Menee jankkauksen puolelle. Jos Tuulola tai Rauhala olisi tehnyt saman, he olisivat huikeita sotureita kun jaksoivat vielä tsempata fanejakin matkalla paikkaukseen. Helppo kuvitella Ipan pelaajien olevan jopa hieman hurmoksessa tuossa tilanteessa, kun on huomattu että dynastia alkaa olla lopullisesti povitaskussa. Semmoinen fiilis saa käytöksen kallistettua omnipotenttiin suuntaan.
No oon itse saanut joskus kiekon leukaan niin, että se siihen tuli murtuma. Kyllä siinä hetki menee kun prosessoi tilanteen. Jokainen tilanne toki erilainen.
Ja paskat olis. Ihan samalla tavalla syyllistäisin heitä. Koska tuomari tekee tuossa valinnan ja sen verran monesti tuomareita kusetettu vastaavissa ja tuostakin jää monille se kuva, valitettavasti. Eli ei, tuossa ei jäädä lietsoon faneja, oli nimi Rauhala tai Peltola. Jonkun painin jälkeen tuo olis ihan ok, ei mitään ihmeellistä. Nyt ei ole. Mutta joo, ei jankata. Toivottavasti oppi kerrasta.
@_Linden_16 joo, oon myö saanut kiekon päähän. Kuten olen sanonut, olisi voinut sattua tosi pahasti. Olen myös nähnyt kuinka tuomari saadaan viheltään peli poikki ja virne paljastaa, että ei olisi ollut edes tarvetta viheltää. Tässä pelaaja käytöksellään jätti monelle jälkimmäisen kuvan. Onneksi ei käynyt, todennäköisesti, pahemmin vaan pelaaja kunnossa. Ja oppii kerrasta.
Ei kai sillä mitä seuraa edustaa voi vaikuttaa ymmärtääkö jotain käytöstä vai ei? Adrenaliini purkaus on erittäin voimakas,jolloin ihminen toimii erittäin impulisiivisesti. Eikä välttämättä edes tiedosta mitä teki/tekee? Toki se pitäisi tietysti kysyä suoraan Kassulta että muistaako edes nostaneensa kätensä Ilveksen fanien suuntaan et ollaan kunnossa camoon tyyppisesti vai mitä sillä tarkoitti? Noh..oli miten oli tästä on mun mielestä järjetöntä vääntää,kun se ei loppu viimeksi muuta mitään. Filmaus ei missään tapauksessa kuulu jääkiekkoon oli pelaajan logo rinnassa mikä tahansa,sitä en kannata.
Björkvistin reaktio kertoo vain joukkuehengestä, mitä Tapparalla ei ollut.
Mitä se kertoo joukkuehengestä, että jäät makoilemaan selkeästi ollessasi kunnossa ja sitten tuuletellen vaihtoon, kun olet makoilullasi saanut pelikatkon aikaan?
Toki se kertoo sen, että on turvallista filmailla, kun koutsi ja muu joukkue sen hyväksyy.
Mitä se kertoo joukkuehengestä kun toisinpäin vastaavassa tilanteessa ensimmäisenä katsomassa on Klingberg ja Borg.
Ihmeen iso juttu tehty nyt tuosta Björkvististä, söin kiekon, otti lepoa hetken, näytti Osastolle että antaa tulla vaan, täällä syödään vaikka kiekkoa jos tarve on ja meni koppiin paikkauttamaan itseään.
Todella erikoinen lopputulema. Mutta yleisesti palstan reaktio tuohon kertoo hyvää. Hölöstä tuli ”hieman” eri mies muutettuaan Lahdesta Tampereelle. Oksettavan filmaajaporukan johtajasta loistavan joukkuehengen soturiporukan heimopäälliköksi. Kyllähän se naurattaa.
Onneksi pelaaja pääsi vissii vähällä.
Tuttua maanmiestään? Kai ne nyt kaverilta kyselee onko kaikki ok. Kertoo varmaan Ruotsin Tre Kronorin joukkuehengestä, se harvoin huono onkaan.
Björkqvist otti blokin päällään ja lähti vekki naamassa jäältä. Tsemppasi yleisöä ison blokin ja uhrautumisensa merkiksi.
Todella typerää jäädä tätä jankuttamaan, kun siihen ei kaatunut peli tai sarja.
Ketju avattiin automaattisesti 19 tunnin kuluttua.