Playoffs 2022, puolivälierät Tappara - Lukko

Jatko-ottelu olisi lyhentänyt pelikieltoa yhdellä ottelulla. Sääntö oli myös, että jatko-otteluun ei saa tehdä kokoonpanomuutoksia, eli Skalicky ei olisi voinut hypätä kentälle jatko-ottelussa.

1 tykkäys

Tuokaa Lukko… Tuota porukkaa ei perkele voita KUKAAN tässä Liigassa.
Täysi hööga päälle alusta lähtien niin kentällä kuin katsomossakin! LFG! Kohti kannua!!!

3 tykkäystä

Lukon sarjan avauskokoonpano:

Repo-Ilomäki-Nyman
Piipponen-Saarijärvi

Pooley-Mattila-Hakulinen
Abt-Gregoire

Petman-Päivärinta-Ikonen
Almari-Kukkonen

Säkkinen-Kainulainen-Suni (Haga)

Lehtinen
Zagidulin

1 tykkäys

C Moren sivujen mukaan olisi tänään Mertaranta äänessä… Jokainen kynnelle kykevä siis halliin mars!

50 tykkäystä

Minä taas syön sanani. Ei tule 8000:tta. Olen syvästi pahoillani ylioptimismistani.

1 tykkäys

2000-luvulla on ollut kolme kertaa samanlainen kutina kuin juuri nyt, enteileekö sitten mitä?

1 tykkäys

Mitä lääkärissä todettiin ekoilla kerroilla?
Voi olla samaa😁

7 tykkäystä

Joona Luoto on merkattu liigan sivulle Tapparan kokoonpanoon :man_shrugging:

Joonaa ja Oskaria siinä on pyöritetty, mutta tosiaan viimeisimmän tiedon mukaan Joona olisi pelikunnossa tänään. :+1:

5 tykkäystä

Itse “korkkaan” areenan torstaina. Onpas kiva nähdä, miltä siellä kaikin puolin näyttää - ja se tärkein: olisi kiva, jos Tappara voittaisi.

3 tykkäystä

Eli kaikki ihan helvetin terveitä. :+1:

1 tykkäys

Optimismi ei ole koskaan pahasta.

1 tykkäys

Toivottavasti nähdään sarjan päätteksi taas ketun nahka, se oli parempi läppä kuin lukkosula. :grin:

1 tykkäys

Nelosketju muuttu yhden etunimen muutoksella aika ihanaks.

3 tykkäystä

Kova ja BuuuMäään viheltää tänään. Montako korkeaa mailaa menee tänään läpi? :thinking:

1 tykkäys

Tilastoja:

7 tykkäystä

Toinen sanoo ■■■■■ ja ei anna jäähyä, ja toinen taas ei näe mitään (nousisit sinäkin saatana seisomaan niin näkisitkin jotain, suora lainaus Jukka Rautakorven heitosta Joonas Kovalle, joka naurattaa minua edelleen)

12 tykkäystä

Tälle kyllä sytyn muutaman auringon voimalla.
Ei ole kiva tulla maalin eteen.

10 tykkäystä

Tuo kaksikko olisi voinut poseerata Aamulehden etusivulla ovien edessä tekstillä “Täällä ei tarvita lukkoja.” :star_struck: Tuon parin läpi saa koittaa murtautua. :smiley:

5 tykkäystä

Kevään merkki kun on taas käyttöä tälle. Olivat loppu kaupasta

20 tykkäystä