Kyllä tollaselle 24-vuotiaalle kotimaiselle keskushyökkääjälle kysyntää riittää.
Geneven seurapomo puhui siihen maalliin, että voi olla mahis et Härski pelaa ens kaudella Suomessa
Noh, Kalpaanhan tuo menee.
Todennäköisesti. Mutta haaveillaan nyt . Jokuhan tais haaveilla vuoden alussa meille sopimuksen alla olevaa Lehterää.
Peräpäähän pari haaveilua, ei tarvitse perusteluita. Sopimukset katkolla tämän kauden jälkeen molemmilla.
Saanen lisätä yhden vielä
Lukosta voisi kysellä Steven Jandricin perään. Ominaisuuksiltaan sopisi hyvin Tapparaan.
Jos lomarahat on selvillä, niin Sebastian Repo
Jesper Mattila.
Seppälä on ollut kaksi vuotta enemmän tai vähemmän romuna, että en tiedä uskaltaakohan häntä enää haaveilla… tai siis saahan sitä, mutta tuli vain mieleen.
Minä ainakin haaveilen.
Ei olisi ensimmäinen pelaaja joka tulee keskenkuntoisena Tapparaan.
No joo, tuokin on totta…hiukan vain mitä olen kuullut, niin ei ole kaveri enää se joka Tapparasta lähti. Ja jonkun HV:n pelin nähneenä, voi allekirjoittaa tuon. Harmi homma.
Mä toivon Jerry Turkulaista.
Toivoa saa toki, mutta vaikea nähdä, kun lähtökohtaisesti ensi kaudella Tapparassa viilettää jo Tanus ja Levtchi. Tietenkin nykyisellä sopimustilanteella saisi rakennettua kaksi monsteriketjua.
Vaikka Levtchillä sopimus ensi kaudestakin meille on, niin mikäli tämä kausi Ruotsissa menee hyvin eiköhän sopimus osteta ulos ja jatkaa siellä.
Kaikki on mahdollista, mutta mielelläni pitäisin Levtchistä kiinni ja siihen rakentaisin ensi kautta. Kaikki muu on toistaiseksi spekulaatiota ja turha korvata tässä vaiheessa.
Maksumuuri, mutta varmasti kelpaa KalPan kannattajille tämä uutinen. Ensi kaudesta tosiaan kysymys.
Hyvä hankinta, mutta eiköhän tämä melko selvä ollut, jos/ kun liigaan palaa.
Ei liity haaveiluun, mutta vahvistaa epäilyäni, että Vatanen menee JYPiin
Jos Levtchi jatkaa ruottin maalla ni Haapala ois hieno nähdä Tanuksen kans samassa ketjussa.