Onneks ei tarvi kauheen kauaa odottaa ennenkun saadaan nähdä miten Pelicans vastaa paineeseen, ollaan nyt oikeesti rehellisiä niin Lahelaisilla ei oo mitään palaa.
Näykin haastattelu oli hyvä. Siinä selvisi ainakin minulle tiettyjä asioita.
Pelitauon taakse ei voi nyt paeta. Jos hävitään, niin sitten hävitään.
Luulitko että pakenis pelitauon taakse siis? Pitkä tauko on lokeillakin.
Ei pelaajat, vaan palstalta osa. Lukee tämäkin tuossa edellä.
Tiesitkö?
TÄNÄÄN
ALKAA
LIIGAN FINAALIT
Tiesin. Mulla on kausikortti.
Ja odottavan aika on pitkä ja riskialtis.
Liian pitkä, oon pelannu nää finaalit päässäni jo 17 kertaa.
Jo on jumankauta aikakin, nyt Tapparan tarvitsee vain todistaa että odotus palkitaan. Vaikea nukkua kun finaalipöhinä päällä, toivottavasti joukkueella ei ole sama tilanne.
Huomenna illalla sellanen virne naamalla ettei taida Pelicans pystyä sitä pyyhkiin.
Hiukan muokkasin, elli yhden kirjaimen vaihdoin kun ajattelin että kirjoitusvirhe käynyt.
Kyllä sais alkaa jo, mutta hei:
TÄNÄÄN
ON
PELIPÄIVÄ!
Ylellä klo 06.35 aamu-tv.ssä sanottiin että Tappara on hallitseva mestari ja sillä on jo 15 mestaruutta ja Pelicans jahtaa ensimmäistä mestaruuttaan?
Hiukan särähti korvaan tuo 15 mestaruutta ja vielä valtamedian taholta.
Joku katkeroitunut kannattaja päässyt kesätöihin ja kirjoittamaan uutisia promteriin.
En tiiä mikä olisi oikea ketju, mutta laitan tänne, sillä tavallaan tähänkin sopii.
Kauden ekassa pelissä oli käytössä tifo missä on lainaus Jussi Tapolan sanoista “meillä voi olla vain yksi tavoite ja se on olla paras” löytyisikö keneltäkään mitään digitaalista versiota siitä. Ei siis itse tifosta vaan tuosta tekstistä
Tapolan ajatuksia finaalisarjasta. Tilaajille!
Missä menee ylimielisyyden ja korkean itseluottamuksen raja?
En tiedä, mutta sen tiedän, että tänään alkaa finaalit ja tapparalainen yhteisö on ennen kaikkea valmis nauttimaan matkasta. Kevätauringossa tuoksuu jotenkin poikkeuksellisen vapautunut tunnelma niin fanien kuin joukkueenkin keskuudessa. Se koostuu varmaan monesta asiasta. Tuntuu, että ei ole mitään voittamisen pakkoa, vaan ennakkosuosikin asemasta huolimatta kaikki näkee tässä vain ison mahdollisuuden. En muista tällaista samanlaista tunnetta mistään aiemmasta finaalisarjasta. Fiilis on sellainen, että vaikka Pelicans voittaisi kolme ekaa peliä, meille on silti kaikki mahdollista.
Entä jos Pelicans voittaa? No silloin he ovat mestaruutensa ansainneet, jos tämän ryhmän kaatavat neljä kertaa seitsemästä!
Kiakko jäähän!
Tässä varmasti näkyy se, että tässä 10 vuoden aikana on voitettu ja hävitty. Mahat ei ole täynnä, menestyksen nälkää on, mutta jos tappio koittaa, Pelicans on sen ansainnut. Hattu päästä, kättelyt ja onnea paremmalle.
Mutta ehdottomasti luotto Tapparaan tässä sarjassa on vankkumaton. Mutta jalat maassa, nöyränä eteenpäin ja peli kerrallaan. Antaa tuloksen ja pelin näyttää.
Go Tappara!
Moniko pelaaja muistaa #81 tyhjän ilmeen Raksilassa 7pelin jälkeen,ja kuinka moni Tappara fani sen samaisen ilmeen. Toivottavasti tämä 2023 vuoden joukkue o laittanut tuon katseen,muistiin ja ottaa siittä voimaa. Meinaa taas on mestaruus finaalit alkamassa ja se ei ole kirkossa kuulutettu, että tästä ryhmästä nää jätkät tulee olee enään urallaan finaalissa. Kiekko jäähän ja kohti mestaruutta.
Kuuntelen juuri Jorin haastattelua Urheilucastissa, monta kertaa jo kuunnellut. Yksi lause iski taas korvaan: Jos joku meinaa sanoa, että alkaa olemaan maha täynnä, niin Jori ilmoittaa, ettei se pojat niin mene. Mä veikkaan, että tuossa joukkueessa on yksi 35-vuotias veteraani, joka uhkuu intoa kuin pikku poika tänään ja se varmasti kantaa myös muihin.
Seuranta on auki, haluaa chattailla rennommalla otteella.