Viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Kysymyksiä ja vastauksia jääkiekosta
Mistä löytyy Tampereen seudulla hyvä ja halpa asentaja tiskikoneelle?
“hyvä ja halpa” eli tee itse
Edit: nonii… jos uusi kone niin siihen olisi varmana saanu jollain summalla asennuksen.
Lasken sen kalliiksi😄 Vakuutusyhtiö ei välttämättä tykkää maksella itse viritetystä tiskikoneesta aiheutunutta kerrostalon huuhtelua.
Kerro osoite, niin tulen asentamaan. Edellitykset on, että kone on kannettu asennuspaikalle.
Palkaksi riittää kiitos. Jos haluat maksaa ylityöpalkkaa, niin laatikko olutta on ok.
E. Mitäs, jos soittaisit taloyhtiön huoltoyhtiölle ja pyytäisit heitä asentamaan?
Mites isännöitsijän kautta kiinteistön hoito? Niin ja muista se vuotolevy sinne alle.
Toki @Oijennus on kova kaveri näissä jutuissa!
En epäile teikäläistäkään, mutta kyllä tällä kertaa mennään sitä reittiä että jää kuitti käteen todisteeksi.
TOASin opiskelijakämppä kyseessä. Kyselin jo suoraan TOASilta, mutta eivät sieltä osanneet mitään suositella.
Isännöitsijän / Huoltoyhtiön kautta lähestyisin tätä tilannetta.
Ei tule ainakaan sanomista. Luultavasti huoltoyhtiöltä löytyy tekijä, eikä välttämättä maksa mitään.
E. TOAS kämpillä on myös isännöitsijä sekä huoltoyhtiö. Luultavasti jostain päin asuntoa löytyy talokirja ja sieltä selviää tiedot. Yleensä talokirja on siivouskaapissa.
Jos ei löydy, niin aulan ilmoitustaulusta löytyy ainakin tietoa. Ellei joku juoppo opiskelija ole pöllinyt tietoja itselleen.
Jos koneelle on paikka ja liitännät olemassa,niin äkkiä sen itse laittaa ja se on vakuutusyhtiölle myös ok.
Hmm. Oon jo asentanu mutta yks tiiviste ei oo 100% pitävä ja sen takia ei uskalla käyttää.
No niin, huomenna aamupäivästä Tampereen alueella? Tulen tsekkaamaan.
E. Onko koneessa syöttöletkussa itsessään mekaniikka, mikä estää vedensyöttöä koneen ollessa pois päältä?
Kyllä siitä semmonen löytyy. Mutta äläpäs vielä lähde tykittämään Kalevan suuntaan. Tuossa taisi jo yksi kuittikoneen omistava mestari tarttua haaviin😄 Kiitokset kuitenkin tarjouksesta!
Hyvä, että tuet ja olet vastuullinen. Vähän pitää kuitenkin kettuilla.
Jos olisit onnistunut itse, niin…
Hysss…
Uuni sanoi sopimuksensa irti ja neuvottelujen jälkeen suotuu jatkamaan jos saa uuden valintakytkimen. Onko toivookaan lähtee itse kokeilemaan vaihtamista vai onko sähkömies pyydettävä kylään? Kolmantena vaihtoehtona myös, että tuleeko halvemmaksi kattella markkinoilta uutta uunia?
Saa kai kytkimen vaihtaa,siis sen muoviosan. Mutta jos sähköjä täytyy ronklata niin ei kai ole asiaa koskea ilman ammattimiestä.
Ja tosiaan, itse menisin Giganttiin. Ei tarvitsisi miettiä että mikä osa seuraavaksi hajoaa.
Miten helpointa nauhoittaa a) keskustelu iphonella ja b) puhelinkeskustelu
Montako kertaa täytyy painaa “mainos ei kiinnosta” nappia näille google-mainoksille että ne eivät enää ilmesty?
Aikaisemmin sain mainokset loppumaan päivän painelulla mutta eilisen discourse-päivityksen jälkeen ne ilmestyivät taas takaisin. Nyt olen naputtanut toista päivää niitä piiloon mutta loppua ei näy.
Matematiikkaa joka menee yli hilseen.
8V=2,6ms
9V=2,2ms
10V=1,8ms
11V=1,7ms
12V=1,5ms
13V=1,4ms
14V=1,2ms
15v=1,1ms
13,2V=??