Playoffs 2019, puolivälierät: Pelicans - HIFK

Nilssonin mietteitä:

Raskin mietteitä:

Niemisen haastattelu.

3 tykkäystä

Ai että :smiley: On toi kyllä melkoinen velikulta toi Nemo. “Voi tulla tylsäkin sarja, ei sitä kukaan tiedä.

8 tykkäystä

Telian Nikon ennakko tännekin.

Oliko jo mainittu, että TV5 näyttää näköjään illan ottelun maksuttomalla kanavalla?
Odotan tästä erittäin viihdyttävää ja tunteet kuumentavaa sarjaa.

2 tykkäystä

Kokoonpanot illan peliin.

Ei kyllä yhtään vakuuta mua toi IFK:n kokoonpano. 1 Ketjun jälkee ei löydy enempää ratkasu voimaa. Tai no kakkonen voi olla ihan ok jos Ikosen ottaa pois. Mutta muuten ei tuo 3-4 kenttä tule tuomaan mitään pelkoa Pelicanssille.

1 tykkäys

Kangasniemi ilmeisesti loukkaantunut? Huono homma Hifk;lle juuri Pelsuja vastaan. Ei ainakaan kokoonpanossa, syytähän en tiedä

Mielenkiintoista nähdä Tyrväinen vs Tyrväinen asetelma.

Luulen,että on pettymys. Mut odotan tunnetta molemmin puolin.

Eiköhän Tyrväisten kohtaamisessa kaukalossa näy jotain muutakin kuin pelkkää veljesrakkautta.

Voip olla että telovat toisensa saikulle…

3 tykkäystä

Voipi olla, etteivät juuri samaan aikaan ole kaukalossa.

Erikoisesti on koottu HIFK:n viisikot. Jääskä ei ollut erikoisen hyvä aloituksissa ja peluutetaan edelleen nelosketjun sentterinä. Kakkosketjussa on Ikonen, joka on parempi aloittamaan ja jopa kolmosketjun laituri Åsten hoitaa aloitukset paremmin. Jääskästä olisi HIFK:lle apua myös kakkosketjun laiturina ja voisi tulla hyökkäystehoja. Åstenin peluuttamista kolmosketjussa en myöskään ymmärrä.

9 tykkäystä

Tässä on kyllä sellainen tilanne, että tästä voi hyvinkin tulla tuloksellisesti tylsä ja pelillisesti selkeä, jos kohta tapahtumarikas sarja. Pelicansia olen katsonut tosi vähän tällä kaudella, mutta Pikkaraisen IFK meni ainakin näkemissäni tosi ohuella pelikirjalla. Veikkaanpa, että pelin kuva on se, että IFK ei suurelta osin pääse omalta alueelta pelaamalla pois.

1 tykkäys

Tässä tullaan nyt tähän. Jotenkin aavistin, että Engren vuotaa. Tosin Helsinkiläiset eivät taida tuota kahta voittoa napata tän illan perusteella.

Santalalle vähän pidempi kakku.

En mä tiedä, mutta jotenkin IFKin rökäletappio tuntuu erittäin hyvältä.

1 tykkäys

Huhhuh! 6-0 ensimmäiseen peliin. Pelicaanit ovat antaneet aikamoisen myrskyvaroituksen. Peliä en seurannut, mutta pakko katsoa tästä maalikooste.

1 tykkäys