Pelicans julkaisee hyökkääjähankinnan ennen siirtotakarajaa 2019

https://www.instagram.com/p/BtvHIKMHXhD/?utm_source=ig_web_copy_link

Pelicans vahvistuu vielä rightin hyökkääjällä. Lähde: Pelicans instagram.

1 tykkäys

Missä lukee, että rightin hyökkääjä? Tuo kuva nyt voi olla mitä tahansa.

Siinä kuvassa. Hyökkääjä - Right - 1kpl.

2 tykkäystä

Ja Arsi Haakana kertoi että R

Kuka on Arsi Haakana?
Kuvassa on pelaaja, joka nyt vaan sattuu olemaan right.

1 tykkäys

Samaa olin just kysymässä. Varmaan Pelsujen hallin vahtimestarin veljenpojan kummin kaima.

1 tykkäys

Jatkoajassa joku kirjoittaa sellaisella nimimerkillä.

Kyllä google tietää: Arsi Haakana is a Jäsen at Jatkoajan keskustelupalsta.

Kyllä mä tosta tulkitsen että rightin hyökkääjä tulossa.

3 tykkäystä

“Kätisyys: right”

Lukee tuossa…

1 tykkäys

Hynek puhuttanut velipojjaan matkaan lahteen

Toi ampuu leftiltä.

Veikkaus siis vain :point_up:

Oma veikkaus Miro-Pekka Saarelainen. Jos veikkailla saa… ainakin elitessä huhuissa pelsuihin.

Juurikin samaa piti kirjoittaa. Eikös samaa hamppia myös ens kaudeksi pelsuihin puhuttu

1 tykkäys

@Pete8 kokeilepa tulevaisuudessa linkitellä noita lähteitä. Jos jotain on instagramissa, siihen saa linkin, jos se on yksittäinen postaus. Jos jotain on Elitessä, siihen saa linkin. Ihan palstan säännöissäkin mainittu juttu.

Ja ylimääräisten kuvien laittaminen palstalle on myöskin kielletty, tiedoksi myös @opansio.

En tosiaankaan tiedä kuka on. Jatkoajan Pelicans osiossa oleva kirjoittava nimimerkki joka tuntuu oikeasti tietävän asioita. Ei puhele turhia, välillä vihjaa ja katkoo huhuilta/asioilta siipiä mikkä ei pidä. Mitä olen seurannut, oikeastaan kaiken mitä kertoo, .fi vahvistaa jossain kohtaa.

Auts, sattui kyllä tämä päätelmä :grin:

Veikkaan Haatajaa, tai Hodgman.

Haatajalla sopimus ensi kaudesta KooKoon kanssa. Pelicans on ainakin lähtökohtaisesti etsinyt pelaajaa joka jatkaisi myös ensi kaudella. Toki varmaankin valmiita tekemään poikkeuksen jos mahdollista saada joku “iso kala”. Itse veikkaan kuitenkin Miro-Pekka Saarelaista.