Konnasta päätetty monia vuosia sitten että ei ole enää Tapparan suunnitelmissa, en tiedä ollaanko näissä kovinkaan tosissaan mutta varmasti jotkut edelleen haaveilevat siitä että itse Poju tarjoaisi Kontiolalle sitä mottipäistä.
Konna on liian väkivaltainen.
Haapala osaa ratkaista, Granath ei. Toki haluan kranaatin jatkavan meillä, mutta on siinä vielä valovuosi välissä pelikäsityksessä verrattuna Henkkaan.
Henkan pelikäsitys ja kranaatin jalat, se yhdistelmä on mun haave.
Juuri Granath ratkaisi ja Haapala ei.
Kai tuossa on sarkasmia. Granathista voi joskus tulla kovinkin hyvä, mutta ei tuo Haapala nyt ihan ole tällä hetkellä relevantti vertauskohde.
On. Mutta myös Granathin puolustelua.
Mun puolesta käy molemmat ![]()
Eikös noiden kahden risteytys ole parhaimmillaan Johnny Hockey!
Kirjoitan nyt tänne, mutta Ika Lehkonen sanoi uudessa Urheilucastissa, että Tapparaan on marraskuusta rekrytty uusia pelaajia, jotka pystyvät vastaamaan tulevaan pelaamiseen ja lompakossa ei ole säästelty. Ei nyt ehkä ihan sanatarkka lainaus, mutta kuitenkin. Joten haaveillaan jatkossakin.
Lauridsen oli jo kipinäketjussa haaveiluna mutta pistetään tänne vielä. Mielestäni olisi kiva jos joku tulis hoitamaan noita suunsoittajia ja sikailijoita.
Näkisin tämän tilanteen kun joku Tikka tulee mussuttamaan ![]()
Haaste on löytää sellainen “enforcer” joka ei mukiloi. Tappeluista kun lentää ulos ja mahd pelikiellot päälle, ei kannata tapella. Austin oli viime kaudella aikalailla täydellinen enforcer. Puolusti pelikavereita ja purki riitoja, mutta ei tainnu lentää kertaakaan suihkuun (ihan ulkomuistista heitän)
Kyllä, eipä siitä haittaa ole jos tappelee esim lopussa tai tuleekin joku törky taklaus, yhtälailla siinä lähtee joku ulos myös. Tälläset kaverit vetääkin 7.pakkina
No mutta kuinka järkevää on ostaa joukkueeseen pelaaja, joka istuu 7.pakin paikalla ja ainoat viillot jäähän tekee silloin, kun joku kuiskaa korvaan “mukiloi vastustajan numero 8”. Jos hankitaan enforcer niin hankitaan semmonen joka osaa pelata ihan jääkiekkoakin.
Rauhalan kanssa voisi tehdä jatkot.
Tästä olen aivan samaa mieltä. Eikös sillä joku optio ole?
Juuri näin, liuku paikalle kertoi mielipiteensä ja rauhoitti tilanteen.
TPS:n U20 joukkueen -06 syntynyt maalivahti Petteri Rimpinen on lähtökuopissa, niin mielellään voisi tulla kasvamaan korkoa kohti Liigaa.
Onko tää joku hyvä maalivahti tai todella lupaava vai?
Olettaisin että on jos vuonna 2006 syntynyt kaveri pelaa U20-porukassa ja edustaa nuoria Leijonia. Sen tarkemmin ei kyllä ole tuttu kaveri minulle.
No 16-vuotiaana pelannu U20 sarjaa aika kovilla torjuntaprosenteilla, nii ei kai se ihan huon ole