A. Lopettaa.
B. Pelaa jossain muualla.
Jos, ja jos siis valmentaja tulee sieltä mistä huhuiltu, saattaa hyvinkin haluta muutaman koossa pitävän voiman nippuunsa…
Ei varmasti saisi. Mutta palkan taso riippuu roolistakin. Ehkä jossain pienemmässä seurassa saattaisi olla isompaa rooliakin tarjolla ensi kaudella.
Kuuselahan on edelleen ihan ok kunnossa, vaikka taso on tietysti laskenut huippuvuosista.
Saattaa toki lopettaminenkin olla vaihtoehto. Onhan hän jo aika kauan tuossa pelannut.
Mutta ei Krisse ilmaiseksi pelaa.
Ihan niin mustavalkoisena en maailmaa näe, etteikö 0 € ja 200 k€ välissä olisi mitään.
En minäkään. En sellaista väittänytkään.
Alkaa olemaan Krisse jo sen ikäinen, että en ihmettelisi jos huhut lopettamisesta pitäisi paikkansa. Mutta ei Kuusela sitä itse sano, ennen kun kausi on paketissa. Samoin kuin Ojanen aikoinaan.
Erittäin vakuuttunut Jasperin otteista, sopimus katkolla
Mulle kelpaisi ketjuksi
Levtchi - Heponiemi - J. Luoto
Onko kukaan ehtinyt haaveilla Heljangon Chrisun jatkosta? Minä voisin siitä haaveilla ehdottomasti.
Minä haaveilin asiasta joku aika sitten tässä ketjussa.
En ole muuttanut haavettani.
En tiedä, onko täällä ketään joka ei haaveilisi siitä.
Toinen asia on se, onko kovin realistista tai Helkun uran kannaltakaan “optimaalisin” ratkaisu jos isompiin ympyröihin halajaa.
Toki, mikäli täällä viihtyy niin pelatkoon vaikka koko uransa Tapparassa. Kyllä se mulle sopii
Tossa huomasin, että Oliwer Kaski alkanut seuraamaan äsken Tapparaa instagramissa.
Sopimus Luganoon 23/24 saakka, mutta vaisuista tehopisteistä päätellen voisi hyvin olla ens kaudeksi saatavilla.
Kausi on mennyt penkin alle myös, jossain oli.
On myös Ojamäen hyviä kavereita jos mostään mitään kertoo.
Voisi hyvin tulla jo nyt, tosiaan vaikuttaa Grönborgin tyyppiseltä pakilta jota varmasti hyvin seurannut Sveitsissä ja MM-jäillä. Kova hankinta jos tulee 23/24
Tuossa muuten vielä tuo.
Ei muuta kuin tervetuloa tuomaan leveyttä pakistoon!
Tämä on ensi kauden haaveiluketju, ei kai siellä paikat ole täynnä?
Joo, ensi kausi on ensi kausi, mutta kun yllä toivottiin jo tälle kaudelle.
Eikä Kaski ole mikään leveyspakki, vaan ottaisi paikan toisessa ylivoimassa.
Ei sen puoleen, kyllä itsellekin kelpaa ensi kaudeksi.