Rauman Lukko kaudella 2017-18

Kieltämättä järkeen käypä selvitys :slight_smile:

Ilmeisesti Raumalle jaetusta onnen määrästä kaikki on mennyt Keno-pelaajille ja Lukolle ei ole jäänyt mitään.
http://www.is.fi/keno/art-2000005280032.html

Lukko saa joka vuosi oman Keno voittonsa paikalliselta yritykseltä :smiley:

7 tykkäystä

Ei liity kyllä mitenkään että lukkoon tulisi mutta Kilpeläinen bongattu raumalta. Oli Rauman Citymarketissa ja jutteli Niskalan kanssa.

Kilpeläinenhän on tunnetusti pitsinnypläyksen ystävä.
Rauman pitsiviikot alkoivat tänään.
Ties vaikka Kilpeläinen ja Niskala osallistuisivat Agipitsi 2017 –kisatapahtumaan.
Tapahtuman pääosassa agility ja pitsiin pukeutuneet ohjaajat. Parhaat pitsiasut palkitaan. Kilpailussa nähdään arviolta yli tuhat agilitysuoritusta ja osallistujia saapuu ympäri Suomea. Kilpailut alkavat jo perjantaina 21.7. klo 16 ja jatkuvat lauantaina ja sunnuntaina

1 tykkäys

Tämä on jo aika vanha artikkeli. Esitän kysymyksen @raumalainen sekä muille raumalaistaustaisille kannattajille täällä: tuntuuko tämä oikeasti menetykseltä?

Minä en erityisesti vakuuttunut Stepanekin otteista viime kaudella.

Ei se menetys ole jossei sopimusta ole. Muutenkin epävarma maalivahti kun pomputteli kiekkoa lähes joka vedon jälkeen. Varmasti olisi ollut parempi toisella kaudella, jos olisi sopimuksen saanut, kun sillon olisi tiennyt Liigakiekosta jo enemmän. Myös kalliimpi pelaaja kuin Ylönen ja Lehtinen yhdessä niin rahallisestikin hyvä vaihto.

2 tykkäystä

Juurikin näin että ei ollut menetys kun sopimusta ei ollut. Mutta jos rehellisiä ollaan niin kyllä itse ottaisin mielumin Stepanekin kuin Ylösen ja Lehtisen… mutta eiköhän silti tuolla: Kähkönen,Ylönen,Lehtinen kolmikolla kelpaa kohti ensi kautta lähteä☺

2 tykkäystä

Lukko julkaisee pitsiturnauksen yhteydessä uuden sopimuksen, onko sitten pelaaja tai UTJ. Itse veikkaan että julkaistaan UTJ mutta jos pelaaja niin toivottavasti Sakari Salminen☺

Timo Elo nähty äijänsuolla.

Urheilutoimenjohtaja käyskentelee yleensä huudeilla :smiley:

Toivottavasti Timo elosta tulee utj eikä vanhatalosta.

Kuulin huhua että lukko olisi kahden ranskalaisen perässä. Nimet ovat Nicolas Mariage ja Baptiste Leroux. Itse veikkaan että molemmat ei ole tulossa mutta ehkä jompikumpi… enemmän veikkaan Mariagea.

Mitä? Eliteprospectsista löytyi yksi Nicolas Mariage ja hän pelasi viime kaudella Ranskan neljänneksi korkeimmalla sarjatasolla. Ketään Lerouxia EP ei edes tunnista. En ymmärrä nytten yhtään.

3 tykkäystä

Elon ensimmäiset “haut”? :slight_smile:

Joo o😂 ihmettelin kans et mitä ■■■■■■■ mut jos tulee ni keupaan vaan ja joskus ens kaude jälkee kokeilee liigaa

EDIT: molemmat seuraavat lukkoa instagramissa.

Toivottavasti ei😂

1 tykkäys

Mestis on kyllä liian kovatasonen sarja noille herroille. Eikä taida riittää Suomi-sarjassakaan.

No juu, jos ei edes ep-sivua löydy, niin taso on lähtökohtaisesti jossain harrastesarjassa, jos joku taso siis on.

Nicolas Mariage on Ylösen kaveri ja Baptiste Leroux on Claireauxin kaveri. En usko että liittyvät Lukkoon mitenkään. Kuhan alkoivat seuraamaan kaverin seuraa muuten vaan.