Pelicansin Taavi Vartiaisen taklaus KalPan Niko Mikkolaan 22.3.2017

Ja Pelsujen Vartiainen ajelee puuntakaa ylikovaa Mikkolan (edit. nimi oikein, @Oijennus tänks) ulos, hemmetin vatipää.
Siis puhdas taklaus kait, mutta taas aivan liian ylikovaa…

2 tykkäystä

Tästä vielä klippi:

Vastustajan kunnioittaminen. Itse olisin ehkä tuominnut tilanteesta 2min ryntäämisestä ja 10min käytös kun ottaa huomioon perseilyt tilanteen jälkeen.

1 tykkäys

Jaa että huli…eiku Pelikaanit taas.
Eipä yllätä siltä porukalta.
Ei tuo ole enää sattumaa että samalta porukalta näitä tulee tämän tästä.
MItähän sieniä siellä pelaajille syötetään, vai tuleeko ohjeet penkin takaa?

1 tykkäys

En taaskaan jaksa veivata nanosekunnin osien uusintoja, pikaisesti näytti vain siltä että Vartiainen tulee kolmantena tilanteeseen.

Miksei ei voi vaikka viedä vain kiekkoa?

Eikä pelkästään näytä.

Mun mielestä puhdas taklaus. Harmi että loukkaantu, niitä ei kenellekkään toivo.

En yllättynyt mielipiteestä.

2 tykkäystä

Ne jotka ei hyväksy tälläsiä taklauksia voi ruveta seuraan RINGETTEE! :wink:

1 tykkäys

Mä katson näitä varmaan sitten hiukan erilailla verrattuna moneen muuhun.

Mukavahan se on jos jotkut arvostavat taklauksia jotka saattavat vaarantaa pelaajan uran ja loppuelämän. Itse en kuulu heihin.

1 tykkäys

Näissä pitää ymmärtää kaks eri asiaa. Kovien, ja puhtaitten taklauksien kuuluminen peliin, ja se että loukkaantumisia tässä lajissa vaan tapahtuu, ja se riski siihen on. Mutta en todellakaan halua että kukaan loukkaantuu, tai että toivoisin sitä jollekkin?
Mä en vaan saa tosta epäpuhdasta.

Oli sarkasmia minulta. Ajattelin että tuo hymiö paljastaisi sen.

Minä kyllä ihan yllätyin myös. Ihan sairas kaveri tuo taklaaja, jonka nimeä en edes ole koskaan kuullut lausuttavan, kun puhutaan pelimiehistä.

Lehterä studiosta linjasi ihan hyvin mun mielestä: ihan sama onko puhdas vai ei, mutta vastustajan kunnioittaminen puuttuu täysin. Se tuosta tekee oksettavan, eikä todellakaan kuulu “mun jääkiekkoon”.

3 tykkäystä

Vissiin pitäis sahata sitten lavat pois… Ei nykyisillä vauhdeilla vaan voi pelata enää tuota 80-luvun ajelukiekkoa oli se kuinka äijämäistä tahansa. Kovat ja puhtaat taklaukset kyllä kuuluu munkin kiekkoon mutta tilanteeseen ajo kolmantena puuntakaa ei todellakaan täytä niitä kriteereitä

1 tykkäys

Lehterän kanssa on helppo olla samaa mieltä.

2 tykkäystä

Studiota toisella korvalla kun kuuntelin, eikö Rantanen myös maininnut siitä, että olisi parempi kun noi hoidettais niiku ennen? Kunnioitus paranis samalla. Näin olin kuulevani, ku safkaa väänsin.

Joo ei huhhuh toisena pelaajana, pääsee piilosta yllättää, tollasel vauhil. Ei mitää järkee, mutta mitä voi oottaa Vartiaiselt.

Taisi viitata siihen, että hetken päästä olisi nenä punaisena. Jos oikein RantasVeskua ymmärsin.