Ihan mahtava uutinen…tuskin tulee ykköshepaks, mut on sitä sitten kaudella.![]()
![]()
Olisiko Henkan pitänyt sanoa, että veetuttaahan se täällä pelata, mutta menkööt nyt paremman puutteessa? ![]()
Jos Henkka on kunnossa ja kelpaa organisaatiolle, kelpaa mulle.
Esimerkiksi.
Ei, mutta tuommoiset “odotan debyyttiä enemmän kuin muuta ottelua 8 vuoteen” ja Osaston hypetykset olisi voinut jättää pois.
Konnan kelpuuttaisin koska ei ole mitään suurta suitsutusta Ilveksen suuntaan harrastanut
Tää nyt menee off topiciksi ja paljon
Vähän oudolta kuulostaa mikäli Henkkaa kyselty ensi kaudeksi jos viime ja tälle kaudelle ei kelvannut. Toki tällä hetkellä näyttää siltä, että Tappara teki oikean valinnan niin surullista kuin se onkin.
Tähän on varmasti syyt ja myös siihen, että saattaisi tulla. Niistä on palstalla puhuttu, mutta niitä ei ole haluttu uskoa, vaikka tietäjät on niistä puhuneet.
Mistäs sen tietää vaikka Henrik tulisi vielä kesken kauden meille?
Ne nyt oli täyttä jargonia ne Henkan puheet, ja kuitenkin pitkän loukin jälkeen varmasti normaalia enemmän odotti pelejä, toki melko vuolaasti kehu Osastoa mut menkööt tohon jargonin piikkiin sekin, kyl Henkka edelleen tervetullut oisi omasta mielestä, ei ehkä suoraa kaavailtuna ”ykköshevoseksi” mutta kuitenkin
Pieneen roolin pienellä rahalla. Kausi on kuitenkin vain noin 30 pelin mittainen. Itseänikään ei jargonit isommin haittaa, kenen leipää syöt, sen lauluja laulat. Sitähän tässä itsekin tehdään…
Hinta pitää tietty olla suhteutettu loukkaantumishistoriaan. Kyllä Mikki nämä osaa hoitaa😂
Eli kuten muutkin kirjoitelleet, niin pienempään rooliin ja esim. kunnon bonuksilla soppari?
Se ihmetyttää, että Haapala ei “ilvestaustansa” takia kelpaa mutta haaveilet Eemeli Suomesta🤔
Kyllä. JOS Haapala tulee niin ei ykkösäijäks.
Ja tuo Suomi tulee vaan siitä, että kunnioitan seurauskollisuutta. On ollut Ilvesläinen henkeen ja vereen jota kunnioitan. Suomi on kuitenkin viimeinen tuosta ipan jengistä joka meillä tulisi pelaamaan, juurikin taustansa ja uskollisuutensa takia. En usko että Suomi meillä ollessaan sanoisi odottavansa debyyttiä enemmän kuin mitään muuta tai suitsuttaisi SiniOransseja. Onhan Suomi kova pelimies joka vahvistaisi Tapparaa eikä minulla ole ongelmaa nähdä nyt Ilveksessä pelaavia Tapparassa. Haapalaa en vain tahdo, noista yllämainituista syistä.
Olipa huonosti selitetty mutta toivottavasti aukes mitä hain takaa😅
Vahva komp.
Kuulostaa sikäli jännälle, että Henkalla on koko ura vaakalaudalla. Olen kuullut useammasta lähteestä, että lähipäivinä palaisi kokoonpanoon kokeilemaan jalan/lonkan kestävyyttä ja mikäli edistystä ei ole tullut, niin hokkarit olis jopa menossa naulaan.
En vaan jaksa uskoa, että Tappara tai edes Henkka itse keskustelisi vielä ensi kaudesta.
Haapalan markkina-arvo on tällä hetkellä huomattavasti edullisempi, kuin vuosi tai kaksi sitten. Jos Tappara Haapalan haluaa ja saa, diili on varmasti järkevä ja huomioi loukkaantumishistorian. Mitään selkeetä ykköslaituria ei Haapalasta varmasti haaveilla. Esim. Puhakka tai Henriksson on jos ei ihan, niin lähes samalla viivalla Haapalan kanssa, mitä menestyvän joukkueen kulmakiviin tulee. Semmosta oon kuitenki kuullu, että Haapala ei olis ollu mitenkään tyytyväinen siihen, että Myrrä vaihtu Pennaseen. Tän hetkistä fiilistä en tiedä.
Ei kiitos. Henkka kuuluu nykyään naapuriin ja hyvä näin.
Ok, väärin haaveiltu.
Itse pitäisin ihan loogisena että Henkalle ainakin tarjotaan jotain, jos on pelikuntoinen. Varmaan tuossa taustalla on ajatus, että aletaan Kuuselan tilalle hakemaan pelintekijää.
Eikös sieltä naapurista joku ollut tuloillaan? Eikä ollut edes Haapala?
Pakko udella et mistä tää “kuulemma” on lähtöisin? En sillä et epäilen vaan aika yllättävä jos paikkaansa pitää
Pukukoppikäytäviltähän näitä kuulee… ![]()