Pelaajahaaveilut 2024-25

Jesper Mattilaa ja nyt Rafkinia on kumpaakin kovasti huhuiltu Tampereelle. Näistä kahdesta valitsisin mielummin Mattilan. Toki Rafkin pelasi hienot pudotuspelit, mutta jotenkin ei ihan vakuuta suhteessa arvostukseen/miehen oletettuun palkkaan.

2 tykkäystä

Mattilasta niin kuulin aika läheltä, että olisi Kuopioon jäämässä.

3 tykkäystä

Jos noista pitäisi valita niin ehdottomasti Mattila, veljeksillä on ollut hyvä pelillinen yhteys johon olisi hyvä rakentaa toimiva kentällinen

1 tykkäys

Kovasti ei ole huhuiltu kumpaakaan ja eiköhän Mattila jatka Kalpassa ja Rafkin hyvin luultavasti ylihinnoittelee itsensä Tapparasta, jos pyytää lähelle 200k kaudesta. Mutta niin kuin todettu, Rafkinilla on nyt markkina-arvoa ja palkkapyyntö on varmasti sen mukainen.

Onkos Ruben itse seurannut Tapparaa aikaisemmin? Itselläni ei tuo tuoreimmat seuraajat näy oikein, mutta eilen kun tuota isän seuraamista kävin katsomassa niin mielestäni Rubenia ei näkynyt, mutta nyt seuraa. Voi olla että aikaisemminkin on seurannut, mutta en ole havainnut.

1 tykkäys

Case closed, Tervetuloa Tapparaan.

Trollaavat kuitenkin, kuten case Manninen.

1 tykkäys

Rafkin menee minulle samaan kategoriaan kuin mm. Otto Latvala ja Toni Utunen ja kategorian nimi voisi olla “miten ihmeessä on päässyt EHT:lle.” Tilanteista ohi ryntäilevänä pujottelukeppinä ja joka paikassa taklausta hakevana, Turun yöelämän tähtenä minä Rafkinin muistan. Joko mielikuvat on totaalisen pielessä tai sitten ihmettelen isosti, mikäli Tappara olisi kiinnostunut hänestä varsinkaan huhutulla palkkapyynnöllä.

8 tykkäystä

Olihan Rafkin playoffeissa todella hyvä Tapparaa vastaan. Jäi ainakin omaan silmään muistijälki todella hyvällä pelillään. Jämäkkää kamppailua ja vahvaa luistelua, lisäksi osasi hyvin operoida kiekon kanssa paineen alla.

Varmasti ominaisuudet sopisi hyvin Tapparan ja Grönborgin pelitapaan.

4 tykkäystä

Itse kirjoittelin helmikuussa näin.

Olisi varsin hyvä pelaaja ja kelpuuttaisin heittämällä Tapparan pakistoon. Tulee jos on tullakseen. Mikäli tänne eksyy, niin luultavasti saadaan fanien suosikki tästä pelaajasta.

6 tykkäystä

Voihan tuo olla Rafkinilta trollaustakin.

Mutta jos ei ole, niin sopii hyvin linjaan mitä Tappara pakistoltaan haluaa. Grönborgin pelityylissä varsinkin on hyvä olla hyvin liikkuvia pakkeja.

Kuitenkin Rafkin menee Ilvekseen. :smiley:

Sitten hän on hyvä pelaaja Ilvekselle ja me ei tykätä hänestä.

24 tykkäystä

Näyttää Ruben seuraavan monia Tapparan pelaajia instassa. Toki voinut seurata pitkäänkin.

1 tykkäys

Sanotaan nyt näin, että en ole koskaan Rafkinista haaveillut Tapparan paitaan…mutta sitten toisaalta saattaisi olla ihan potentiaalinen pelimies ja persoona tuohon meidän rosteriin. Nuorihan hän vielä on, mutta kuitenkin jo neljä kautta pelannut Liiga-ympyröissä.
Itse olen aina pitänyt häntä jonkinlaisena iki-Tepsiläisenä.

Tässä 2 Suomalaista hyvää tehopelaajaa joista voisi olla iloa meille tulosketjuihin. Pelannut Sveitsissä ja Ruotsissa hyvillä tehoilla ja sopisi Grönborg kiekkoon hienosti.

Näkyvä lähtee varmasti. Kossilasta en tiedä, mutta erityisesti hän maistuisi minulle hyvin.

Tarkennetaan, että Näkyvä on puolustaja ja Kossila on SENTTERI!

2 tykkäystä

Piti oikein tarkistaa, pääsisikö nostelemaan omaa häntää. Näköjään syyskuussa 2022 iskin silmäni tähän nuoreen pakkiin.

Vähän taklausta ja ärhentelyä TreCupissa ja on heti fanipäädyn suosikki. Lisäksi on pitänyt hienoa imagoa tuolla X:n puolella, poseeraamalla mm. varusmiehenä lottien kanssa.

En tosin usko tähän huhuun. Kaiken supinan perusteella huutokauppaa sopimustaan ja Tappara ei yleensä näihin ole lähtenyt. Toki isoa ruutua ja palkkakuittia on vapautumassa. Hänelle itselleen siirto olisi hyvä, kuten jo sanoin. Katsotaan vaikka miten Tuulolan puolustaminen on täällä kehittynyt.

1 tykkäys

Ruotsalaisen toimittajan mukaan menee MoDoon.

Tässä unohdetaan se, että kaikki kolme ovat nuoria, jotka menevät kausi kaudelta eteenpäin ja siksi mielikuvat vanhoista peleistä ovat vanhentuneita. Rafkiniin tuo päti pitkään, mutta tällä kaudella otti uuden stepin ja peli parani selvästi. Luistelutaito on aika kovaa valuuttaa tähän liigaan ja siitähän Grönborgin pelityyli tykkää.

Mutta veikkaan siis rahastavan seuroja nyt ja tuskin Tappara siihen lähtee.

4 tykkäystä

Viesti siirrettiin ketjuun: Huhujen jännittävä maailma