Ja niin tämän lisäksi on sit kotipeliin neljä lippua
Lehterä on tottunut pelaamaan kovia pelaajia vastaan ympäri maailman. On myös itse vahva ja osaa pitää huolta itsestään. Johonkin Kontiolaan tuollainen kova pelaaminen toimii paljon paremmin ja kasetti saattaa pettää.
Lehterä on todella viileä ollut tällä kaudella. Paikallispeleissä joku Tikka on koko ajan ollut kimpussa, mutta ei mitään reaktiota Lehterältä.
Savinaisen nyt tietää kaikki. Mieshän nauttii, kun saa myllätä.
Jännä kevät, kun Tapparan ei tarvitse enää matkustaa kuin kerran vieraspaikkakunnalle.
Tappara-HIFK pudotuspelisarjat ovat Liigan historiassa 8-1. Ainoa häviö Tapparalla vuodelta 2000. 80-luvulta neljä sarjavoittoa ja 2010 luvulta myös neljä. Tapola ei ole koskaan hävinnyt sarjaa HIFK:lle.
HIFK ottanut Nokia Arenalta 0 pistettä tähän asti (myös Ilvestä vastaan). Vain SaiPa pystyy samaan.
Semmoisilla lähtökohdilla liikkeelle.
Vaikka noilla edeltävillä jutuilla ei olekkaan juuri merkitystä, niin ei Tappara tule olemaan hädän päivää tässä tulevassa sarjassa, niin luokatonta oli HIFK:n peli Lukkoa vastaan.
Ja vastapainoksi, niin täyttä dynamiittia on ollut tämän kevään Tappara.
Nyt naatitaan. 4-0 tai 4-1 menee sarja.
Ekaan 5peliin liput ja tietenkin g7 jos sinne venyy ,pelit voi alkaa!! Mökää mökkiin ja lippu kaupoille mars mars.
Sen verran on IFK kavereita, että tätä ei ole enää aikoihin ollut olemassakaan. Brändi on kuollut, kauan eläköön brändi.
Eli meidän ei tarvitse pelätä mitään. Ei pelillisesti tai muuten. Itse odotan sarjaa kovasti näin pk-seudulla elävänä. Kaverien kanssa saataneen mukavaa keskustelua aikaan.
Aivan varmasti tulee, Hesassa lippujen hinnat siellä ylänurkkauksessa vierasfanien vieressä 44,50€. Itse ennemmin maksan junalipun ja suuntaan kotipeleihin
Kattelin kanssa et aika tyyriit liput, olisko E1 ja E2 ollut halvempia? Ne on täynnä molemmille päiville niin ei näy hintaa.
E9 toisessa päädyssä näyttää olevan 32,50€. Nuo E1-2 taitaa olla varattuna Fan Clubille vierasfanikatsomoina, täytynee pysyä tarkkana jos sieltä vapautuu paikkoja
Otitko 46, 39 vai 34 euron liput, ja mistä katsomolohkosta?
29,50€ A1 eka rivi, mahdollisia näkörajoitteita.
E3 lippu perjantaille
0-0:sta lähdetään ja neljä voittoa tarvitaan.
Kyllähän toi HIFK on paha. Eilinen osoitti, millainen joukkue se on kun se saa tsempin ja raivon päälle.
Melkoista ylimielisyyttä kuvitella, että tämä sarja vietäisiin 4-0, kun voi olla ettei viedä ollenkaan.
Ja mitä tulee fyysisyyteen tai jonkun mainitsemaan brändikiekkoon, niin HIFK:lla on heittää kaksi kentällistä sellaiseen fyysisyyteen kykeneviä pelaajia Tapparan kavereita rusikoimaan, että jäljelle jää vielä ne avainpelaajat. Meillä on aika mikkihiiriosastoa nää meidän kaverit niin niinkuin turpaanlyöntimielessä. Seppälä ja Savinainen, mutta kun noi pelataan pois niin tyhjää on.
Erikoinen sarja tulee olemaan, mutta vilkkaalla jalalla tämä on hoidettavissa. Syöttöpeli pitää olla ihan tikissä, ja nämä kaverin jalkoihin suuntautuvat syötöt pitää karsia pois viimeistään nyt.
IFK, eipä oikein Lukko ollut sillä tasolla että pystyisi sanomaan yhtään mitään IFK:n pelillisestä tasosta. Tappara jos saa pidettyä vauhtia ja pelaa omaa peliään omilla vahvuuksilla niin sarja luultavasti päättyy Tapparalle joko 4-0 tai sitten 4-1, mutta jos lähdetään pelaamaan IFK tahtiin sellaista kiekkoa mitä IFK haluaa pelata niin tehdään kyllä itsellemme vaikea sarja.
Olen kyllä kanssasi tästä aika eri mieltä.
Haluaisin kuulla tarkemmin, mihin se odotus ihan oikeasti pohjaa, vaikken uskokaan meidän yhteisymmärryksen löytyvän aiheesta.
Katsoin IFK:n pelejä sen mitä tässä playoffeissa ehdin ja minä näen asian näin:
- HIFK:lla merkittäviä vaikeuksia puolustusalueella ja jokaisessa pelissä altavastaaja suhteessa Lukkoon ensimmäisessä erässä. Joukkueen liike ei ole paras mahdollinen eikä se oikein pärjännyt liikkeessä Lukolle.
- Hyökkäyspelaaminen perustuu muutamaan yksilöön eikä mihinkään toisteiseen pyörittämiseen. IFK:n tehokkuus maalipaikoissa Lukkoa vastaan oli aivan ykköslaatua, joten Tapparaa vastaan tuon prosentin on oltava suunnilleen samanlainen. Sen verran paljon olen minäkin playoffeja esim. Ilveksen osalta seurannut, että ns. yliprosentit tehokkuudessa suhteessa maalipaikkoihin tuppaavat jossakin vaiheessa aina realisoitumaan suorituksen mukaisesti.
Positiivisena ja isona asiana IFK:lla on tietysti Taposen maalivahtipeli. Tappara on kuitenkin jokaisella näistä osa-alueista vähintään kilpailukykyinen ja minä en oikein usko, että Tappara lähtee tässä sarjassa johonkin fyysiseen luomukiekkoon, jossa IFK:n ainoa mahdollisuus voittoon piilee. Tapparalle riittää MINUN mielestäni IFK:ta vastaan ihan kylmäpäinen oma tapparalainen jääkiekko, jossa pidetään vastustajan maalimäärä pienenä, Heljanko jatkaa tasollaan ja hyökätään nykyisellä tyylillä niin eiköhän IFK saada taitettua aika kepeästi.
Just näin. Tässä sarjassa kaikki on Tapparasta kiinni, eikä se ole tippaakaan ylimielisyyttä. Jääkiekossa ja urheilussa yleisesti voi käydä mitä vaan, mutta ei HIFK:n tätä pitäisi ikinä voittaa.
Melart vs. Savinaista odottelen, toivottavasti matsaavat sarjassa vastakkain.
Tappara ei ole vielä päässyt pelaamaan yhtään erää varsinaista “playoff-kiekkoa”. Nyt siihen päästään varmasti fyysisyydessä. Kookoota vastaan oman maalin edessä oli paikoin liikaa tilaa ja aikaa, joten Kemiläinen ja kumppanit joutuvat vääntämään aivan erilailla tulevissa peleissä. Toivottavasti tämä ei tule heille yllätyksenä. Hifkillä on kuitenkin pelaajia, jotka laittaa sektorista sisään, jos annetaan tila ja aika.
Just näin. Tosin meitä ei ole vielä mitattu oikein milläkään mittarilla. Saako IFK sitä tehtyä, se jää nähtäväksi. Mutta alusta asti on saatava vauhti pidettyä pelissä kovana, jotta saataisiin pudotettua hesalaiset jaloista. Tarkkaa syöttöpeliä ja jäähyt minimiin ja Heljangon pitää voittaa Taponen.
Ja kova paine tulee hesassa yleisöltäkin. Vielä kun saadaan maailman ärsyttävin maalilaulu Nordiksella pidettyä hiljaisena, niin eiköhän pe-la ainakin yksi voitto kairata.