Playoffs 2022, puolivälierät TPS - HIFK

Siinä ihan kuvakaappaus, ainakin tähän päivään asti sininen paita on ollut HIFK:n no contact paita.

Voihan se olla jotain massiivista Tepsin kanssa leikkimistä mutta vahvasti epäilen. Ja muissa kuvissa jokaikisellä jäällä olevalla on valkoinen tai punainen paita pl. Jardine.

Niin on siinä sininen paita - ja tämäkö on 100-varmasti no contact paita? En ainakaan itse muista nähneeni tuon väristä paitaa kun on no contact?

No contact paita minkä minä olen nähnyt on paljon vaaleampi sininen, jos arvat pitää, niin ennemmin tuolla on vedetty pikkupelejä/harjoitteita sinisillä, punaisilla ja valkoisilla

Mutta mistä minä mitään varmaksi tiedän, kunhan pohdin ääneen

1 tykkäys

Sininen on HIFK:n no contact paita.

2 tykkäystä

On on, mutta se no contact paita jonka olen itse nähnyt, ei ainakaan ennen ollut tuon värin sininen, vaan ihan taivaansininen.

Voihan tuo nyt olla no contact, mutta jopa Petteri Linnavallin tasolla, kohtuu tyhmää silloin postata tällainen kuva

Minun mielestä vieläkin tyhmempää on laittaa klesa ukko rosteriin jos tämä nyt on sitä miltä näyttää… :grimacing:

1 tykkäys

Jos tuo Jardine on ainoo jota voi taklata. Harhautatte Turkulaisia? :wink:

No niin, sarja 1-1, ja täysin ansaitusti, omat havainnot pelistä

• IFK sai syyttää itseään, että meni jatkoille. Varsinkin ekan erän oli TPS todella jäljessä, oikeastaan lähes koko pelin 5 vs 5 meni punaisille.
  • IFK tekee ison määrän henk koht virheitä, TPS rokotti aika huolella noista töppäilyistä. varsinkin TPS:n toinen maali oli ihan Benny Hill Showsta
  • Haloselle inhottava peli, ei vetoja, ja tänään oli pomppi.
  • Karjalinen pisti silmät kiinni ja vetonapin pohjaan - siellä helähti
  • Iiiro Pakarinen, isoja blokkeja - arvostan
  • IFK pelaa vain kuudella pakilla, TPS pystyi haastamaan yllätävän vähän siihen nähden.
  • Neiti Nurmi, edelleenkin Liigan oksettavin pelaaja. Suu käy omille, filmi päällä joka tilanteessa, ei nyt ihan samaa jurkkaa kun viime vuoden Pelicans-sarjassa
  • Oli komea rysty tämä TPS:in eka maali

Homma jatkuu sitten Turussa

1 tykkäys

HIFK:n kaksimetrinen järkälepakki on muuttanut tapojaan – ”Päässä ei pyöri vain pelkkä ilma”

Jos ensimmäinen peli oli molemmin puolista haistelua, ja pientä arkailua. Sen haistelun HIFK oli jättänyt aivan kokonaan tähän seuraavan otteluun, ja TPS jatkoi sitä samaa haistelua, mitä teki sunnuntaina. Ainut ero et nyt TPS pelasi just silleen, miten HIFK halusivat sen tekevän. Pakottivat TPS ylipelaamaan ja saivat TPS tukitoimet rikottua ja sen lisäksi osa pelaajista turhaantuivat fyysisyyteen, esim Nurmi oli valittamassa joka osuman jälkeen.

Noh voitot ovat 1-1, ja ei tässä kukaan edes kuvitellut mitään suoraan 4-0 voitto itse sarja sarjasta. Tietysti jos tämä sarja olisi mennyt eilen 2-0 tuolla pelillä, niin olisi saattanut HIFK syöksyä pelillisesti todella takalukkoon

To jatketaan

1 tykkäys

Huomenna mennään taas - saisikohan IFK takaisin yhtään koronapotilasta?

1 tykkäys

IFK tänään:

Innala - Koivistoinen - Salomäki
Auvitu - Schmaltz

Tallberg - Broadhurst - Pakarinen
Winberg - Kotkansalo

Hirvonen - Paajanen - Palola
Ahonen - Karjalainen

Väänänen - Wirtanen - Karvinen
Gardiner (13. hyökkääjä)

Halonen
Taponen

1 tykkäys

TPS jatkaa samoilla kuin tiistaina.

Pyyhtiä-Pärssinen-Nurmi
Steenbergen-Rodewald-Slafkovsky
Liukas-Intonen-Tammela
Vainionpää-Jasu-Haapanen

Arell-Lajunen
Viro-Rafkin
Pulli-Eronen
Ivarsson

Kareev
Anttila

1 tykkäys

Vinni on tuon ikäiseksi (16v.) huippu veska. Laittakaa nimi muistiin.

Kova on Ifk:lla hyökkäys kun paras maalintekijä ei mahdu 4 ensimmäiseen kenttään?

1 tykkäys

Viime pelissä Gardiner pelasi 11min, 1+2 ja melkein vaarallisin hyökkääjä. Meinaavatkohan kauankin pitää tänään ilman peliaikaa?

Mitä sitä voittavaa taktiikkaa vaihtamaan

Ahokas syyttää HIFKiä filmaamisesta lehdistötilaisuudessa ja että tuomarit vielä menevät niihin.

2 tykkäystä

Itse narulta katsoin tuon jatkoajan ja olihan se melkoinen kalastelu IFK:n pelaajalta mistä jäähyn hommasi ja peli ratkesi. Muuten en kantaa ota Ahokkaan väitteisiin kun en peliä nähnyt.

3 tykkäystä

Kävin tuon tilanteen itsekin Ahokkaan avautumisen innoittamana kurkkaamassa ja kyllä on vaan pakko olla 100 %:a samaa mieltä Ahokkaan kanssa asiasta. Periaatteessa lienee mahdollista, että Väänänen on luistelutaidoton lapanen joka lentelee pienestä hipaisustakin, mutta muutoin tuo oli aivan selvä filmi.

Todella, siis oikeasti todella noloa touhua Stadin kolleilta. Tuollainen ei kuulu jääkiekkoon, ja mielestäni näistä pitäisi antaa pelaajalle ja/tai seuralle sanktioita jälkeenpäin. Ja haluan siis painottaa, että kyseessä ei ollut ns. “rikkeen korostus”, vaan täysin puhdas “jalkapallotyylinen” sukeltaminen ja jäähyn kalastelu, jollainen touhu ei kuulu lajiin millään tasolla.

4 tykkäystä