Pahimmassa tapauksessa se olisi KalPan “Ontuva Juntunen”. Ei yhtään tapparamaista olisi tuommoinen kitiseminen, imo.
Sitä mä tässä riskinä pidänkin, että nyt ei olla niin kollektiivi. Korven Rane oli se johtaja silloin. Mun mielestä Rike hakee vielä paikkaansa ja johtavat pelaajat ovat ytimessä enemmän. Heljankoa itse ihailen mutta kyllä Levtchin sielunelämä meidän tätä kautta määrittelee.
Kyllä me mun mielestä ollaan aika hyvä joukkueena. Toki siellä on taikureita, jotka tekevät temppujaan, mutta kukin aina vuorollaan, ei tässä kenenkään reppuselässä olla.
Se on sinun näkemyksesi. Itse näitä pelejä 55 vuotta seuranenneena, alkuaikoina aika läheltäkin, niin näen että nytkin mennään joukkue edellä. Niin on menty aina ennenkin Tapparassa.
Saada Kapasen teko näyttämään oikeata tekoa pahemmalta. Vai mitä sitten kupeilla tarkoitatkaan.
Vaikka nyt tuntuukin hyvältä, ni todellisuus on että nyt on pomppinu pari matsii meille. Pienikin löysäys ja tää sarja menetetään vielä.
Ei oo pelattu tämä sarja ennen kuin on neljä täppää…
Eikös me olla koko kauden ajan voitettu aika paljon pelejä “väärin”?
Jos oot pelannut itse, niin tiedät että kupeille kopsuttelu on nolointa mitä voi tehdä? Etenkin kun koko pelitilanteen jälkeen peli on jo vihelletty poikki.
Tässä tilanteessa etenkin, jossa teidän kaveri on vääntänyt kaverin nurin.
Et nyt taida päästä yli, että teidän tähtihyökkääjä olisi toiminut tyhmästi?
Tällä kaudella ei tilastot ole olleet oikein meidän puolella, tilanteista on ratkottu aika huimalla tehokkuudella.
Voitot, tehtyjen ja päästettyjen maalien välinen suhde sekä varmaankin laukaisu% ovat olleet vahvuus.
En puhu tilastoista vaan itse pelistä, nää on ollu ihan 50-50 pelejä…
Pelillisesti riittää, pitää vaan pitää pää kylmänä ja parantaa tiettyjä asioita. Tänään virhe oli se että nostettiin jalka pois kaasulta.
Osuuko huitominen mielestäsi kupeille?
Nostettiin jalka pois kaasulta vai loppuiko vaan bensa? Siinäpä jännä kysymys.
On tämä kyllä omituinen joukkue. Kaksi erää täyttä Spede-Showta ja lähdin kauppaan toisen erän jälkeen ja sitten katson liigan sivuilta että peli päättyi 4-5 ja olin että jaahas kelpaahan se näinkin.
Kertokaas viisaammat mitä kolmannessa erässä tapahtui.
Peli muuttui vaan passiiviseksi, en usko että oli kunnon loppumisesta kyse.
Vai nostiko KalPa edes jalkaa kaasulta? 4-3 ja 4-5 maalithan tuli, kun KalPa painoi päälle ja selustaan jäi tilaa. 4-4 maali aloituksen jälkeen heti.
Mäkin lähdin tokassa erässä safkalle, mutta ehdin hyvin loppuun takaisin
Toki Tapparankin hyvyyttä ja lisäksi pari mukavaa pomppua ja KalPalla focus lähinnä karkasi kolmanessa erässä.
Mä lähdin 4-1:ssä myös käymään kaupassa kun oli selvä, että siinä erässä ei mitään sankaritekoja tule. Kerkes hyvin kolmanteen takas missä tuli sitten niitä sankaritekoja.
Passivoituiko Kalpa vai löysikö Tappara uuden vaihteen peliinsä?
Onhan tuo jäätävä sulaminen.