. Kunyk on kuitenkin Pennaselle tuttu viimeiseltä kaudeltaan HPK:ssa. Kunyk voitti siellä sisäisen pistepörssin. Voi siis olla Ilveksen tutkalla myös.
Onko Tapparan visio se, että kun sentteriosasto on laadultaan vähän keskinkertainen ja sitä ei välttämättä ole mahdollista enää vahvistaa, niin vahvistetaan pakisto entisestään ns. timantinkovaksi. Pakkeja kun markkinoilta löytynee.
Jos Rantakarin ja Karjalaisen joukkue onnistuis jämähtään pudotuspelien ulkopuolelle, tossa olis varmaan Kunykin jälkeen parhaat mahdolliset keskushyökkääjät Saksasta. Lisäksi yksi tehokas, isokokoinen ja NHL:ään varattu puolustaja.
Ekan linkin takaa löytyvä Esposito sukua Mark Messierille.
Simon Ryfors Röglestä…
Onko huhua, että olisi lähdössä?
Pisteiden valossa olout pettymys ruottin maalla…haaveita ainakin että tulis
Cody Kunykin joukkue vetää ennen Liigan siirtorajaa 7 peliä. Kaksi noista peleistä on 6 pisteen kamppailuja viimeisellä pudotuspelipaikalla olevaa joukkuetta vastaan. Tällä hetkellä eroa on 4 pistettä. Jos tippuu kelkasta, tulisi Kunykia ainakin yrittää, jos ei parempaa liiku.