Jatko-ottelu olisi lyhentänyt pelikieltoa yhdellä ottelulla. Sääntö oli myös, että jatko-otteluun ei saa tehdä kokoonpanomuutoksia, eli Skalicky ei olisi voinut hypätä kentälle jatko-ottelussa.
Tuokaa Lukko… Tuota porukkaa ei perkele voita KUKAAN tässä Liigassa.
Täysi hööga päälle alusta lähtien niin kentällä kuin katsomossakin! LFG! Kohti kannua!!!
Lukon sarjan avauskokoonpano:
Repo-Ilomäki-Nyman
Piipponen-Saarijärvi
Pooley-Mattila-Hakulinen
Abt-Gregoire
Petman-Päivärinta-Ikonen
Almari-Kukkonen
Säkkinen-Kainulainen-Suni (Haga)
Lehtinen
Zagidulin
C Moren sivujen mukaan olisi tänään Mertaranta äänessä… Jokainen kynnelle kykevä siis halliin mars!
Minä taas syön sanani. Ei tule 8000:tta. Olen syvästi pahoillani ylioptimismistani.
2000-luvulla on ollut kolme kertaa samanlainen kutina kuin juuri nyt, enteileekö sitten mitä?
Mitä lääkärissä todettiin ekoilla kerroilla?
Voi olla samaa😁
Joona Luoto on merkattu liigan sivulle Tapparan kokoonpanoon
Joonaa ja Oskaria siinä on pyöritetty, mutta tosiaan viimeisimmän tiedon mukaan Joona olisi pelikunnossa tänään.
Itse “korkkaan” areenan torstaina. Onpas kiva nähdä, miltä siellä kaikin puolin näyttää - ja se tärkein: olisi kiva, jos Tappara voittaisi.
Eli kaikki ihan helvetin terveitä.
Optimismi ei ole koskaan pahasta.
Toivottavasti nähdään sarjan päätteksi taas ketun nahka, se oli parempi läppä kuin lukkosula.
Nelosketju muuttu yhden etunimen muutoksella aika ihanaks.
Kova ja BuuuMäään viheltää tänään. Montako korkeaa mailaa menee tänään läpi?
Tilastoja:
Toinen sanoo ■■■■■ ja ei anna jäähyä, ja toinen taas ei näe mitään (nousisit sinäkin saatana seisomaan niin näkisitkin jotain, suora lainaus Jukka Rautakorven heitosta Joonas Kovalle, joka naurattaa minua edelleen)
Tälle kyllä sytyn muutaman auringon voimalla.
Ei ole kiva tulla maalin eteen.
Tuo kaksikko olisi voinut poseerata Aamulehden etusivulla ovien edessä tekstillä “Täällä ei tarvita lukkoja.” Tuon parin läpi saa koittaa murtautua.