Tuskin ne tautitapaukset tästä sen pienemmäksi menee lokakuuhun mennessä. Nyt nähdään hyvin, että voiko kautta aloittaa. Jos tartunnat leviää muutaman harkkamatsin takia niin ei tässä kannata kauttakaan aloittaa.
Itse kokeilin samaa iphonella, mutta en saanut yhdistymään Chromecastiin. Avasin siis tuon linkin sekä Safarilla että Chromella, mutta ei näyttänyt Chromecastia. Solidsportilla myös oma app, mutta sitä kautta en saanut ainakaan itse näkyviin mitään videota, ohjasi vaan Solidsportin omille sivuille.
Näköjään PC:llä (selaimena Chrome) kun avasi tuon linkin, niin siinä näkyi CC-tuki ja sitä kautta lähtikin pyörimään.
Minulla toimii Android-puhelimessa Solidsportin kanssa Chromecast jos avaan sivut suoraan Chrome-selaimella. Ei toimi, jos käytän tuota heidän “appiansa”, joka itse asiassa avaa vain selaimen kun alat katsomaan jotain. Tämäkin saattaisi toimia jos oletusselain on Chrome (minulla Samsung Internet). En näe juuri hyötyä tuon appin käytöstä muutenkaan koska päädyt kuitenkin vain selaimeen.
PC:llä toimii Chromcast selaimen kautta myös.
Onko kenelläkään tietoa millaisella nipulla Tappara lähtee Raumalle?
Tänään olisi tarkoitus lähteä kauden ekalle pelireissulle! Töiden jälkeen kaverin luo Lempäälään nukkumaan. Siitä sit aikanen herätys ja Tampereen kautta Raumalle!
Toivottavasti ei jää kauden ainoaksi pelireissuksi!
Enemmän tässä kiinnostaa kapteenisto pitsissä
Oon pettynyt, jos Arsi ei kanna C:tä.
Näyttäis siltä että männä vuosina jengit ovat ainakin omilla sivuillaan + liiga.fi julkaisseet pitsin kokoonpanoja. Pitääpä seurailla.
Kunhan saadaan pojat ehjänä takaisin, ettei tuu mitään loukkaantumisia tai vastaavaa. Tulis turhan kallis reissu.
Paljon muita toiveita ei itsellä tässä kohtaa oo.
Tapparan ensimmäisen vastustajan, HIFK:n, kokoonpano on varsin nuorisopainotteinen.
H: Anton Lundell, Teemu Tallberg, Ville Leskinen, Wiljami Myllylä, Miro Väänänen, Micke-Max Åsten, Juha Jääskä, Niklas Nordgren, Terry And, Elis Hede, Viljam Sandvik, Rasmus Ruusunen
P: Joonas Lyytinen, Ville Varakas, Niko Seppälä, Eero Teräväinen, Rony Ahonen, Aleksi Laakso, Miro Karjalainen
MV: Niilo Halonen, Roope Taponen
Saas nähdä millanen porukka Tapparalta osallistuu, luulis että ihan ykkösjengi että saadaan yhteisiä kokemuksia matkaan, tai ainakin suurin osa vakiorosterista.
Ässien kokoonpano linkin takana.
Tapparakin voisi jonkinlaisen ennakon huomisesta laittaa.
Mutta nyt on striimilippu ostettu ja kaapissa evästä huomista varten. Mahtavaa nähdä kun Tappara taas pelaa!
Löisi nyt edes kokoonpanon tänään ilmoille kuten jotkut joukkueet ovat tehneet.
Saa nähdä. Jotenkin en pidättelisi hengitystä tuon suhteen ja positiivisesti yllättynyt jos näin käy.
Kovalla nipulla.
Toiveisiisi on vastattu.
MV: Heljanko, Hrachovina
P: Suhonen, Rouhiainen, Utunen, Salminen, Kinnunen, Moravčík, Hamara
H: Bertrand, Virta, Smejkal, Špaček, Vauhkonen, Tanus, Malinen, Simontaival, Lehtonen, Kuusela, Levtchi, Peltola, Puhakka, Vanhatalo, Moilanen
Kuten Messi sanoi, niin kovalla nipulla, sanoisinko erittäinkin kovalla.
Haha. Ei kauaa mennyt avautumisesta.
Kovalla nipulla. Pitääpä ostaa tuo streami.
Pena Blood taitaa olla karanteenissa?
Jaaha yksi asia ei muutu vieläkään.
Rauhalan maaliton putki jatkuu .