Pelicansin Ben Bloodin taklaus Ilveksen Eemeli Suomeen 1.4.2023

Miksi ne sinua hävettää? Ei kai me sinua edusteta? Mene sinne keltaiselle foorumille jeesustelemaan.

40 tykkäystä

“Oikea tuomio” ei ole se, mitä enemmistö siitä äänestää jossain netin palstoilla. Oikea tuomio tulee sitten kurinpidolta ja se on mitä on väliltä 0-n peliä. Sillä sitten mennään eteenpäin.

2 tykkäystä

Korkki kiinni ja huomenna uudestaan kelaileen videoita…

Tuossa tilanteet tapahtuu sekunneissa. Kukaan ei kerkeä tehdä mitään, kun Suomelta tulee kevätjuhlaliikkeet juuri ennen laitaa.

13 tykkäystä

Mitä on kevätjuhlaliikkeet?

4 tykkäystä

Minulle on yhdentekevää mitä täällä enemmistö näkee…tai on näkemättä…jokaisella on oma näkemys…sehän on selvä…tärkeintä on ihminen Eemeli Suomi ja miten hän voi…tässä Ilves, ja jääkiekko on yhdentekevää…

3 tykkäystä

Onko tuossa oikeastaan Bloodilla muuta vaihtoehtoa kuin törmätä Suomeen, kun Suomi yllättäen könyää edessä. Toki kyseessä on jälleen kaveri, jolle “sattuu ja tapahtuu”.

Liigan kurinpitosäännöissä sanotaan:

22 § Päävideotuomarin tulee saattaa tilanne kurinpitokäsittelyyn, jos 21 §:n mukaisesta tilanteesta tulisi päävideotuomarin mielestä määrätä pelikieltoa tai tilanteen käsitteleminen on muusta syystä tarkoituksenmukaista kurinpitokäsittelyssä.

Tässä siis päävideotuomari ilmeisesti pitää tilannetta pelikiellon arvoisena, koska on asettanut sen kurinpitokäsittelyyn.

2 tykkäystä

Sanonta on nähtävästi vielä rantautumatta Tampereelle, mutta tarkoitin, että Suomi kompuroi juuri ennen laitaa.

3 tykkäystä

Blood twiitannut aiheesta:

23 tykkäystä

Ai että, kun teki kipeää pelkkä katsominenkin. Eemelille toivotaan parasta ja pikaista toipumista ! :pray:

8 tykkäystä

Sen verran tarkennan,Suomi ei kompuroinut lähellä laitaa,lähellä maalia kyllä…laitaan oli hyvinkin matkaa…siksi tilanne muodostui erittäin vaaralliseksi…nyt jääkiekko on yhdentekevää…miten Eemeli Suomi voi pitää olla keskiössä.

Mitä muuta hän voi edes sanoa? Ei mitään…

Ei Eme mitään kompuroi. Kaatui Benin koukkuihin.

2 tykkäystä

Toivotaan ettei käynyt pahemmin, mutta vänkäämisen voisit jo lopettaa ja laittaa vaikka nahat silmille - tahallista tuosta ei saa tekemälläkään.

3 tykkäystä

Asia kunnossa…Täysi vahinko…

2 tykkäystä

Kuten jo otteluseurannassa sanoin: tuomio oli täysi farssi. Eemeli painoi nilkkarallit ja lensi ikävästi laitaan. Blood ei todellakaan taklannut tilanteessa, eikä kyllä pahemmin töninytkään. Ja kiekollisen kevyt töniminenhän on toki sallittua, myös selkäpuolelta.

Toivottavasti Suomi on pelikunnossa mahdollisimman pian. Ei pelikieltoa.

4 tykkäystä

Väitän, että tuota tilannetta ei olisi tapahtunut mikäli kiekko ei olis muuttanut suuntaa päätyplankista. Luistelusuunta Suomella on kokoajan maalin taakse ja Blood tulee iholla. Sitten videossa näkee, että kiekko ei kierräkään enään ränniä pitkin vaan mutta suuntaa päädystä keskellepäin. Tämän seurauksena Suomi yrittää muuttaa liikettään nopeasti ja Blood siinä vaiheessa saa kontaktin, samalla Suomen vasen jalka pettää ja menee tasapaino.

Kiekon yllättävä suunnan muutos saa Suomen reagoimaan ja Blood ei kyllä enään ehdi tuohon liikkeeseen reagoimaan mitenkään.

1 tykkäys

Katoppa uudelleen. Ben koukkii Emen nurin. Loppu on vahinkoa.

4 tykkäystä

Terävä huomio! Blood tekee korkkiruuvin, joka näkyy Liigan päinvastaisen kulman videosta.

6 tykkäystä

Koukkii? Mailahan on melkein kokoajan jäässä ja tuolla ollut mitään vaikutusta kaatumiseen.

Näin ainakin itse näen.

1 tykkäys

Ei mun silmään. Mikäli kiekko olisi jatkanut ränniä pitkin tuossa niin olisi myös Suomi luistellut suoraan. Tuossa videossa mun mielestä näkee selvästi, että Suomi tekee tuon liikkeen juuri kun kiekko pomppaakin plankista pystyyn eikä jatka maalin taakse kulkua. Blood kyllä toisella kädellä ronkkii, mutta ei mun mielestä aiheuta kaatumista.

1 tykkäys